Wyjątkowe magnesy od Fotobum

21:03

Cześć :)
Magnesy często nam się przydają. Jednak zazwyczaj są one zwykłe i oklepane. Takie zwyczajne, które posiada każdy w swoim domu. Co, jeśli chcecie mieć coś  wyjątkowego? W takim razie musicie przeczytać mój dzisiejszy wpis.


Jak możecie zobaczyć na powyższym zdjęciu moje magnesy na lodówkę nie są zwykłe, a spersonalizowane. Każdy magnes ma zdjęcie, które sama wybrałam, przez co mam pewność, że nigdzie u swoich znajomych nie zobaczę takich samych. Takie cudeńka możecie zakupić w sklepie Fotobum.


Ogólnie magnesy są dość dobrej jakości. Nie trzymają się mocno lodówki, ale także nie odpadają. Dla mnie jest to na plus, ponieważ nie muszę ich codziennie podnosić z podłogi lub odciągać siłą. Każdy magnes jest dość sporej wielkości. Przypominają mi zdjęcia zrobione aparatem instax. Dodatkowo magnesy te skupiają na sobie uwagę moich gości. Już nie raz słyszałam "Skąd Ty je masz?" Moim zdaniem będą także idealne na prezent. Możemy je podarować przyjaciółce, tacie, mamie czy komuś innemu z bliskich. Cena ich także nie jest jakoś wygórowana, bo za szesnaście sztuk zapłacimy jedynie 20 zł. Moja ocena to 10/10.


Facebook Fotobum
Instagram - fotoinspiracje_fotobum
Tutaj możecie dokonać zakupu- Link

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Piekna pamiątka na lata! 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna opcja. Ja mam lodówkę w magnesach ktore zrobiły moje dzieci, ale kilka takich fotek jeszcze sie tam zmieści

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są😉 na prezent idealne, ja swoje rozdałam po sesji ciążowej😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mam te magnesy, a na dniach będę zamawiać kolejne tym razem jako prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Również jestem szczęsliwą posiadaczką tych magnesów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie prezentują się te magnesy! <3
    Mogą posłużyć jako prezent lub wspaniała pamiątka na długie lata. W dodatku można spoglądać na nie wprost codziennie, np. przyczepiając je na lodówce lub innym widocznym miejscu w domu! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sądzę ze to świetna sprawa i świetnie to wygląda :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne. Świetna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te magnesy są extra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne takie magnesiki ;) ja zbieram magnesy z rożnych miejscowości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chcę takie magnesy :D Szkoda, że mam malutką lodówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Już wcześniej widziałam magnesy w takim stylu i muszę przyznać, że bardzo mi się podobają! Bardzo fajna pamiątka i ogólnie fajna sprawa :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł z magnesami na lodówkę, a zwłaszcza z tak pięknymi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super są te magnesy, ja na razie aktualnie zbieram magnesy z każdego miasta w którym byłam na lodówkę, ale może kiedyś jak będę miała swoje mieszkanie to wezmę pomysł od ciebie i wywołam sobie takie zdjęcia na lodówkę :)

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja myslalam, ze one są grubsze, a moja córka bez problemy kilka porwała i pogniotła, i te pogniecione już się nie chciały przykleić do lodówki. ale mimo wszystko świetny pomysł i na prezent jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O zdecydowanie na nieszablonowy prezent idealne ;) Ba! W tej cenie planując zakup za wczasu możemy wlepić nawet większej grupie rodzinny i znajomych po jednej niezobowiązującej przypominajce ;)
    http://eobrazy.cal24.pl

    OdpowiedzUsuń