Zaprojektuj własne etui z Funnycase

22:18

Cześć kochani <3

Ostatnio zaczęłam poszukiwania nowych ubranek na mój telefon, bo moje jedyne, jakie miałam, było już bardzo zniszczone. Jak widzieliście jakiś czas temu zakupiłam nowe we flamingi, ale to dla mnie wciąż było za mało, więc gdy pewnego dnia natrafiłam przypadkowo na stronę od dawna mi znanego sklepu Funnycase postanowiłam zamówić kolejne dwa casy- jeden dla mnie, a drugi dla mojego męża.


Funnycase to sklep, w którym znajdziemy nie tylko gotowe casy, ale także specjalny kreator, dzięki któremu sami będziemy mogli zaprojektować naszą własną obudowę na telefon. Możemy wybierać z przygotowanych przez firmę wzorów i dostosowywać je pod nasze wymagania bądź dodać własną grafikę. Możemy dzięki temu mieć na przykład case ze zdjęciem ukochanej osoby, psa itp. Moje casy właśnie pochodzą z kreatora, o którym była mowa. Zdecydowałam się na wzory, które proponuje sklep. "Ułożyłam" je na obudowach tak, jak mi się podobało.  Gdy przesyłka z nimi dotarła do mojego domu, nie mogłam  uwierzyć. Casy wyglądały tak, jak chciałam. Nie miały żadnych nie dociągnięć, a w dodatku były pięknie zapakowane- każdy case w osobnym kartoniku, który możecie zobaczyć na zdjęciach.


Jak obudowy prezentują się po kilku tygodniach noszenia? Uwierzcie mi kochani na słowo, że nic się z nimi nie dzieje. Nadruk nie starł się na żadnym z nich. Obudowa się nie rozciągnęła (jak to było z jedną, którą miałam na mój stary telefon), nie zsuwa się, a co najważniejsze nie pogrubia telefonu. Wycięcia na ładowarkę, aparat itp. są bardzo dokładnie wycięte. Widać, że Funnycase to firma, która dba o każdy szczegół i nie idzie jak większość firm teraz na ilość, a na jakość sprzedawanych przez nich produktów. Jedyne, do czego mogę się przyczepić to adres strony nadrukowany na dole case'a. Przyznam, że mnie to trochę drażni i psuje to delikatnie efekt wizualny. Mógłby on się znajdować w innym miejscu, np. w środku obudowy. Mimo wszystko mogę śmiało polecić wam funnycase.pl, a moje zamówienie oceniam na mocne 8/10.


PS. Kochani mam dla was dobrą wiadomość. Firma Funnycase przygotowała dla was kod rabatowy na -20%  na etui z kreatora. Wystarczy przy zamówieniu wpisać "jozwowska".

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Bez obrazy, ale taki case jaki ma twój mąż to nie jest przejaw patriotyzmu i dobrych chęci. Wręcz przeciwnie. Jest to inaczej odbierane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jego wybór. Ja się w jego wybory nie wtrącam. Chciał takie niech ma takie. Są zresztą różne poglądy na ten temat :)

      Usuń
  2. Nie znałam tego sklepu, muszę koniecznie zajrzeć :*
    Bardzo fajne masz te etui ! ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. czarno marmurowo złoty case jest super, w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem to jest świetna sprawa zwłaszcza że teraz ciężko na niektóre modele telefonów np w moim przypadku znaleźć ten odpowiedni case :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcześniej nie słyszałam o tym sklepie, więc z chęcią zajrzę ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń