Czekoladowa przyjemność od BingoSpa

20:00

Na świecie istnieje dużo rodzai czekolady: mleczna, gorzka, biała itp... Zjedzenie jej daje nam poczucie szczęścia. Co, jednak zrobić, gdy jesteśmy na diecie, a mamy ochotę na czekoladę? Możemy sięgnąć po jej dietetyczną wersję. Znam, jednak jeszcze lepsze rozwiązanie. Moim zdaniem lepiej wybrać czekoladowe kosmetyki. Oprócz zapewnienia sobie chwili szczęścia zadbamy także o siebie.



Gdzie można kupić czekoladowe kosmetyki? Moje pochodzą od BingoSpa. Zdecydowałam się na przetestowanie dla was czekoladowego szamponu 2w1, czekoladowego mydełka, czekoladowo-waniliowego płynu do kąpieli i czekoladowego serum do skóry. Jak widzicie, dzięki tym kosmetykom, możemy sobie zapewnić całkiem przyjemne SPA w domu. Pytanie tylko, czy one działają, tak dobrze, jak pachną i wyglądają. Już wam o tym trochę piszę.


Na pierwszy rzut idzie czekoladowe mydełko. Jak już wspomniałam pachnie cudownie jak wszystkie kosmetyki. Jest to gorzka czekolada, ale myślę, że miłośnikom mlecznej nie będzie to przeszkadzać. Przecież nie będziecie jej jedli. Mydełko te średnio się pieni, ale mimo to dobrze myje nasze ciało. Dużym plusem jest opakowanie, które zawiera pompkę, dzięki czemu łatwo wydobyć kosmetyk.


Szampon 2w1 to kolejny produkt, który trafił do mojego koszyka. Niestety ten szampon oprócz ładnego zapachu nie ma żadnych plusów. Jest on za bardzo lejący, miałam wrażenie, że nie domywał moich włosów i robił z nich niestety siano.

Czekoladowo- waniliowy płyn do kąpieli to po prostu cudo. Jego zapach roznosił się po całej łazience. Łatwo wydobywa się go z butelki. Ogromną zaletą tego płynu jest to, że przy okazji rozkosznej kąpieli nawilżał moją skórę. 


Ostatnim czekoladowym kosmetykiem jest serum do ciała. Jest to produkt jak dla mnie średni. Nie miałam do niego jakiś większych oczekiwań, ale mimo to myślałam, że nawilżenie będzie większe. Niestety było one minimalne.

Jak widzicie, nie wszystkie czekoladowe kosmetyki mi się sprawdziły. W te, które zadziałały, na pewno zainwestuję ponownie, ponieważ przez swój zapach stały się moimi ulubieńcami.

PS. Kochani słyszeliście o czymś takim jak myjka ultradźwiękowa? Zapewne nie. Ja też dopiero nie dawno się o czymś takim dowiedziałam. Jak odbywa się mycie taką myjką? Odbywa się ono przez zanurzenie zabrudzonego elementu na określony czas w specjalnie dobranej cieczy i poddaniu go działaniu ultradźwięków o określonym natężeniu. Taką myjkę stosuje się między innymi przemyśle, medycynie czy warsztacie.

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Taki zapach uprzyjemnia niejeden chłodniejszy wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na kąpiel czekoladowo-waniliową aż cieknie mi ślinka :) Przez ekran komputera czuję ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm ochoty mi na czekolade zrobilas, mam do niej ogromna slabosc 😜 Ale osobiscie nie przepadam za czekolada w kosmetykach. Toleruje jedynie zele do kapieli. Buzka Aga i milego wieczoru 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekolade uwielbiam w każdej postaci, chętnie wypróbuję też w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ich kosmetyki, są nieodłącznym elementem doskonałego relaksu.

    OdpowiedzUsuń
  6. zapach czekoladki kupuję w kazdej postaci! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej taka chwila relaksu to sama przyjemność !

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kilka produktów od BingoSpa ale nie wszystkie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na początku powstania mojego bloga miałam współpracę z tą marką i bardzo miło wspominam ich kosmetyki- chęnie do nich wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie stosuję kosmetyków z marki Bingospa ale ta słodycz czekolady mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię takie produkty jesienią :) idealnie otulają naszą skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm jak dla mnie bajka! Uwielbiam kosmetyki z czekoladą, a dodatkowo lubię markę Bingo Spa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. W szamponie 2 w 1 najbardziej lubiłam zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam kilka produktów BingoSpa i niektóre z nich fajnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam kilka produktów tej marki, jednak tych nie miałam :) Pewnie pięknie pachną :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Po Twojej recenzji wnioskuje, że płyn czekoladowo-waniliowy do kąpieli musi być mój! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham wszystko co pachnie czekoladą <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię takie slodkie w zapachu kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekoladowe kosmetyki to coś wspaniałego! ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. O myjce ultradźwiękowej słyszałam, ale nie miałam okazji jeszcze jej testować. :) A czekoladowe kosmetyki uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń