Hulajnoga od Króla Zabawek

17:28

Staram się, by moje dzieci nie spędzały czasu w domu przed telewizorem.  W deszczowe dni zapewniam im gry i kolorowanki, ale w słoneczne staram się spędzić z nimi jak najwięcej czasu na dworzu. Wiadomo, że plac zabaw potrafi też się znudzić, więc szukam innych sposobów na spędzenie czasu poza domem.




Antoś rok temu dostał hulajnogę. Była ona malutka, plastikowa na trzech kołach. Nauczył się na niej jeździć dosłownie  w godzinę. Niestety okazało się, że przez rok Antoś z niej wyrósł. Jakiś czas temu, gdy było trochę cieplej i nie leżał śnieg, chcieliśmy wyjść pojeździć na hulajnodze, a tu taka klapa. Antoś się rozpłakał i spacer nie wypalił. Postanowiłam, że zakupię mu nową i większą.


Zdecydowałam się na klasyczną hulajnogę marki Scooter. Zakupiłam  ją w sklepie internetowym Król Zabawek. Hulajnoga ta jest przeznaczona dla dzieci powyżej trzeciego roku życia. 


Hulajnoga wykonana jest z lekkiego aluminium. Jej rączki pokryte są miękką pianką, co zapewnia  dziecku wygodę użytkowania. Zapewne ciekawi was  jak spisuje się hulajnoga na dworze. Już wam na to odpowiadam. Jeździ się na niej świetnie nawet po naszych polskich chodnikach. Zawdzięczamy to kauczukowym kołom. Poprzednia hulajnoga miała zwykłe plastikowe kółka, a jazda na  nich to była tragedia. Teraz mamy pełen komfort jazdy. Dodatkowo nowa hulajnoga wyposażona jest w hamulec nad tylnym kołem.  A jak z jej przechowywaniem? Można ją w bardzo prosty sposób złożyć, dzięki czemu zajmuje mało miejsca. Jak widzicie, hulajnoga ma same plusy, a ja szczerze mogę polecić wam jej  zakup.

You Might Also Like

25 komentarze

  1. hulajnoga to marzenie każdego dziecka. uczy utrzymania równowagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hulajnoga zawsze spoko chyba jadę dziecko ja lubi

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama kiedyś bardzo lubiłam jeździć na hulajnodze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O pamiętam jak hulajnoga była moim marzeniem, a niestety nigdy się nie spełniło. No cóż życzę dużo dobrej zabawy!

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka hulajnoga to świetna zabawka, ja dla swojego synka też kiedyś kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful post, my dear, really interesting!
    Have a nice weekend! ♥

    New post is on my blog!
    Visit me, Malefica

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze kupic Julii koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam taką jako dziecko i ją uwielbiałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje dzieciaki uwielbiają hulajnogi.Syn ma bardzo podobną do tej Antosia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój syn bardzo lubi jeździć na hulajnodze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak byłam mała to uwielbiałam jeździć na hulajnodze. Bardzo fajna zabawka i najważniejsze, że z dala od telewizora :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój brat ma hulajnoge i dzięki niej mogłam pozwolić sobie na relaks gdy on sobie śmigał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja córka jest jeszcze za mała na zabawę hulajnogą ale za pare lat myślę że również będzie się nią bawić

    OdpowiedzUsuń
  14. Hulajnoga wygląda na trwałą. Myślę, że zapewni wiele godzin świetnej zabawy :) Gdy tylko zrobi się ciepło, a śnieg stopnieje, my ruszamy na rower, hulajnogę i rolki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajan zabawka, a synek jaki do taty podobny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna jest ta hulajnoga :) Dzieciaki będą szaleć wiosną na podwórku :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Plastikowe koła to najgorsza rzecz, jaka mozna sprzedawac. My kupilismy ponad 3 lata temu w decathlonie. Mozna koła wymieniac, jak juz sie troszke zuzyją. Regulowana raczka dostosowauje sie do kazdego wzrostu. Warto w takie rzeczy inwestowac.

    OdpowiedzUsuń
  18. pewnie zadowolony :D ja właśnie myślę co mojej kupić na wiosnę: hulajnogę czy rower biegowy :D a może jedno i drugie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Będzie idealna na wiosenne spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Za dzieciaka też miałam hulajnogę, ile było zabawy i jeździłam w kółko po podwórku jak jeszcze nie pozwalali wyjść na jezdnię;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mamy podobne hulajnogi, sobie też kupiłam. Latem śmigamy na dłuższe wycieczki hulajnogami. Ależ później się dobrze spi

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie, że lubicie aktywnie spędzać czas! Miejmy nadzieje, że niedługo przyjdzie upragniona wiosna i Antoś będzie mógł pochwalić się kolegom i koleżanko swoją piękną hulajnogą.

    OdpowiedzUsuń