Openbox U.R.O.K. edycja XX

13:26

Cześć kochani <3

Wczoraj dotarła do mnie najnowsza edycja pudełeczka U.R.O.K.  W dzisiejszym wpisie chciałabym wam pokazać co się w nim znalazło.


Cannaderm- Żel rozgrzewający na bóle mięśniowe i stawoweThermolka 38,00 zł/ 200 ml

Rozgrzewający żel do stosowania na  ostre i przewlekłe  bóle pleców i stawów, zmęczone mięśnie, w przypadków problemów z "zimnymi" kończynami.

Sesamis- Ginseng Nutrition Mask

Działa odżywczo i rewitalizująco. Żeń-szeń posiada działanie regenerujące i odmładzające- pobudza odnowę skóry, przywraca  skórze równowagę, poprawia ukrwienie skóry. Bawełniana maseczka delikatnie przywiera do skóry dostarczając jej niezbędnych składników odżywczych.


Vespera- Naturalne mydło do rąk    6.99 zł/ szt.

Mydełka są w 100% naturalne, nie uczulają oraz nie zawierają substancji chemicznych.  Z ich składu są całkowicie wyeliminowane lub ograniczone do minimum substancje wytworzone syntetyczne. Jako jedni z nielicznych na rynku marka Vespera podejmuje się wykonywania krótkich,  pilotażowych serii produktów, nawet w przypadku tradycyjnych  mydeł w kostkach.

Maroko Sklep- Olejek arganowy   9.66 zł/ 10 ml

Kompozycja zawiera 99%  certyfikowanego BIO oleju arganowego oraz 1% naturalnej intensywnej  esencji zapachowej. To najzdrowszy dla skóry, naturalny perfum w oleju, którego energetyzujący zapach uwiedzie i oczaruje nawet najbardziej wrażliwy zmysł węchu. Niezwykle intensywna nuta zapachowa naturalnej esencji sprawia, że olejek można stosować zamiast syntetycznie wykonanych perfum. Intensywność zapachu utrzymuje się do 4 godzin.

HerbOlive- Krem do rąk   7.99 zł/ 50 ml

Nawilżający i ochronny krem do suchych i zniszczonych  rąk. Idealny do codziennego użytku. Łatwo się wchłania. Nawilżający, ochronny, zmiękcza dłonie i skórki.



Deborah- 24 Ore Long Lasting Eye Pencil    27.00 zł/ szt.

Kredka do oczu o wyjątkowo delikatnej formule, która z precyzją  podkreśli zewnętrzną część powieki długo utrzymującym się, intensywnym kolorem. Testowana okulistycznie.

Orly- Breathable mini   24.00 zł/ szt.

Advanced Oxygen  Technology pozwala by tlen  oraz woda przenikały do paznokcia. Nowa formuła połączona z mieszanką olejku arganowego, prowitaminy B5 oraz witaminy C intensywnie nawilża, leczy zniszczone paznokcie oraz  stymuluje ich zdrowy wzrost.

mark By Avon- LIQIUD LIP- szminka w płynie wariant matowy lub błyszczący

Usta w roli głównej to zdecydowanie hot trend. Ponieważ zarówno mat, jak i blask są teraz na topie, AVON mark. bez żadnych kompromisów proponuje LIQUID LIP- szminkę doskonałą w obu wersjach. LIQUID LIP jest dostępna w najmodniejszych odcieniach, ma intensywnie kryjący kolor, a jej płynna formuła zapewnia przyjemne uczucie nawilżenia i sprawia, że szminka utrzymuje się na ustach przez wiele godzin.

Zawartość oceniam na średnią. Żel rozgrzewający przyda mi się najbardziej, ponieważ mam problem z zimnymi stopami. Jestem zadowolona także z maseczki i kolorówki, choć ta mogłaby mieć inne kolory. Nie zachwycił mnie lakier , bo taki kolor już mam, mydło, ponieważ sądzę, że coś takiego mogę sama sobie kupić oraz krem do rąk, ponieważ mam ich zapas.

You Might Also Like

33 komentarze

  1. Chętnie wypróbowałabym ten żel rozgrzewający. Ostatnio ból nie daje mi spokoju. :c
    Ile cudów się nasłuchałam o olejku arganowym...

    OdpowiedzUsuń
  2. oo jak ten czas szybko leci, pierwszy raz widzę tą edycję, całkiem ok zestaw

    OdpowiedzUsuń
  3. super zawartość :D Ciekawa jestem tych pomadek AVON... :)

    zapraszam także do mnie na bloga - właśnie pojawił się nowy wpis :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również zainteresował tylko ten żel rozgrzewający, reszta przeciętna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zaciekawiła mnie kredka do oczu :)
    Szkoda, że zawartość nie spełniła Twoich oczekiwań.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta szminka i lakier oraz żel wyglądają bardzo dobrze ❤
    Też mam problem z zimnymi stopami
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Naturalne mydło do rąk mi się spodobało. Ma niską cenę, więc warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie zachwyciła mnie tym razem zawartosc pudełka 🤔

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podoba to pudełko - nie przyda mi się jedynie krem do rąk a reszta jest ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że następny box będzie lepszy. Żel rozgrzewający czasami bardzo by mi się przydał. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Średnia zawartość i nie była bym zadowolona z takiego pudełka

    OdpowiedzUsuń
  12. Z całego boxu zainteresował mnie jedynie olejek arganowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudełko całościowo mnie nie zachwyca, chociaż kilka produktów, jak np: lakier Orly, maska czy krem do rąk uważam, że są fajne i sama chętnie bym ich użyła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiam się nad tym żelem rozgrzewającym, zimą musi być przydatny

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze słyszę o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawartość nie do końca w moim guście, ale na pewno znajdzie się ktoś, komu się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej zainteresował mnie ten żel i pomadka z Avon która jest dość popularna ostatnimi czasy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa tego naturalnego mydła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a mi się zawartość podoba - szczegolnie jestem zadowolona z zelu rozgrzewającego ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. faktycznie box nie porywa. i tylko zel rozgrzewajacy mnie zainteresowal. tez msmwiecznie zimne stopy zwlaszcza przy obecnej porze roku. a dzis to zamarzam :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozgrzewający żel to coś dla mnie, jak przemarzną mi stawy to bardzo bolą i dobrze wtedy je nasmarować;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jestem przekonana co do zawartości. Poza pomadką z Avonu nic nie wpadło mi w oko. Jestem za to ciekawa co pojawi się w kolejnej edycji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta pomadka ma cudowny kolorek przygarnęłabym ją!

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem zawartość jest świetna, same ciekawe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Żel rozgrzewający bardzo mnie zaintrygował. Koniecznie muszę go wypróbować. Na zimową porę jest jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawartość pudełka ciekawa, ale nie zwala z nóg, a ja nie krzyczę, że chciałabym wszystkie te produkty, mimo że żel rozgrzewający też mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dosyć ciekawa zawartosc :) widzę kilka interesujących rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa zawartość pudełka ale to chyba jedno że słabszych pudełek jakie miałam okazję zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  29. mi by się przydał krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Albo mi się wydaje, albo jakaś słba tym razem jest ta edycja i dość uboga.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie zaciekawił jedynie ten żel rozgrzewający, bo to nowość dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń