Pyszności, które zabierzesz ze sobą wszędzie, czyli soki od Victorii Cymes

20:00

Mieliście kiedyś sytuację, że chcieliście napić się jakiegoś pysznego soku, ale na sklepowych półkach stały same  napoje? Ja mam tak bardzo często w szkolne weekendy. Idę do sklepu, a tam na jednej półce napój, na drugiej także napój. Postanowiłam zaopatrzyć się wcześniej w soki. Wybrałam te od  Victorii Cymes.


O firmie możemy przeczytać:

Już od 30 lat wytwarzamy dla Was produkty najwyższej jakości. Historia VICTORII CYMES sięga 1981 roku. Od tego czasu z niewielkiej wytwórni staliśmy się jednym z największych producentów syropów zagęszczonych w Polsce. Obecnie nasza oferta obejmuje około 140 produktów, w tym obok syropów , świeże soki, napoje, wody i musztardy. Sukces zawdzięczamy wyjątkowej recepturze i najwyższej jakości naszych produktów. Dlatego też, wyroby VICTORII CYMES można znaleźć zarówno w sklepie osiedlowym , jak i w dużych sieciach handlowych .


Zdecydowałam się na wypróbowanie poniższych wariantów
  • naturalnie mętny sok z jabłek i żurawiny,
  • sok z brzozy,
  • naturalnie mętny sok z jabłek,
  • sok marchewkowo-bananowo-jabłkowy,
  • świeżo wyciskany sok jabłko, marchew, mango,
  • smoothie na dzień dobry jagoda, winogrono, jabłko,
  • smoothie na dzień dobry kiwi, winogrono, ananas
  • smoothie na dzień dobry banan, ananas, jabłko;

Najbardziej byłam ciekawa smaku soku z brzozy, ponieważ nigdy wcześniej takiego nie piłam. Smakował, jak taka bardzo słodka woda. Nic takiego "wow", ale nie był także zły. Soki mętne oraz sok marchewkowo-bananowo-jabłkowo były pyszne. Na słodkość były idealne. To nie one jednak pobiły moje serce. Najbardziej posmakował mi sok świeżo wyciskany o smaku jabłkowo-mangowo-marchewkowym. Nie bez powodu został nazwany #szczęście, bo wypicie go na pewno zagwarantuje właśnie szczęście naszym kubkom smakowym. Sok ten także rzeczywiście smakuje, jakbym go sama przed chwilą wycisnęła. Smoothie posmakowało mi mniej. Jedynie te o smaku jagody, winogrona i jabłka przypadło mi do gustu na tyle, że zakupie je ponownie. Pozostałe dwa smoothie nie zachwyciły mnie za bardzo, choć uwielbiam owoce znajdujące się w ich składach. Czy polecam wam wypróbować soki od Victorii Cymes? Zdecydowanie tak. Myślę, że z tej firmy każdy znajdzie, jakiś smak dla siebie.

Znacie soki tej firmy? Jaki smak macie ochotę spróbować?

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Bardzo lubię soki tej marki. Kupuję je właściwie od lat (dawniej soczki w kartonikach) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam już o tych sokach, ale jeszcze nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie zdrowe soczki są u mnie jak najbardziej pożądane :) uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszelkie soki szczególnie marchewkowe. Mogę je pić codziennie! Zaciekawił mnie świeżo wyciskany sok o smaku jabłko-mango-marchewka. Koniecznie to sprawdzę!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardo lubię produkty CYMES, to porcje witamin w pysznej oprawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna różnorodność smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna kupuję produkty tej marki, cała rodzina jest zakochana w ich sokach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka butelka soku to idealne rozwiazanie na drugie sniadanie. A przede wszystkim to porcja zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam producenta, a naturalne soki uwielbiam :) ostatnio często sięgam po smoothie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie warzywno - owocowe soki. Są cenne szczególnie w okresie jesienno - zimowy. Mają mnóstwo witamin i są przepyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. piłam je i bardzo mi smakowały <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Soki uwielbiam i piję codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś bardzo dużo piłam soków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. PYSZNA dawka witamin. Moglabym pic je codziennie 😍 rosniez i ja nigdy dotad nie mialam okazji pic soku o smaku ... brzozy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubie soczki tej marki, pyszne są! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie piłam tych soków. Brzozowy mnie ciekawił, ale jak to słodka woda, to chyba nic szczególnego;D

    OdpowiedzUsuń
  17. widziałam już ich tyle, na pewno dobre

    OdpowiedzUsuń
  18. W sklepach stacjonarnych jest bardzo ograniczony wybór a szkoda bo częściej bym się decydowała na zakup nowych smaków.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię soki, tych jeszcze nie piłam ale chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  20. hmmmm chyba jeszcze nie miałam tych soków u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam i uwielbiam ich Smoothie Hello Yellow - pycha!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam pić soki i smoothie. Świetnie, że teraz to takie proste. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię te soki i często po ni sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię soki tego typu i chętnie po nie sięgam

    OdpowiedzUsuń
  25. Pyszności, takie pićku to samo zdrowie;>

    OdpowiedzUsuń
  26. Markę znam ze słyszenia :D wyglądają pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię soki Cymes, idealne do torebki

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię ich soczki, chętnie bym się na nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń