Green t-shirt

20:39

Hej :)
Ostatnio nie pojawiały się posty, ponieważ przebywałam w szpitala. Justynka chciałaby już zobaczyć ten świat.  Niestety, ale musi jeszcze poczekać. Ostatnio zaczęłam się także bardziej interesować makijażem, więc jeśli znacie jakieś ciekawe poradniki, youtuberki urodowe itp. to piszcie w komentarzu.
Co do stylizacji to główną rolę gra w niej zielony t-shirt z napisem. Kupiłam go w chińczyku za jedyne dziesięć złotych. Materiał t-shirtu wydawał się być ok, jednak po kilku praniach bluzka się po prostu podarła. Za takie pieniądze nie miałam dużych wymagań, ale jednak mógłby być trochę lepszy jakościowo. Spodnie są zwykłe dresowe. Szczerze to już w inne się nie mieszczę. Zostają tylko spodnie na gumie. Dodatkowo dobrałam czarne trampki, biały choker oraz zegarek z muliny.





t-shirt- chińczyk
spodnie- nn
buty- nn
zegarek- Zaful
choker- Zaful

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Ja niestety nie polecę żadnej youtuberki, bo nie oglądam żadnej konkretnej. Czasem wpisuję konkretną nazwę makijażu który mnie interesuje i otwieram po kolei różne tutoriale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam chińczyki chociaż ubrania nie kupiłbym - po prostu męski asortyment jest naprawdę ( w moim miescie) słaby. Bardzo fajny zegarek :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy mówią że chiny zaczynają robić lepsze produkty ale chyba w dziale ubrani jeszcze kuleją bardzo i chyba prędko to nie zmienią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki Ty już masz fajny brzuszek :) dobrze dobrana stylizacja, a z osób, którymi możesz się inspirować polecam Katosu i Red Lipstick Monster :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oglądam red lipstick monster. Ewa ma różne filmy i o makijażu i o paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. w ciazy wazne zeby stylizacja byla przede wszystkim wygodna :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Red lipstick monster albo Agnieszka Grzelak potrafią robić świetne makijaże one są starsze lub chociaż stylizacje czy też hmmm młodsza youtuberki typu lastdream alexmandostyle czy też Olciak
    :) aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja. Zegarek świetny

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zegarek jest obłędny!!!! Ja zaczynam z Youtubem na poważnie i niedługo pojawi się film z makijażem, jak będziesz miała ochotę to zapraszam :* https://www.youtube.com/channel/UCRUv6xY3UTUnfgKJ-ctTy0w

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy zegarem, jeszcze się z takim nie spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądam żadnych stylistek ani ich nie śledzę. To ślepe dążenie za modą jest denerwujące:p ubieram sie tak bym czuła sie w tym dobrze i podobała się sobie.

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety nie lubię takich ciuszków <3 ale brzuszek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chodzi o youtuberki to polecam Littlemooonster96 i Polę Bogdańską. Uwielbiam je i ich filmiki!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/07/black-casual-look-tally-weijl.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się bardzo zegarek! Na kiedy masz termin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z OM na 03.09, ale będę miała prawdopodobnie cc wcześniej. Za tydzień mniej więcej będę wiedziała kiedy.

      Usuń
  15. Ja polecam Nataliebeauty (czy coś takiego) ma fajne makijaże i pokazuje krok po kroku jak wykonać makijaż :)I masz śliczny choker :

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo zdrówka dla Was dziewczyny ! :* Pomimo ciązy, wyglądasz pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zegarek jest bardzo ładny ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeffree Star, Manny Mua i Nikkietutorials to moja święta trójka jeśli chodzi o makijaż. Bardzo polecam zerknąć do nich, bo są świetni! Śliczny jest ten choker <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja :) Zegarek nas uwiódł totalnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz :Dniestety nie oglądam żadnych filmików na yt związanych z makijażem :/ pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Love your post dear ^_^
    I'm following you, would you like to follow me back, I would be glad? ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń