Ręcznie robione dodatki dla dziecka- czy warto je kupować?

20:00

Ręcznie robione dodatki dla dziecka typu przywieszki do smoczków, gryzaki, grzechotki itp. podbijają polski rynek. Coraz częściej w internecie spotykam reklamę takich DIY dodatków niż zwykłych plastikowych. Na kontach na instagramie prowadzonych przez mamy także widzę prawie tylko tego typu akcesoria. Zaczęłam się zastanawiać czy to tylko taka moda, czy naprawdę takie przywieszki, gryzaczki itp. są lepsze. Postanowiłam zamówić coś z takich akcesoriów i przekonać się sama.



Zdecydowałam się na przywieszkę do smoczka ze sklepu Paticzkowo. Jest to firma, która zajmuje się sprzedażą ręcznie robionych akcesoriów dla dzieci oraz biżuterii dla mam. W ofercie Paticzkowo znajdziemy gryzaki, przywieszki, kubki, skarpetki, misie i wiele innych rzeczy. Każdy z tych produktów  możemy spersonalizować. Wybrać idealne kolory, dodać imię. Do wyboru dostajemy kilka przygotowanych pod nasze życzenia wzorów. Możemy spokojnie sobie się zastanowić i wybrać ten, który najbardziej nam się spodoba. 


Ja zdecydowałam się na kolory: różowy, szary i biały. Wybrałam także personalizację w postaci zdrobnionego imienia mojej córki. Zamówienie zostało przygotowane bardzo szybko. Dogadanie się, co do wzoru, przygotowanie produktu oraz wysyłka zajęła zaledwie tydzień. Co do jakości produktu, to jestem zachwycona. Przywieszka jest dokładnie taka, jaką sobie zamarzyłam. Wszystko jest bardzo staranie wykonane. Żaden koralik nie jest nigdzie wyszczerbiony czy zniszczony w inny sposób. Widać, że w zrobienie tej przywieszki zostało włożone całe serce. Jedyny jej minusik to taki, że jest troszkę przy długa, jak dla Tysi, ale to jest akurat moja wina, bo nie wspomniałam, że jest ona niższa niż typowa roczna dziewczynka.


Czy warto kupować rzeczy handmade dla dzieci? Jak najbardziej tak. Jakość wykonania jest o wiele lepsza o tych znanych z supermarketu produktów tego typu. Dodatkowo moja córeczka lubi gryźć przywieszki. Tą mogę spokojnie pozwolić jej wziąć do buzi, ponieważ większość koralików jest drewniana. Nie gryzie przynajmniej plastiku niewiadomego pochodzenia. Mam też pewność, że z tej nic nie odpadnie i mała tego nie połknie. Przy tych sklepowych bałam się właśnie, że ten łańcuszek niechcący znajdzie się w jej buźce, bo bez problemu cały się w niej mieścił. Co więcej, jeśli mała nie zniszczy przywieszki, to będzie miała świetną pamiątkę na lata. Moim zdaniem warto zapłacić więcej i mieć, coś naprawdę świetnej jakości.

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Piękna przywieszka. Takie ręcznie robione dodatki zawsze się docenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię i cenie takie ręcznie robione rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ogromny szacunek do osób, które potrafią zrobić takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawieszka wyglada ładnie, widac ze jest starannie wykonana. Zastanawiam sie tylko czy ona nie jest ciezka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam rzeczy handhandmade i chętnie kupuje. Jak będę mamą to dla mojego malucha też chętnie będę kupowała takie własnoręcznie robione rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie ręcznie wykonane dodatki są wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju. Tworzone z sercem i pasją.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bardzo lubię tego typu gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja myślę, że to są super rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się takie ręczne robótki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie kupuje, sama sobie robie podobne rzeczy o ile jestem w stanie je wykonac :) ale sa piekne, schowaj, jak juz Justynka nie bedzie uzywac.dasz jej na 18te urodziny. Ja zbieram tego typu rzeczy moich chlopakow i chowam do kartonu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygląda taka przywieszka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! Ja uwielbiam wszelkiego rodzaju rzeczy handmade :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten łańcuszek jest bardzo popularny i stylowy, często go widuję w sieci, niebawem będę szła na baby shower i chyba wybiorę właśnie taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tak ręcznie robione rzeczy są bardziej solidnie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ta przywieszka, bardzo mi się podoba ten pomysł na takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja nigdy nie miała smoczka tak ze dla mnie zupełnie zbędne. W dodatku wygląda mi na dość ciężką :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ręcznie robione rzeczy zawsze mają w sobie to "coś" i chce sie je mieć. Podoba mi się ta przywieszka

    OdpowiedzUsuń
  18. To zależy co kto lubi - u mojej małej takie koraliki by się nie sprawdziły - wszystko rwie i rozwala więc to by z pewością nie wytrzymało.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie warto stawiać na dobrą jakość produktów. Najważniejsze, aby były wytrzymałe. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie ręcznie robione dodatki wyglądają bardzo pięknie i maja w sobie to "cos"

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie nie dla każdego dziecka byłoby to dobre zgadzam się z tym co pisze zuzka ale myślę że jest to Fajna inicjatywa

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie wygląda ta zawieszka, jest starannie wykonana ale wygląda na nieco ciężką :C

    OdpowiedzUsuń
  23. Uroczo wygląda ta przywieszka do smoczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna zawieszka :D Osobiście w ogóle wolę handmade :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubie takie ręcznie robione rzeczy :) Śliczna dzieczynka :*

    OdpowiedzUsuń