Wishlista Banggood

19:48

Hej :)
Ostatnio udało mi się nawiązać nową współpracę. Tym razem ze sklepem Banggood. Sklep ten posiada duży wybór asortymentu. Możemy znaleźć tam case'y na telefony, kosmetyki, ubrania i wiele wiele innych. W dzisiejszej wishliście chcę wam przedstawić wybrane przeze mnie obuwie. Jest ono na płaskiej podeszwie. Idealne na jesienne dni. Ja na pewno przy następnym zamówieniu wybiorę sobie któreś z nich. Podobają się wam moje propozycje?













klik/klik/klik

https://goo.gl/K5wWcc Price after 40% off $0.99 coupon :6f9318
https://goo.gl/eBmpsq l Price after 38% off $1.99 coupon :ECUBEE38

https://www.instagram.com/banggood_site/
https://www.instagram.com/banggood_electronics/

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Jestem pod wrażeniem bo rzadko na blogach pojawiają się buty. Te które przedstawiała wyglądają świetnie więc może więcej takich postów ? Gratulacje z powodu współpracy :)
    potworek2277.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. trampki kocham, więc sa cudne :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nowej współpracy, super propozycje. Szczególnie podobają mi się te kwieciste trampki!

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy, słyszałam że ich produkty są dobrej jakości. Te białe klasyczne trampki są cudowne i w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Białe trampki - klasyczne i fajne ;) Ale moje serducho zawsze mocniej bije na widok motywu floral :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam trampki na luźne wypady i wycieczki rowerowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako butoholiczka- wzięłabym je wszystkie, są mega :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty uwielbiam w każdej postaci! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, a ja do butów jestem strasznie wybredna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię białe trampki na lato. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te trampki, lubię tego typu buty! Wygoda przede wszystkim;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Byałe trampki super!

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń