Idealny wieczór filmowy z Beskidzkimi

18:30

Cześć :)
Bardzo często funduję sobie wieczór filmowy z mężem. Oglądamy, wtedy przeróżne filmy począwszy od horrorów, a skończywszy na komediach romantyczny. Lubimy sobie wtedy coś podjadać. Takie z nas łakomczuchy. Są to najczęściej jakieś paluszki, precelki i tym podobne rzeczy. Dzisiaj też postanowiliśmy zrobić sobie taki wieczór, więc wybrałam się na zakupy. Trzeba było uzupełnić naszą szafkę z przekąskami. Co wybrałam? Oczywiście przekąski od firmy Beskidzkie.



Dlaczego zdecydowałam się na produkty od Beskidzkich? Wybrałam ich przekąski, ponieważ jest to polska firma, a ja zdecydowanie wolę wesprzeć polski rynek. Czemu jeszcze? Zdecydowałam się na nie także, ponieważ ich smak jest najlepszy. Od dziecka najczęściej sięgam właśnie po Beskidzkie. Ich produkty są idealnie chrupkie, posiadają wyjątkowy aromat, a ich smak jest do niepodrobienia. Do tego ten duży wybór. Dostaniemy od nich chipsy, chrupki, paluszki w przeróżnych smakach, popcorn, krakersy, precelki, mieszanki, orzechy, a nawet przekąski na słodko, o których już pisałam.



Wieczór filmowy z nimi jest idealny. Po ich przekąskach nie czujemy się napchani, więc możemy spokojnie zasnąć. Do tego mixy tej firmy są zapakowane w bardzo fajne pojemniczki, dzięki czemu nie musimy już brudzić miseczek. Po prostu same plusy :) 


Ja na pewno jeszcze nie raz sięgnę po ich produkty. A Ty już ich próbowałeś/próbowałaś?

You Might Also Like

4 komentarze