Demakijaż z Delia Cosmetics

12:38

Cześć kochane :)

Jakiś czas temu kurier zaskoczył mnie paczką od Delia Cosmetics. Znalazłam w niej  aż siedem  produktów do oczyszczania naszej twarzy. Przetestowałam każdy z nich i dziś opowiem wam, jak mi się sprawdziły.


Na początku chciałabym zaprezentować wam płyn dwufazowy do demakijażu. Ma on pojemność 150 ml. Uwielbiam płyny dwufazowe, więc ten produkt przetestowałam jako pierwszy. Sprawdził się świetnie.  Nie szczypał w oczy, a zmywanie nim makijażu było szybkie i przyjemne. Dodatkowo miał ładny zapach i nie podrażniał twarzy, co niestety przytrafiło się jego "większemu koledze", ale o nim za chwilę. Na plus jest także mała buteleczka, w której produkt jest umieszczony. Myślę, że idealnie się sprawdzi na podróże, kiedy to nie chcemy zawierać ze sobą dużego płynu do demakijażu. Jedyną jego wadą jest pozostawienie  troszkę tłustej warstwy na twarzy.


Teraz nadszedł czas na tego "kolegę", czyli na płyn dwufazowy do demakijażu okolic oczu i ust. Nie szczypał mnie on w oczy, jednak bardzo podrażniał usta. Stały się wysuszone i zaczęły bardzo piec już po pierwszym użyciu. Po kilku użyciach zaczął także bardzo źle działać na moje górne powieki. Stały się one czerwone i spuchnięte. Nie spodobał mi się także jego zapach. Nie potrafię go opisać, ale bardzo drażnił mój nos. Powędrował do znajomej, która go sobie chwali.


W paczce było także mleczko do demakijażu. Rzadko kiedy po nie sięgałam, ponieważ używanie ich było dla mnie średnio przyjemne. Zawsze miałam wrażenie, jakbym nakładała na twarz coś bardzo zimnego np. lód. Przy tym mleczku nie miałam takiego wrażenia, ale podrażniło moje oczy. Zapewne także powędruje do kogoś innego.


Choć produkt, który opisywałam, jako pierwszy mnie zachwycił, nie jest jednak moim ulubieńcem. Moje serducho skradła woda micelarna do twarzy i okolic oczu. Nie pozostawia żadnej tłustej warstwy na skórze ani nie podrażnia. Myślę, że gdy wykończę aktualną buteleczkę, to sięgnę po następną.


Polubiłam się także z olejkiem hydrofilowym do mycia i oczyszczania twarzy i okolic oczu.  Wystarczy już jego mała ilość, by oczyścić twarz. Można go używać z wodą lub bez. Ja próbowałam tylko pierwszy sposób. Pozostawia delikatny film na twarzy, jednak nie jest on ciężki. Dodatkowo zapach tego olejku jest bardzo przyjemny.


W paczce oprócz olejku znalazł się jeszcze jeden produkt do mycia twarzy, a mianowicie żel. Żele do twarzy bardzo lubię i polubiłam się także z tym. Ma on pojemność 200 ml, czyli taką, większość produktów tego typu. Dzięki pompce możemy wycisnąć idealną dla nas ilość produktu. Żel jest bardzo wydajny i fajnie się pieni. Dodatkowo nawilża skórę w przesuszonych miejscach.


Przyszedł czas na ostatni już produkt, czyli mgiełkę tonizującą. Na początku podrażniła moją skórę twarzy, ale po pewnym czasie dałam jej jeszcze jedną szansę i tym razem spisała się nawet ok. Nie będę jej jednak używała, bo mimo tego, że już mnie nie piekła twarz, to dekolt był zaczerwieniony.


Jak widzicie, u mnie nie wszystkie produkty się sprawdziły. Pamiętajcie jednak, że u was może być inaczej, bo każda cera jest inna.

Mieliście któryś z tych produktów? Sprawdził się wam?

You Might Also Like

25 komentarze

  1. również testowałam to pudełko i najbardziej spodobał mi się żel do twarzy, właśnie przed chwilą myłam nim twarz z dodatkiem szczoteczki sonicznej, a najmniej mleczko, bo nie lubie ich uzywać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam całą tą serię i polubiłam się z żelem i mleczkiem na tyle, że stosuję codziennie, a olejek hydrofilowy 2x w tygodniu - reszta nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zestaw, ja nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe kosmetyki :) Jeżeli chodzi o demakijaż to ja preferuję tłuste kremy. Niestety nie moge używać płynów, podrażniają moją skórę i bardzo często pieką :/
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Również otrzymalam ten zestaw i niedługo podzielę się recenzją. Z pewnością jeden płyn będzie faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam od nich mgielke do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi najbardziej wlasnie przypadla do gustu mgiełka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiednie oczyszczenie i demakijaż to podstawa. Z takimi kosmetykami z pewnością jest to dużo łatwiejsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę powiedzieć, że naprawdę intryguje mnie ta seria :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej serii chcę wypróbować żel do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię olejki hydrofilowe i chociaż z Delii jeszcze nie miałam myślę, że również by się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  12. Olejek mnie tu najbardziej ciekawi, pewnie dlatego, że uwielbiam demakijaż przy pomocy olejkowych kosmetyków;>

    OdpowiedzUsuń
  13. zestaw ten ma swoich przeciwnikow, jak i zwolennikow. tez nie wszystkie produkty tej serii sie u mnie sprawdzily. zel uzywam do dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio polubiłam się z olejkami dlatego mam ochotę na ten opisany

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele osob chwali ten olejek i zamierzam go kupic.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie używałam tych produktów i kilku jestem ciekawa. Miałam nadzieję, że cała seria sprawdzi się bardzo dobrze, a jak widać trochę się przeliczyłam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo czytałam o tej serii, i nie wiem czy kupić, bo ja mam bardzo wrażliwą twarz i dekolt ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. testowałam produkty tej serii i bardzo miło mnie zaskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeczytałam już tak wiele recenzji tych produktów, ze aby wyrobić sobie o nich opinię, muszę sama wypróbować, bo każdy chwali coś innego :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Używam tej swej żelu do mycia twarzy jest nawet skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny zestaw, z chęcią wypróbuję te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie zestaw to idealny prezent dla każdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytałam o tych produktach różne komentarze. Muszę się chyba sama przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam firmę ale przez złe wspomnienia z używaniem ich produktów nie skuszę się na kolejne...

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety nie miałam żadnego z tych produktów. Chętnie jeden kupię i się przekonam się sprawdzi się u mnie

    OdpowiedzUsuń