Stylizacja na jesienny spacer z Yours Clothing

20:00

Cześć kochani.
Co u was słychać? U mnie jest średnio, ten tydzień będzie straszny z pewnych względów, ale dziś nie o moim życiu prywatnym, a o stylizacji idealnej na jesienny spacer.

Jak wiecie, ja sukienek i spódnic zazwyczaj nie noszę. Źle się w nich czuje. Nie przywykłam do wyglądu swoich nóg. Jedynie latem, podczas upałów dało się mnie zobaczyć w krótkich spodenkach lub sukienkach. Postanowiłam się, jednak przełamać i zakupiłam sobie sukienkę w sklepie Yours Clothing.


Yours Clothing to sklep, który posiada w swojej ofercie ubrania "plus size". Ja zdecydowałam się wybrać czerwoną tunikę w kratę oraz botki na małym obcasie. Jak możecie zobaczyć tunika ta dla mnie wypada jak sukienka przed kolano. Spokojnie mogę się w niej schylić i nic nie widać. Uważam, że to też trochę kwestia tego, że jestem dość niska. Jest ona wykonana z przyjemnego dla skóry materiału, jakim jest dzianina. Posiada z przodu patki imitujące kieszenie, a jej dekolt oraz rękawki są wykończone czarną lamówką. Tunika ta jest bardzo wygodna. Gdy ją założyłam pierwszy raz, czułam się trochę niekomfortowo, co chyba widać na zdjęciach, ale to, dlatego że po prostu nie jestem przyzwyczajona do sukienek. Po tym nosiłam ją jeszcze raz i już było lepiej. Tunikę możecie zakupić tutaj



Botki, które wybrałam, są specjalnie wyprofilowane na szeroką stopę. Dla mnie są troszkę za luźne, ale to nie był problem, bo poradziłam sobie, wkładając do nich wkładkę. Są bardzo wygodne i mogę w nich przechodzić cały dzień, mimo tego, że już dawno nie nosiłam butów na obcasie. Są one zapinane na zamek po boku. Posiadają także ozdobę w postaci czarnych cekinów. Botki znajdziecie tutaj.


Do wybranych przez siebie rzeczy dołożyłam czarne rajstopy, złote kolczyki oraz bransoletkę i stylizacja na jesienny spacer gotowa. Na polską złotą jesień idealna. Jeśli, jednak byłoby zimno możecie coś na to zarzucić. Ja zdecydowałam założyć się swój ulubiony czarny płaszcz.

Szczerze polecam wam zakupy w Yours Clothing. Jakość wykonania rzeczy jest świetna. Ceny także nie są zawyżone przez to, że są to ubrania "plus size", jak w niektórych sklepach. Są one adekwatne do jakości. Zamówienie przychodzi bardzo szybko. Ja składałam je w poniedziałek po południu, a przesyłka była u mnie już w czwartek. Pamiętajcie, tylko by przy zamówieniu sprawdzić swoje rozmiary w tabeli, a nie sugerować się tymi, które nosicie. Ja przykładowo noszę sukienki w rozmiarze 48, a z tego sklepu mam rozmiar 44. Także kochani pamiętajcie o tym.

Zostawiam was teraz z resztą zdjęć. Dajcie znać, co sądzicie o mojej stylizacji.

PS. Przepraszam was za brak uśmiechu na niektórych zdjęciach i czasami cień od budynku. Słoneczko sprawiało nam psikusy :)






You Might Also Like

33 komentarze

  1. Świetny zestaw. Sukienki w kratę nieodłącznie kojarzą mi się z jesienią :) Spodobały mi się też kolczyki i bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też takie sukienki kojarzą się właśnie z jesienią.

      Usuń
  2. całosc ladnie dobrana i te kolczyki ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Krata zdaj egzamin. A ty kochana powinnaś częściej takie tuniki, sukienki zakładać. Tylko musisz się w nich czuć dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest genialna. Pięknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie Ci, naprawdę stylizacja do Ciebie pasuje. Zdjęcie na boisku ze szkołą w tle jest takie inne, nie spotkałam się dotychczas. Jesteś piękną, młodą Kobietą. Przestań mieć kompleksy! Liczy się Twoje zdrowie i charakter oraz 'olej w głowie' a to jakie masz nogi, uszy czy cokolwiek innego nie powinno nikogo obchodzić. Czuj się ze sobą dobrze, jeśli coś Ci - powtarzam CI się nie podoba to zmień to. Jeśli się nie da to zaakceptuj. Pozdrawiam i zapraszam do mnie. https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/11/sto-lat-polski-niepodlegej-ja-chce.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za ten komentarz <3 Miło mi słyszeć takie słowa <3

      Usuń
  6. Pasuje Ci taki zestaw i powinnaś częściej się tak ubierać. Zdecydowanie lepiej wyglądasz jak w jeansach czy innych spodniach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Krata to hit tego sezonu. Widac ze wiesz co w trafie piszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja :) Bransoletka jest mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglada ta sukienka, piękna stylizacja! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna stylizacja. Bardzo podobają mi się te buty<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam, że w sukienkach lub tunikach zdecydowanie lepiej wyglądasz niż w spodniach :) Poszerz swoją kolekcję, bo w takim wydaniu jesteś zupełnie inną osobą :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna biżuteria, bardzo lubię motyw kraty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie wszystko ok. Mam nadzieje, ze humor Ci Aga powroci. Noś takie kiecki! Nie dosc, ze kratka modna, to dobrze wygladasz. Co Ty sie tak czepilas. Ja tez mam chude, brzydkie nogi i musze sie akceptowac taka, jaka jestem :) wszystko super dopasowalas, a te kolczyki sa swietne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety dana rzecz się nie udała :( A co do kiecek to chyba się z nimi polubię :D

      Usuń
  14. świetna stylizacja. Kolczyki i bransoletka też piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie Ci w tej stylizacji! ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak krata i ciemne rajstopy to klasyczna jesień :)

    OdpowiedzUsuń