Heart

17:12

Hej :)




Dwa dni było słonko i znowu jest zimno i deszczowo. Ja jednak wykorzystałam ostatni dzień jako tako dobrej pogody i wybrałam się na zdjęcia. Stylizacja to czarne spodnie, trampki na koturnie, granatowa koszula w białe serduszka oraz kolczyki z białymi frędzlami. Dół bym zmieniła na czarne rurki lub bardziej dopasowane eleganckie spodnie i szpilki czarne, jednak wiadomo teraz w ciąży muszę nosić ubrania takie, w jakich będzie mi wygodne. Więc szpilki odpadają. Nie mogę także nigdzie dopaść czarnych spodni. Coś typu jegginsów. Jak gdzieś widzieliście takie,dajcie znać.


buty-nn
spodnie-chińczyk
koszula- sh (Marks&Spencer)
kolczyki- Zaful

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Masz rację czarne rurki wyglądały by o wiele lepiej, ale z oczywistych powodów nie ma co.. ;) Ladna koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz! nouw.com/just_wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się Twoje okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny Blog *.* i Cudowne Zdjęcia <33

    Co powiesz na wspl obs ? <33

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, czarne rurki i szpilki wyglądałyby lepiej, ale nie ma co ryzykować zdrowiem dziecka.

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś mega pozytywną osobą. Oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga. Pozdrawiam ;)
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń