Prezent na walentynki z Printu

20:36

Tik tak,tik tak,tik tak... Zegar bije, sekunda upływa za sekundą, przypominając nam, że Dzień Zakochanych zbliża się wielkimi krokami. Ludzie mają różne opinie o  tym święcie. Jedni  go nie obchodzą, ponieważ uważają, że miłość powinniśmy okazywać sobie cały rok, a dla drugich ten dzień jest wyjątkowy. Ja z mężem okazujemy sobie miłość codziennie, ale nie pomijamy walentynek. Jest to okazja dla nas na wspólne wyjście bez dzieci. Takie sam na sam dobrze nam robi. Odpoczywamy wtedy umysłowo. Oprócz takiego wyjścia obdarowujemy siebie też prezentami. Są to zazwyczaj jakieś drobnostki,  które mają sprawić uśmiech na twarzy drugiej połówki. Ja w tym roku chce podarować mężowi dwa prezenty. Jednym z nich będzie fotoksiążka od Printu.pl.


Mąż uwielbia prezenty przygotowane prosto z serca, więc będzie zadowolony z takiej fotoksiążki. Zawarłam w niej wszystkie najważniejsze w chwile w naszym życiu. Mój misiek znajdzie w niej między innymi nasze pierwsze zdjęcia, które były wykonane pięć lat temu. Dołączyłam do nich także cytaty dotyczące jego i dzieci, ponieważ chce, by była ona pamiątką także dla naszych skarbów.



Taka fotoksiążka jest bardzo prosta do wykonania. Wystarczy wejść na stronę printu.pl i wybrać jeden z szablonów. Jeśli nie do końca wam się spodoba to bez problemu możecie go zmodyfikować, więc każdy znajdzie tam coś dla siebie. Potem należy zgrać zdjęcia. Możemy wybrać je z naszego komputera, facebooka, instagrama bądź konta google. Na koniec pozostaje nam tylko uporządkowanie naszej książki i złożenie zamówienia. I już mamy wyjątkowy prezent na walentynki dla niego. Proste prawda?


Myślę, że taka fotoksiążka to będzie idealny prezent na walentynki dla chłopaka. Chwile są ulotne, a zdjęcia na komputerze zawsze może połknąć jakiś wirus, więc taka fotoksiążka to świetna opcja.

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Hm jako facet to bym chętnie chciał dostać taką foto książkę. Ciekawy wpis zrobiony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prezent , pamiątka na dalsze lata :)
    Pozdrawiam :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wielką fanką fotoksiążek, ale zawsze robiłam je przez empikfoto. Następnym razem wypróbuję printu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam i uwielbiam, taka fotoksiążka to wymarzony prezent dla każdego

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotoksiążki zawsze świetnie się sprawdzają jako prezent, na różne okazje! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie obchodzę Walentynek bo nie mam z kim (na szczęście) i nie uznaję długodystansowych związków.
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pomysł na prezent walentynkowy, które zarazem będzie pamiątką na długie lata

    OdpowiedzUsuń
  8. fotoksiążka to cudowny pomysł ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadza się! Fotoksiążka jest świetnym pomysłem na prezent:) my już swoją mamy. Jest piękną pamiątką, a stwarzając ją wspólnie świetnie się bawiliśmy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Fotoksiazki. To najlepszy prezent. Sama mam ich w domu kilka

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój mąż na pewno by się ucieszył z takiej fotoksiążki. To pamiątka wspólnie spędzonych chwil.

    OdpowiedzUsuń
  12. foroksiazka jest idealna na KAZDA okazje. na Walentynki bylaby ekstra pamiatka np. wspomnienia zpoczatku zwiazku ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń