Jeans Jacket

23:28

Hej :)
Co tam u was misie słychać? U mnie ostatnio sporo się działo. Najpierw zablokowali mi facebooka, potem potwierdziło się, że od września zaczynam naukę w szkole policealnej. W końcu dotarło do mnie także to, że choć jestem plus size mogę być sexy oraz elegancka. Trochę potrzebowałam na to czasu haha.

Co do dzisiejszej stylizacji jest to w 100% pełen luz. Główną rolę odgrywa w niej dżinsowa kurtka. Jest idealna na letnie, chłodniejsze wieczory. Do tego dobrałam biały t-shirt, który posiada rozcięcie przy dekoldzie, przez co doda charakteru zwykłym stylizacjom. Założyłam także, jakieś najlepiej pasujące dresy, by nic nie uciskało brzuszka, białe trampki typu slip on i choker w kolorze brudnego różu.





t-shirt- Romwe
kurtka- Romwe
spodnie-nn
buty-nn

You Might Also Like

22 komentarze

  1. spoko kurtka. choker niestety nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już mam dość nauki póki co. może kiedyś zrobię magisterkę jak mi się będzie chciało.
    chokery nie są w moim stylu i wygladaja jak psie obroże :(
    ale za to kurtka super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się cieszę, że na razie mam wolne od nauki - 18 lat uczenia się zdecydowanie mi wystarczy. Może jeszcze kiedyś zrobię sobie jakąś podyplomówkę - kto wie :D Tobie życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji. Co u mnie? Dziecko chore, wyjazd nad morze przełożony. Żyć nie umierać

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kurtka i Choker. Ja nadal szukam swojej idealnej jeansowej kurtki, a chokerow mam mala kolekcje ;) buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! <3 Ah.. zakochałyśmy się w tej kurtce ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie szukam idealnej kurtki jeansowej- bardzo fajna stylizacja :)
    ja juz po studiach, może we wrześniu zacznę coś nowego- zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne kurteczka. Kocham chockery, ale ten jakoś nie przypadł mi do gustu, choć tobie bardzo pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka jeansowa w tym roku odpowiednia na każdą porę dnia w te jesienne wakacje :P

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw, sama bardzo lubię takie połączenia, a w mojej szafie ostatnio zagościły dwie jeansowe kurtki!

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super kurteczka, uwielbiam takie:)

    http://sandziv.blogspot.com/2017/07/haul-lumpeksowy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Każda z nas zasługuje na to, by czuć się pięknie ich stylowo! Wygoda przedewszystkim😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio oglądałam filmik o stereotypach związanych z "plus size" (piszę w cudzysłowiu, bo wg mnie to jest po prostu 'size' jak każdy inny). Były właśnie wymione, że "kobiety plus size nie mogą się ładnie i elegancko ubierać", czy nawet... być w ciąży! Wtf?! Kilka wieków temu pewnie to samo dotyczyło chudzielców. Także bądź nadal piękną sobą i nie kieruj się tym, co akurat obecne czasy wymyśliły :*

    OdpowiedzUsuń