Rezultaty z LashVolution

19:05

Hej :)
Miesiąc temu dodawałam dla was post o odżywce do rzęs od LashVolution. W dzisiejszym poście chciałabym wam pokazać moje efekty po miesiącu.



Jestem z niej w połowie tylko zadowolona. Moje rzęsy owszem podrosły, ale nie równo i mam wrażenie, że tylko minimalnie. Przez to moje rzęsy wyglądają troszkę dziwnie, jak je pomaluje, ale może z czasem to się wyrówna. Oczekiwałam jakiegoś większego efektu, a jest on minimalny. No, ale cóż to przecież nie koniec kuracji moich rzęs.

PRZED



PO MIESIĄCU


Na pierwszym zdjęciu inaczej ułożyłam szablon, ale uwierzcie mi, że moje rzęsy ledwo dosięgały tej pierwszej linii po piątce. Na drugim zdjęciu (przepraszam was za jakość, coś się akurat poprzestawiało w aparacie) dosięgają już do drugiej linii po piątce. Czyli jakiś ich wzrost jest. Pełna kuracja trwa cztery miesiące. Zobaczymy jak będzie, to wyglądało na koniec.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. po miesiącu nie spodziewaj się jakiegoś efektu WOW. na mnie Revitalash działał elegancko co prawda juz po pierwszym miesiacu, ale po dwóch dopiero było widać wspaniały efekt. po trzech w ogóle było mega pięknie <3 daj sobie czasu

    OdpowiedzUsuń
  2. najważniejsze są efekty;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja potrzebuję czegoś na brwi których prawie nie mam :/
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Super efekty! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń