Dziko mi!

22:40

Hej :)
W dzisiejszym poście chciałabym przestawić wam stylizacje, w której główną rolę odgrywa tunika z tygrysem (przynajmniej dla mnie to jest tygrys). Posiadam ją już od około dwóch lat, a nadal ją uwielbiam. Szczególnie teraz na okres ciąży jest świetna, ponieważ jest rozciągliwa. Plus dla niej także za to, że materiał potem wraca do stanu przed rozciągnięciem, przez co tunika po porodzie będzie układała się na mnie dalej dobrze. Założyłam do niej także czarne legginsy oraz jasno-brązowe sneakersy, które posiadają kilka elementów w imitacji skóry węża lub jakiejś jaszczurki. Na początku chciałam założyć czarne trampki, ale chyba przytłoczyłyby tę stylizacje. Jako dodatki wybrałam dwie bransoletki z perełek.







buty-nn
spodnie-nn
tunika-chińczyk
bransoletki-chińczyk

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Ładny brzusio! :D Bluzka fajnie go podkreśla :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tygrys jak się patrzy :) ja na okres ciąży kupowałam koszulki w New Yorkerze po 12,95 :) wracają do swojego kształtu po praniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham perły i używam je praktycznie w każdej stylizacji👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciuch uniwersalny, dobrze że przyda sie tez po ciazy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja takze mam kilka starych bardzo wygodnych koszulek od ktorych nie da sie uciec bo zawsze wracaja. Gratuluje i trzymam kciuki! Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje👈🏻 +ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzuszek już fajny.
    Uwielbiam zwierzęce motywy. Tygrys to mój ulubiony kot.

    OdpowiedzUsuń
  7. tygrysica jak się patrzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja. Uwielbiam wszystko z tygrysem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne bransoletki:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne bransoletki, nie pomyślałabym , że z chińczyka

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie w niej wyglądasz. Ja zupełnie nie zauważyłam że jesteś w ciąży

    OdpowiedzUsuń
  12. You look amazing! Those blouse looks so cool and I love how you styled it :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam, że trampki też wyglądałyby spoko :D

    Zapraszam do siebie :)
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥
    How about to follow me back, I would be glad,and we can become good blog friends? :)

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń