Openbox XXII edycji pudełeczka U.R.O.K

20:54

Hej kochani <3

Dzisiaj przygotowałam dla was openbox lutowego pudełeczka U.R.O.K. Co się w niej znalazło?


EnteFace - Oczyszczająca i łagodząca maseczka detoksykująca dla skóry twarzy (cena 189,00zł)

Głównym efektem stosowania maski EnterFace jest natychmiastowe i długotrwałe nawilżenie oraz detoksykacja skóry, która po zastosowaniu maski jest aksamitnie gładka. EnterFace to maska odpowiednia do każdego rodzaju skóry.

Brytyjka - Bransoletka (cena 6,90zł)

Bransoletka wykonana z metalu i/lub rzemyka. Bransoletki tego typu posiadają drobne przywieszki lub dodatkowe łańcuszki urozmaicające ich wygląd. Mix rodzajów.

Optima Natura - Naturalny olejek eteryczny (cena 14,50zł)

Olejki eteryczne są stosowane głównie w aromaterapii, ale dzięki swoim cennym właściwościom doskonale sprawdzają się również do relaksujących kąpieli, masaży oraz do płukania jamy ustnej i gardła. Każdy z olejów eterycznych stanowi najwyższej jakości kompozycję roślinnych związków aktywnych, idealnych dla zdrowia i urody, Mix zapachów. 


Smart Girls Get More - Puder brązujący Duo Matt & Pearl (16,99zł)

Produkt o 2 funkcjach: matowa część nadaje natychmiastowy efekt opalenizny jednocześnie matując skórę, część perłowa to blask, bardziej odpowiedni na wieczór i specjalne okazje. Dzięki dużej powierzchni produkt można nakładać dużym pędzlem na dowolne partie ciała, którym chcemy nadać efekt opalenizny. Mix kolorów.

Neauty - cień mineralny (cena 15,90zł)

Mineralne cienie do powiek polskiej marki Neauty Minerals charakteryzują się świetną pigmentacją i doskonałą trwałością. W ofercie 22 odcienie: od stonowanych barw idealnych na co dzień po intensywne kolory na wyjątkowe okazje. Mix kolorów.

The Prohibition Co - Balsam do ust (cena 19,90zł)

Chroni usta, jednocześnie rozpieszczając je subtelnym aromatem. Zapewnia ustom optymalne nawilżenie, zapobiega pękaniu i skutecznie chroni przed przesuszeniami. Składa się w 100% z organicznych składników. Wolny od wazeliny i substancji naftowych. Mix zapachów. 


Moim zdaniem to jedna z lepszych edycji tego pudełeczka. Od dawna nie byłam zadowolona ze wszystkich produktów w boxie, a tym razem tak jest.  Najbardziej cieszy mnie maseczka, bo raczej sama po nią bym nie sięgnęła. Na drugim miejscu stawiam całą kolorówkę i balsam do ust. Myślałam, że zapach ginu z tonic'iem nie przypadnie mi do gustu, ale jest OK. Co do olejku to będzie idealny na wieczorne kąpiele. Natomiast jeśli chodzi o bransoletkę, to ktoś chyba czytał mi w myślach.

You Might Also Like

32 komentarze

  1. bransoletka mnie urzekła - fajny dodatek

    OdpowiedzUsuń
  2. ten bronzer to też mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena maseczki powaliła mnie na kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekaw działania tej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z maseczki i bransoletki byłabym bardzo zadowolona, fajne pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  6. bywały lepsze, ale nie jest źle

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej mnie zaciekawiła maseczka. Nie znam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawartość dość fajna na pewno chętnie poznała bym te produkty a dodatek w postaci bransoletki fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam wiele edycji już boxów, ale ten wydaje mi się bardzo ubogi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post darling, so nice and interesting!
    Have a nice weekend! ♥

    New post is on my blog: Visit me, Malefica

    OdpowiedzUsuń
  11. bransoletka bardzo fajna, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten ozdobny słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem fajna edycja, w prawdzie dawno już nie zamawiałam boxów, może w końcu do tego powrócę

    OdpowiedzUsuń
  14. a mi sie jakos srednio zawartosc podoba.. zreszta nigdy nie mialam osobiscie pudelka z u.r.o.k

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam to pudełko i jestem zadowolona. Olejek eukaliptusowy mi się przydał bo akurat dzieci mam chore - w sam raz do wanny do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna bransoletka i balsam do ust :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. tylko oczyszczająca maseczka mnie zainteresowała i balsam do ust. Reszta produktów jakoś nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Box bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten bronzer SGGM i jestem z niego bardzo zadowolona. Fajny i naturalny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej ciekawa jestem maseczki

    OdpowiedzUsuń
  21. A nas najbardziej zainteresował ten balsam do ust :) Mamy ich pełno, bo zimą są one bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta bransoletka fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się zawartość tego boxa i jestem szalenie ciekawa jak się sprawdzi ten olejek :) Rzadko kiedy sięgam po takie produkty, więc myślę, że się na niego wkrótce skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawartość bardzo interesująca , bransoletka jest bardzo ładnym dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uważam że zawartość bardzo słaba..

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna bransoletka. Żałuję, ze nie zamówiłam tego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Też miałam to pudełko bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za wzmiankę :). Mam nadzieję że bransoletka okaże się przydatna.
    ------
    Brytyjka.pl - zapraszam na wpis blogowy: Wybieramy portfel dziecięcy na prezent.

    OdpowiedzUsuń