Co podarować na prezent bliskiej osobie?/ Galeria druku

20:06

Zbliżają się urodziny bliskiej Ci osoby lub jakiś ważny dla niej dzień, a Ty nie wiesz co podarować, bo ta osoba ma już wszystko... Scenariusz chyba większości z nas znany. Znalazłam, jednak rozwiązanie idealne na takie przypadki. Możemy wtedy postawić na prezent spersonalizowany, np.  foto obraz.



Powyższy obraz został zakupiony w sklepie Galeria Druku. Jest on o wymiarach 50 cm x 70 cm. Do druku wybrałam zdjęcie Justynki z jej pierwszej sesji zdjęciowej. Nadruk został wykonany na płótnie, które jest najczęściej wybierane przez klientów tego sklepu. Płótno zapewnia nam najwyższą jakość wydruku. Zdecydowanie się z tym zgadzam. Przy dodawaniu zdjęcia Justynki, pojawił mi się komunikat, że może ono stracić na jakości. Zaczęłam się martwić, ale nie miałam czym. Zdjęcie wygląda tak samo, jak przy wysyłaniu go do druku. Kolory są żywe i nasycone. Czego chcieć więcej?


Może tylko łatwości w zamontowaniu naszego foto obrazu. I tu producent także wyszedł naprzeciw naszym oczekiwaniom, ponieważ z tyłu obrazu mamy zamontowany "haczyk". Także wystarczy wbić gwóźdź w ścianę i po prostu zawiesić na nim foto obraz.


Mogę także potwierdzić to, że jest on wytrzymały, ponieważ przeżył dwie podróże. Pierwsza była ze sklepu do mnie, a druga ode mnie do teściów, dla których był on prezentem. Doszedł do nich w stanie nie naruszonym, choć bardzo dobrze wiem,  że kurier, który go zabierał od nas, rzuca porządnie paczkami.


Uważam, że każdemu taki prezent się spodoba i idealnie wpasuje się w każdą okazję. Co do sklepu Galeria Druku to szczerze mogę wam go polecić i sama nie raz jeszcze złożę w nim zamówienie.

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Wow kochana ! Że też ja wcześniej nie znałam tego miejsca ! Genialna pamiątka <3 mam wiele fotobrazów w domu, ale nigdy ich za mało <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysl na prezent idealny. Ja mam sporo zdjec i bede miała problem ktore wywołać w takiej formie wiec pewnie na jednym sie nie skonczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na prezent, sama coraz częściej wybieram rzeczy tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo ładnie :) Ja lubię kupować fotoobrazy w ramach prezentu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie zajrzę do galerii druku. Obraz wyszedł genialnie. Piękne zdjecie dzieciatka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie prezenty bardzo do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahhhh Justynka jaka malutka :) Jak te szkraby rosną :) Dla mnie to bezcenne rzeczy, ktore upiekszaja kazde pomieszczenie. I przywracaja wspomnienia. Sama chce zamowic. Tylko nie wiem, na jakie zdjecie sie zdecydowac. Kolorowe czy czarno-biale.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny fotoobraz - podobami się :) Uwielbiam takie prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł! Ja uwielbiam takie pamiątki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności małe! Powiedziałabym, że jest to "na żywo", kompletnie nie widać że to obraz drukowany na płótnie co świadczynie o dobrej jakości... a o rewelacyjnej jakości!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię fotoobrazy i mam takie w domu zamiast tradycyjnych, są one nie powtarzalne i wyjątkowe

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie pezenty ! Są one świetne ! Sliczna dziewczynka :)
    https://by-tala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny obraz, przepiękna pamiątka! Uwielbiam prezenty zrobione z sercem i mające wartość sentymentalną. Taki obraz włośnie do takich należy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudowny...sama bym chciała mieć taki obraz mojego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boziu jak ona ślicznie wygląda :) Świetna pamiątka, bardzo lubię takie formy przedstawiania zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam w domu kilka foto obrazów, jest to na prawdę świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie prezenty sama mam 3 fotoobrazy w domu. Jaka słodka laleczka na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda cudownie !! Prezent napewno się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny jest ten foto obraz :) Malutka wygląda przesłodko! 😍

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny fotoobraz, według mnie to najlepsza pamiątka. Zdobi pokój i przywołuje wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny jest ten obraz. Pamiątka na lata :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Też uważam, że takie prezenty to coś pięknego;>

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię takie pamiątki, z chęcią zajrzę na stronę.

    OdpowiedzUsuń