Propozycje sukienek na wesele

18:33

Cześć kochani :)
Często pytacie mnie o to, jak można się ubrać na wesele. Dzisiaj chciałabym pokazać wam propozycje sukienek ze sklepu Pickedlooks (Ball dresses). Mam nadzieję, że przypadną wam one do gustu.


Propozycja numer jeden to piękna, długa suknia. Góra sukienki jest bogato zdobiona, przez co to właśnie ona i nasze ramiona przyciągają uwagę. Z tego możemy wywnioskować, że nie nada się dla pań o szerokich ramionach.


Suknia numer dwa jest w kształcie tak zwanego rybiego ogona. Jest bardzo długa oraz jednokolorowa. 

 link

Trzecia propozycja jest bardzo seksowna. Suknia jest długa. Dół posiada duże wycięcie, a góra jest zrobiona z koronki oraz cienkiego, prześwitującego materiału. Suknia bardzo odważna. Jedna uwaga. Wybierzcie inny kolor niż biały. Chyba wiadomo z jakiego powodu.


Tym razem postawiłam na delikatną suknię w kolorze jasnego niebieskiego, można powiedzieć, że coś w stylu baby blue. Sukienka ta tak samo, jak jej poprzedniczka jest bardzo odważna i sexy. Posiada spory dekolt oraz wycięcie, by móc pokazać nogę.


Ta sukienka spodobała mi się najbardziej. Góra uszyta z koronki i lekki zwiewny dół powoduje, że ta suknia będzie idealna na wesela odbywające się latem. Do tego dół w kolorze pastelowego różu doda nam dziewczęcości.



Ostatnia propozycja jest bardzo podobna do sukni numer dwa. Różni się tylko tym, że jest trochę krótsza i posiada inny dekolt.

Sklep Pickedlooks w swojej ofercie posiada jeszcze wiele innych sukienek. Polecam wam na niego zajrzeć. Na pewno znajdziecie coś dla siebie.

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Wszystkie sukienki bardzo mi się podobają. Osobiście ja lubię najbardziej te z koronkami ;) Temat trafiony o tej porze roku, kiedy jest najwięcej wesel :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwoną jest przepiękna! I ta w odcieniu pudrowego różu z białą koronką też jest prześliczna😍

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko wszystkie sa piekne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza i trzecia sukienka - genialne! Całkowicie w moim stylu. Są prześliczne!
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się pierwsza i trzecia <3 Są prześliczne!

    dustyredplace.weebly.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czerwień <3 ta sukienka ma przepiękny dekolt, w takiej można wzbudzić zazdrość żeńskiej części gości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta z koronkową góra skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ta czerwona cudowna! nie mogę oderwać od niej wzroku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 5 sukienka spodobała mi się najbardziej. Zapraszam do mnie:
    bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam B.B.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza i piąta to zdecydowanie mój gust. Są naprawdę piękne i bez żadnego ale bym je założyła

    OdpowiedzUsuń
  11. No jest w czym wybierać. Pierwsza to moj fason i moj kolor!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie bardzo ładne !! cieżko się zdecydować która lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są. Jednak te ceny... O matko.

    OdpowiedzUsuń
  14. 1 i 5 propozycja jak dla mnie najlepsza :)
    Oczywiście poklikałam.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne sukienki. akurat szukam na wesele :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne, takie na prawdę balowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie piękne, o takich właśnie marzę ale przy moich krótkich nóżkach nie będą takie pasować:(

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń