Jak sprawują się kubki od Tarka i Miarka?

20:47

Hej :)
Ostatnio mogliście przeczytać na moim blogu o tym, że w moim domu kubki biją się prawie codziennie. Wiadomo, to wypadnie z ręki, to dziecko z trąci. Musiałam w końcu zakupić jakieś nowe, bo  już nie było w czym pić.


Nie chciałamby kubki te były jakieś wymyślne. Wołałam zwykłe jednokolorowe. Stacjonarnie nie mogłam ich nigdzie znaleźć. W końcu zakupiłam je online na stronie tarkaimiarka.pl.


Zdecydowałam się na dziesięć kubków z serii kolor. Mają one pojemność 300 ml, czyli taką jak klasyczne kubki. Możemy zakupić je w sześciu kolorach: błękitnym, zielonym, żółtym, niebieskim, fioletowym i różowym. Są one wykonane z porcelitu, a ich cena jest niewielka, bo kosztują niecałe pięć złotych.


Kubki te są bardzo starannie wykonane. Spokojnie wytrzymują nawet największe temperatury. Ich kolory są żywe i jasne. Co do ich przesyłki, to była ona bardzo starannie zabezpieczona. Widać, że firma dba o klienta i o to, by produkt do niego dotarł w całości. W  100% mogę polecić wam te kubki i sklep Tarka i Miarka.

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Fiolet, jasny niebieski i roz sa swietne. Uwielbiam kubki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. no i wlasnie uswiadomilas mi ze musze zamowic kubki :D ostatnio pare mi sie zbiło

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczne. szczególnie dwa mi się spodobały- pudrowy róż i miętowy ! ja uwielbiam kubki i jak któryś mi się spodoba to muszę kupić !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzi ładnie :) Mi najbardziej podoba się ten różowy, śliczny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka tęczowa gromadka kubków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kubeczki, z pewnością świetnie się prezentują w kuchni

    OdpowiedzUsuń
  7. jesli pamietasz ja rowniez od nich mialam kubeczki i jestem mega zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne kubeczki, ja właściwie kolekcjonuję pojemniki do picia: kubki szklanki, filiżanki :) chyba zajrzę do tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie toleruje szklane u mnie istnieją tylko kubki, te które pokazałaś fajnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  10. Różowy i fioletowy są śliczne :) Ja jestem zbieraczką kubków i flizanek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba nawet mam taki jeden, są ok, nie narzekam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam kubki - zbieram je i mam już całkiem pokaźną kolekcję. Te mi się podobają bo są jednolite.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kubki tłuką się cały czas, dlatego co chwilę kupuję nowe :-) te które wybrałaś są bardzo fajne i kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam kubki i mam dosyć sporą kolekcję. Jak tylko widzę jakiś ładny to od razu kupuję :D podoba mi się ten różowy, nie mam jeszcze takiego klasycznego bez ozdóbek, więc chętnie bym go przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Różowego jeszcze nie mam a ten kolor skradł mi serce ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham takie kubeczki, sliczne sa

    OdpowiedzUsuń
  17. So interesting post, like it! Have a nice day! ♥

    Visit my blog, Malefica

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie duże, solidne i kolorowe kubki. Mam całą szafę takich modeli.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam całą kolekcję kubków, zawsze jak gdzieś jade to wracam z nowym kubkiem :) Jednokolorowe bardzo fajne, na wiosnę idealne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj kubków to już mamy tyle, że szok :) Nie mieszczą się na suszarce i w szafkach :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie urocze te kubki sama bym takie chciała!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne są te kubki! Podobają mi się takie kolorowe naczynia, bardzo zmieniają wygląd kuchni i napawają taką pozytywną energią od rana.

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie te kubki się prezentują .

    OdpowiedzUsuń
  24. Juz zdążyłam zauważyć że mają bardzo bogaty asortyment :) Kubki są cudne~!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładniutkie, ale preferuję kubki w jednakowym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  26. ten różowy jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne, kolorowe kubeczki. Doskonałe na rodzinne spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię takie kubeczki, śliczne kolorowe idealne na wiosnę

    OdpowiedzUsuń