Dresslily- haul zakupowy

16:24

Hej kochani.

Dzisiaj przychodzę do was z  małym haulem zakupowym ze sklepu Dresslily. Takie posty pojawiają  się u mnie bardzo rzadko, więc myślę, że taki post będzie fajną odskocznią od stałych tematów.


Pierwszą rzeczą dodaną do koszyka były buty. Modne w tym sezonie białe tenisówki z nadrukiem róży po boku. Jest to moja  kolejna para. Poprzednia przyszła o rozmiarze 36 zamiast 38. Teraz specjalnie wzięłam dwa rozmiary większe i znowu są za małe. Dostałam rozmiar 37. Trochę kiepsko ze strony sklepu z tymi pomylonymi rozmiarami.


Zestaw trzech pomadek firmy Focallure. Znajdziemy w nim kolory: ruddy pink (10), old rose (08) i J.I.C (16). Są to pomadki matowe. Miałam już przyjemność mieć na ustach numerek 08 i 16. Pigmentacja tych pomadek jest świetna, jednak J.I.C inaczej wygląda w opakowaniu i na swatchu, a inaczej na ustach. Jest o wiele jaśniejsza. Szkoda, bo prezentowała się fajnie.


To już wszystkie z moich zakupów. Spodobało wam się moje zamówienie?

sneakersy damskie

You Might Also Like

15 komentarze

  1. spodobały mi się te błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajne zamówienie ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladne buty, takie inne 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne buty :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że pomylili rozmiar butów, z azjatyckich stron zawsze brałam o jeden rozmiar większe i były ok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jakie piękne buty z kwiatkami ❤️
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z DressLily zamawialam raz, ale paczka nie dotarla:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzę o takich butach ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta najciemniejsza pomadka najbardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne buty! :)
    zatrzymachwileulotne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Buciki są super, ale szkoda że rozmiar nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Motyw kwiatów na butach jest cudowny! ♥ Zawszę się boję o rozmiarówkę zamawiając buty przez internet. Mega współczuję:/

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj nie fajna sprawa z tymi rozmiarami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne buty, ale szkoda, że tak oszukują z rozmiarami. Co do pomadek, to niestety nie są to moje kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakaś porażka z tymi rozmiarami butów. I zamów tu buty...

    OdpowiedzUsuń