Back to school- plecaki do szkoły z Dresslily

20:11

Cześć kochani <3

Do rozpoczęcia szkoły został miesiąc. Większość z was zapewne zaczyna teraz kupować książki, długopisy i inne rzeczy do szkoły. Na pewno także zastanawiacie się jaki plecak wybrać. Chcecie aby był tani i modny, a nie wiedzie gdzie taki znaleźć? Obeszliście całe miasto i albo wam się nie podobają, albo za drogie? Mam dla was rozwiązanie. Sklep Dresslily oferuje przeróżne plecaki w modnych wzorach oraz niskich cenach. Znajdziemy w nim małe plecaczki na lżejsze dni bądź wycieczki, ale też całkiem spore do noszenia książek. Wybrałam z nich dla was 6, ale uwierzcie, że  w sklepie jest ich o wiele więcej. Podobają wam się plecaki, które prezentuje?

 

klik/klik/klik

 

klik/klik/klik

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Przecudne są te plecaki!
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają ! Szkoda, że gdy ja chodziłam do szkoły nie było takich cudnych plecaków :* Choć myślę, że na wycieczki też taki plecak by się nadał. Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś podobne plecaki, ale były za małe i za słabe. Jednak wolę klasyczne szkolne, duże.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń