Blachy zamiast obrazów?

20:00

Cześć kochani <3

Ostatnio zwolniło mi się miejsce na ścianie w salonie. Zaczęłam się, więc rozglądać za jakimś fajnym obrazem czy coś w tym stylu do powieszenia. Nie potrafiłam się, jednak zdecydować na jakiś. Często albo sam w sobie obraz mi się nie podobał, albo był za mały, albo za duży itp. Szukałam tak już z dobry miesiąc aż pewnego dnia natrafiłam na stronę Youpibag.


Przeglądając ofertę tego sklepu, natrafiłam na blachy w różnych wielkościach. Pomyślałam, że nawet ciekawie by to wyglądało zamiast normalnego obrazu. I tak oto stałam się właścicielką blachy w rozmiarze L w stylu popart.


Przyznam, że wybór wzoru nie był łatwy, ponieważ dostępne jest ich multum. Dodatkowo każdy z nich możemy dostosować pod siebie. Super sprawa. W końcu zdecydowałam się na jeden z gotowych wzorów. Jak możecie, zobaczyć na powyższym zdjęciu wybrałam kolorowe usta.


Blacha jest bardzo dobrze wykonana. Jej krawędzie nie są ostro zakończone, więc jeśli blacha na kogoś by spadła, to nie stanie się jakaś duża krzywda. Nadruk jest dokładnie taki sam jak na stronie. Wszystkie detale są dopracowane. Jedynie, co to blacha trochę się palcuje, ale sklep zaradził i temu. Wraz z naszym zamówieniem dostajemy specjalną ściereczkę do wycierania. Uważam, że taki obraz z blachy prezentuje się genialnie.

Wam podobają się takie blaszane obrazy?

PS. Na koniec mam dla was małą ciekawostkę. Wiecie co to są węże techniczne? Są one alternatywą dla rurociągów. Są elastyczne dzięki czemu zapewniają transport różnych czynników począwszy od ciekłych, a skończywszy na stałych. Między sobą mogą się różnić tworzywem oraz konstrukcją, dlatego zostały one podzielone na kilka grup.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Podoba mi się bardzo i jeszcze ta rdza dookoła. Fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie moje klimaty :) Ja jednak wolę tradycyjne obrazy, ale muszę przyznać, że te blaszane wyglądają oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Blacha super, ale raczej nie pasuje do wszystkich wystroi. Chociaż jak tak sobie przypasowuję ją sobie do różnych stylów to chyba w skandynawskim się nie odnajdzie.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można wybrać inny wzór :) Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Ja mam to szczęście, że w mieszkaniu, które wynajmuje panuje totalny miszmasz i prawie wszystko można tam, jakoś wkomponować. Dodatkowo ja lubię mieszać style. Uważam, że ważne to, co podoba się nam, a nie to, co pasuje :)

      Usuń
  4. Jestem ciekawa jak prezentuje się na ścianie :) Chętnie zobaczę inne wzory.

    OdpowiedzUsuń