Sun

22:52

Hej :)
Pogoda nas rozpieszcza. Ja ostatnio całe dnie spędzałam z dziećmi na spacerze. Chodziliśmy sobie na zakupy, pizze, do rodziny. Antoś był szczęśliwy jak nigdy. Dziś mamy w końcu chwilę oddechu, bo Antoś nocuje u dziadka. Tęsknie za nim jak nie wiem co, ale przynajmniej się wyśpię jutro.



Stylizacja na zdjęciach zawiera sweter z golfem od Romwe. Gdy go zamawiałam było chłodno i myślałam, że się przyda. W dodatku na stronie wydawał mi się o wiele ładniejszy. Sweter nie układa się tak jak sobie to wymarzyłam. Na razie zostawię go sobie i zobaczę jak będzie się układał po ciąży. w razie jakby nadal mi się nie spodoba oddam komuś z rodziny. Dołu wam nie pokazuje, ponieważ w spodnie, które miałam do niego założyć już się nie mieszczę, a pozostałe nie pasowały do niego.


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Moim zdaniem ten sweterek pasuje do Twojego ciążowego brzuszka. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Często zdarza się że ubrania na stronie wyglądają o wiele lepiej niż na żywo. Sprawa dobrego programu do obróbki :)
    Ciekawe ma wcięcie ten sweterek
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda sweterka, bo kolorek ma naprawdę ładny :)

    pseudoterapeutka.blogspot.com ← serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Na kobiecej modzie się nie znam,zresztą moim zdaniem tylko kobiety na modzie się znają,ale według mnie wyglądasz super. Pozdrawiam cię serdecznie. Stasiek z www.stanislawgorny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak często ciuchy wyglądają wyłącznie dobrze na stronie, a w rzeczywistości okazują się jakąś porażką... Ale mimo to wyglądasz świetnie. Mamusia znakomita! Kwitnąca. Gratuluję! :)
    Pozdrawiam kochana, Natasza z bloga jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń