Ciekawe kubki/ Wishlista Rosegal

16:37

Cześć kochani :)

W moim domu kubki, szklanki i inne tego typu rzeczy ciągle są bite. Potem jest problem, gdy przychodzą goście, bo nie ma w czym im podać napoju. Problem jest także rano, kiedy chciałabym sobie zrobić herbatę. Mam już tego serdecznie dość, dlatego zaczęłam poszukiwać nowych kubków. Chciałam, aby nie były one zwykłe, a zachwycały moich domowników. Znalazłam w końcu idealne. Gdzie? W sklepie internetowym rosegal.com.


Pierwsze dwa przypominają jednorożca. Są one przesłodkie i zabawne. Myślę, że będę idealne do porannej herbaty, ponieważ przy okazji wywołają uśmiech na naszej twarzy.


Kolejny kubek jest idealny dla osób uwielbiających gry na Xboxie lub tego typu konsolach. Niestety aktualnie jest wyprzedany, jednak gdy tylko będzie dostępny, to zamierzam go zamówić dla brata.


Myślę, że wśród moich czytelników znajdzie się przynajmniej jedna osoba, która uwielbia kaktusy. Kubek o kształcie tejże rośliny także znajdziecie na Rosegal. Przyznam, że w żadnym polskim sklepie go jeszcze nie widziałam.


Mój starszy synek powoli zaczyna pić z kubków. Zakupiliśmy mu plastikowy, ale nie chce z niego pić, ponieważ chce mieć duży, normalny kubek. Pomyślałam, że ten, który widzicie na powyższym zdjęciu, będzie dla niego idealny. Tym bardziej że synek w ostatnim czasie bardzo polubił klocki typu lego.



Uwielbiam kubki, na których nadruk pokazuje się dopiero po zalaniu ich gorącą wodą. W sklepie Rosegal znajdziecie kilka takich wzorów. Przy najbliższym zamówieniu zamierzam zamówić któryś z nich.

Który kubek podoba wam się najbardziej?

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Te jednorozce sa wproat cudowne :D
    by-tala.blogapot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam świra na punkcie kubków, ten z kaktusem najbardziej mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten z kaktusem i mniejszy z jednorożcem to moi faworyci

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam taki zapas kubków i szklanek, ze brak mi na nie miejsca. Najbardziej podoba mi się ostatni kubek

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie urocze kubki, moja szafka już pęka od nich! Ten jednorożec jest wspaniały ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę któryś kubek sobie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamówiłam ten pierwszy kubek - jestem ciekawa czy przyjdzie w całosci :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubek Lego zamawiałam 3 razy i nigdy do mnie nie dojechał - a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe smieszne te kubki hehe urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze kubeczki. Ten z gwieździstym niebem to mój numer 1.

    OdpowiedzUsuń
  11. No tym razem każdy kubek mi się podoba xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Kubki - jednorożce są wspaniałe :D Może sobie zamówię jeden przy kolejnych zakupach, chociaż obawiam się czy dotrze w całości.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten z pierwszego zdjęcia zamówiłam, teraz pozostaje czekać i mieć nadzieję, że dotrze cały;D

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze chcialam wlasnie ten game boy dla syna. kiedy juz znalazlam.... byl wyprzedany. ale najbardziej interesuja mnie te kubki, ktore zmieniaja sie pod wplywem temperatury.

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawde fajowe . Lego swietny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te kubki jednorożce w końcu będą moje! :D Od dłuższego czasu zbieram się aby je zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten kubek kaktus bardzo mnie kusi od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam kubek z gwiazdami i jest całkiem ok, chociaż ta naklejka powoli schodzi. Najbardziej z tego zestawienia wpadły mi w oko jednorożce!

    OdpowiedzUsuń
  19. Drugi kubek jest przeslodki *.*, najbardziej podoba mi sie ten ostatni <3

    OdpowiedzUsuń