Recenzja fotoobrazu od Saal Digital

18:38

Jakiś czas temu dostałam do przetestowania fotoobraz od Saal Digital. W dzisiejszym poście chciałabym powiedzieć wam coś o tej firmie, jakości fotoobrazu oraz zabezpieczeniu wysyłki.



Firma Saal Digital zajmuje się sprzedażą fotoksiażek, fotoobrazów i tym podobnych rzeczy. Ich produkty wykonywane są w Niemczech według naszego projektu. A jak wykonać taki projekt? Wystarczy pobrać aplikacje z ich sklepu, która jest prosta w obsłudze. No i możemy zacząć tworzyć.


Teraz wypowiem się ogólnie o przesyłce, Fotoobraz przyszedł w dużym płaskim kartonie. W środku był zabezpieczony jeszcze jednym kartonem. Co do jakości fotoobrazu, to jest on bardzo porządnie wykonany. Ja wybrałam chyba płyte PCV jako materiał i dość sporą wielkość. Farba z obrazu nie ściera się. Boję się tylko, że podczas np. wyprowadzki fotoobraz może się złamać, bo jest giętki, ale to chyba wina płyty. Ogólna ocena fotoobrazu to 8/10.

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ale świetne :>

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;* odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to świetny pomysł na prezent, super. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się sprawuje. Chociaż nie wiem czy sprawdzało by się to w moje gusta estetyczne. Tzn nie wiem gdzie w pokoju pasowała by moja fotografia.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na ozdobę ściany czy prezent :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie kupowałam podobnych rzeczy, ale nie powiem - obrazem z moim ptasznikiem bym nie pogardziła. Być może się skuszę po remoncie pokoju.
    Pozdrawiam!
    Haniko
    https://przygodyashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A wiesz że to nie głupie,choć wstyd się przyznać pierwszy raz o czymś takim słyszę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna sp[rawa, ale chyba wybrałabym mniejszy :) nie lubie pełnych ścian!
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się! To jest też fajny pomysł na prezent :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami przewija mi się ta firma przed oczami na wyświetlaczu. I czytając opinie, wszyscy chwalą sobie i wykonanie i dostawę :-)
    Więc kto wie? Może kiedyś skorzystam z ich usług :-)

    OdpowiedzUsuń