Fotozeszyt od Saal Digital

21:23

Hej :)

Jakiś czas temu miałam okazje przetestować fotozeszyt od firmy Saal Digital. Moja babcia zawsze narzekała, że nie ma żadnego albumu ze zdjęciami swoich prawnuków, ani nic w tym stylu, więc pomyślałam, że będzie to świetna okazja, by zrobić jej prezent.


Fotozeszyt dotarł do mnie dość szybko, bo trzy dni po tym, jak go zaprojektowałam. Było to miłe zaskoczenie, ponieważ szedł on z Niemiec. Przesyłka była zabezpieczona folią bombelkową, więc fotozeszyt nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu.


Ogólnie został on wykonany dość dobrze. Okładka jest zabezpieczona matową folią ochronną. Strony zeszytu są  bardzo trwałe. Całość przytrzymuje wysokiej jakości spirala. Zauważyłam tylko jedną wadę. Zdjęcia mają popsutą jakość, choć dodawałam je dość dobrej jakości.


 Mimo wady, którą wymieniłam powyżej, prezent spodobał się mojej babci  i bardzo się z niego ucieszyła. Stwierdzili, że chyba sama sobie jeszcze taki zakupi. Ocena to 8/10.

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Ale Rewelacyjne!!! Ja taki chcę! Koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. te fotozeszyty jakoś do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam i kupie kolejne są mega !! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki fotozeszyt i jestem z niego bardzo zadowolona :D Myślę, że Twoja babcia ucieszy się z takiej pamiątki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam właśnie sobie go zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny. W Saal Digital trzeba pamiętać aby zdjęcia były bardzo dobrej jakości. Im lepsze tym ładniej wyglądają. Osobiście uwielbiam ich produkty. Zeszytu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie tego typu pamiątki, uwielbiam uwieczniać zdjęcia na papierze, w laptopie bądź telefonie w każdym momencie mogą się usunąć a tak mamy wspomnienia na zawsze :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie takie pamiątki 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentuje, chociaż faktycznie zdjęcia są nieco przyciemnione;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejciu pierwszy raz się spotykam z takimi rzeczami ale jestem w szoku ! To jest ciekawe i naprawdę nie mogę się doczekać az to zamówię :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że Twoja babcia była tak szczęśliwa, że ta drobna wada nie ma dla niej żadnego znaczenia.
    Mam fotoksiążkę i też dotarła bardzo szybko, bardzo lubię ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę taki zeszyt.
    Świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sprawa ten foto zeszyt :) idealny na prezent

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna sprawy i świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najpiękniejsza właśnie taka pamiątka:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam już fotoksiążki, ale z fotozeszytem się nie spotkałam. Pomysł na pamiątkę świetny :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  17. Super prezent :D może i ja skorzystam :D pozdrawiam i zapraszam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez mam i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń