Poczuj się piękna z Aflofarm

20:20

My kobiety lubimy czuć się piękne. Zazwyczaj na nasze dobre samopoczucie wpływa zwykłe codzienne zadbanie o siebie. Nakładamy balsam na ciało, wmasujemy krem w ręce i już czujemy się piękne.


Ostatnio szukając czegoś, co spowoduje, że moja skóra i dłonie staną się nawilżone trafiłam na firmę Regenerum. Zaciekawiła mnie  ona swoją ofertą, ponieważ produkty tejże firmy mają postać serum, co oznacza, że zawierają kompleks silnie skoncentrowanych składników odżywczych z wysokim stężeniem substancji aktywnych, dzięki czemu przynoszą szybsze efekty. Zdecydowałam się na regeneracyjne serum do ciała, regenerującą kurację do dłoni oraz regenerujące serum do rąk.


Na serum do ciała zdecydowałam się, ponieważ zaciekawiła mnie jego formuła. Opakowanie jego bowiem jest w formie spreyu tak jak dezodoranty, a samo serum to pianka. Wcześniej nawet nie widziałam produktu tego typu. Serum te ma za zadanie nawilżyć, odżywić i zregenerować suchą skórę. Jego formuła jest bardzo przyjemna. Czułam się, jakbym wyciskała na siebie piankę do golenia. Aplikacja jest  naprawdę szybka, więc sięgałam po to  serum, kiedy miałam mało czasu dla siebie, czyli prawie codziennie. Przy stosowaniu tego produktu dało się zauważyć poprawę nawilżenia skóry. Moje nogi, które zazwyczaj są szorstkie i przesuszone stały się gładkie.  Jedynym minusem tego serum jest wydajność. Moje ciało jest "duże" i produkty do ciała tej pojemności starczają mi na ok. 1,5 miesiąca. Serum te starczyło mi zaledwie na niecały miesiąc. Mimo tej małej wady sięgnę po nie ponownie, ponieważ pozwala zaoszczędzić sporo czasu.


Moje dłonie są bardzo problematyczne. Często pojawiają się na nich różnego rodzaju wypryski, ponieważ niektóre mydła je podrażniają. Dlatego krem do rąk to u mnie konieczność. Tym razem wybrałam, jednak serum. Sądziłam, że zmniejszy to częstotliwość stosowania. I nie myliłam się. Wystarczyło, że posmarowałam ręce dwa razy dziennie, dokładnie rano i na wieczór, a były one nawilżone i nic się na nich nie pojawiało. Dzięki temu serum mogłam nawet spokojnie użyć mydła, które mnie wcześniej podrażniało. Produkt ten staje się jednym z moich ulubionych kosmetyków do rąk i z chęcią sięgnę po niego ponownie.


Regeneracyjna kuracja do dłoni to jedyny produkt, który się u mnie nie sprawdził. Miał za zadanie nawilżyć moje dłonie oraz zapobiec ich starzeniu się. Przyznam, że kuracja nawilżyła dłonie, ale nie był to efekt zadowalający. Nawilżenie było minimalne. Dodatkowo nie przypadła mi do gustu forma tego kosmetyku. Jest on w formie rękawiczek. Zakładamy je 35-50 minut. Ledwo wytrzymałam te 35 minut. Rękawiczki mi się zsuwały, choć nic nie robiłam, dodatkowo czułam się w nich bardzo niekomfortowo. Dałabym radę jeszcze to jakoś przeżyć, jeśli produkt działałby naprawdę rewelacyjnie. Tu, jednak nie było efektu "wow", wiec nie sięgnę po tą kurację po raz kolejny.

Znacie  produkty od Regenerum?

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Ale się u Ciebie ładnie pozmieniało! Aż miło zaglądać :)
    Z Regenerum miałam tylko wersję do paznokci i była super. Moja najbardziej ulubiona odżywka :) Zabieram się do przetestowania serum do rzęs, ale a razie marnie mi to idzie ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię regenerum do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam markę Regenerum - zwłaszcza odżywka do paznokci w 100% spełnia moje oczekiwania :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy ich jeszcze nie testowałam c:
    blog | instagram | youtube

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam to serum do ciała, 1,5 miesiąca to i tak dobra wydajność, ja szybko zużywam kosmetyki pielęgnacyjne

    OdpowiedzUsuń
  6. So useful! Great post, so nice and interesting! Like it!
    Have a nice weekend! ♥

    Malefica

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja słyszałam negatywne opinie o Regenerum. Na nawilżanie polecam nierafinowany, tłoczony na zimno olej kokosowy. Na pewno jest bardziej naturalny.


    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedługo będę miała okazję poznać produkty Regenerum do włosów i już nie mogę się doczekać jak sie u mnie sprawdzą. O tej kuracji do rąk słyszałam same pochlebne opinię, a twoja jest pierwsza niezbyt optymistyczna. Ale to jest kwestia indywidualna i każdy produkt u każdej z nas może się różnie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem bardzo sceptycznie nastawiona do tej marki i ich produktów.. nie ciągnie mnie do ich zakupu choć niczego jeszcze od nich nie używałam. Może powinnam spróbować ale chyba wolę zainwestować w inne produkty

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety słyszałam wiele negatywnych opiń o tej marce. ;/

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mialam 3 produkty z regenerum i sprawdziły się u mnie dobrze

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem z tego trio bardzo zadowolona. Serum w sprayu swietnie sie sprawdzilo. Ale malo wydajne jest. Krem do rak nosze zawsze w torebce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten balsam do ciała i bardzo się z nim polubiłam. Podoba mi się jego forma stosowania i działanie

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie najbardziej jestem ciekawa kuracji w formie rękawiczek, już dłuższy czas zastanawiam się nad tym czy ją kupić i w dalszym ciągu nie jestem pewna w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam jedynie z Regenerum odżywkę do rzęs i chętnie przetestuję także inne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Regenerum to dosyć popularna marka, aż dziwne że jeszcze niczego nie kupiłam. Chyba pora sprawdzić na własnej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam ostatnio tych rękawiczek do dłoni - świetne. Dłonie gładkie jak marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Markę znam i lubię - zawsze ich produkty się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam tylko pomadkę do ust z ich produktów, za to byłam z niej bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam z opinii innych, sama po żaden produkt od nich nie sięgnęłam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam produktów z Regenerum ale są często reklamowane i jestem ich ciekawa. ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię kosmetyki z serii Regenerum. Serum do ciała, czy twarzy od razu mnie zachwyciło. Jednak serum do dłoni jest dla mnie czymś zupełnie nowym i chętnie sprawdziłabym ten produkt na sobie, bo resztą jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo słyszałam dobrego o produtach marki REGENERUM, muszę w końcu wypróbować:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię kosmetyki Rgenerum. Chętnie poznałabym regenerum do dłoni. Nie miałam z nim jeszcze styczności, a po zimie moje dłonie są w opłakanym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam okazji korzystać z kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam tą piankę i ją uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń