Recenzja książeczki "Psi patrol: Ratownik Chase" od Media Service Zawada

08:00

Psi patrol to ulubiona bajka chyba co drugiego dziecka, a w szczególności chłopców. Mój Antoś także zwariował na jej punkcie i mógłby ją oglądać cały dzień. Wiadomo jednak nie od dziś, że takie siedzenie przed telewizorem czy ekranem laptopa jest szkodliwe. Zaczęłam szukać, więc pewnej alternatywy, aż na stronie ksiazeczkibajeczki.pl znalazłam książeczkę wydawnictwa Media Service Zawada właśnie o psim patrolu.



Antoś, gdy rozpakował przesyłkę i znalazł w niej tę bajeczkę, to zaczął skakać z radości. Przyznam szczerze, że rzadko można zobaczyć go aż tak szczęśliwego. Od razu podał książeczkę mi, abym ją mu przeczytała.


Bajka opowiada o problemie z latarnią morską. Przestała ona świecić przez, co łódka kapitana Turbota mogłaby się zgubić w gęstej mgle. Na całe szczęście pies, który wabił się Chase dotarł na miejsce na czas i wskazał statkowi drogę światłem ze swojego reflektora.


Opowiadanie jest króciutkie, co moim zdaniem jest na plus, ponieważ dłuższe historie często nudzą dzieci. Obok tekstu można znaleźć duże, kolorowe ilustracje, które pomogą maluchowi wyobrazić sobie daną sytuację.  Dodatkowo na końcu książeczki znajdziemy kod do zeskanowania. Przeniesie on nas  w świat multimedialnej przygody. Znajdziemy tam tą samą bajeczkę, ale w wersji filmowej.


Książeczka ta kosztuje niewiele, bo tylko osiem złotych, więc każda mama bez problemu będzie mogła zamówić ją swojemu dziecku. Sądzę, że będą to dobrze zainwestowane pieniądze, ponieważ odciągniemy dziecko od ekranu, oszczędzimy na okulistach, spędzimy z dzieckiem czas oraz rozwiniemy jego wyobraźnie. Zdecydowanie polecam.


You Might Also Like

28 komentarze

  1. świetne są te książeczki. z Oliwką mamy ich kilka i bardzo lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiamy takie ksiązeczki - moze akurat nie psi patrol , bo jeszcze nie znamy ale chętnie zobaczę całą ofertę

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki genialny mały czytelnik! :) Sama jeszcze nie mam dzieci, ale jeśli kiedyś się zdarzy - takie książki będą super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna i tania książeczka :) widać, że wzbudziła zainteresowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog! U mnie w brzuszku także Antoś <3
    Buziaczki dla Was kochana ;*
    http://www.loveanea.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze wiedziec. Moj maluch ma rok i choc na razie jestesmy na etapie ksiazeczek z cyklu "Maly chlopiec" to jak podrosnie troche bede wiedziec co miec na oku😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka książeczka na pewno sprawi kiedyś radość dla mojego malucha, muszę o niej pamiętać

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja córeczka bardzo lubi różna bajki i codziennie je czytamy, może i ta do nas trafi

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój braciszek lubi taki książki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W wakacje opiekowałam się małym chłopcem - wielkim fanem psiego patrolu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. My lubimy książeczki w każdej postaci. Kuba dużo czyta a Hania razem z nim :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja córka uwielbia tę bajkę ! Mysle że książeczką bylaby zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  13. my ostatnio kupilismy takze ale jakos synek nie jest zainteresowany zbytnio :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna kolorowa książeczka. Madzia czasami ogląda ta bajeczkę. Nie wiem, czemu, ale jej się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubimy produkty od MSZ xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wydana jest ta książeczka :) A bajka Psi Patrol jest bardzo lubiana przez dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie zrobiona książeczka, miło się patrzy na ilustracje;>

    OdpowiedzUsuń
  18. wlasnie takie krotkie opowiadania sa najlepsze. dziecko sie nie znudzi. i w psim patrolu zawsze nauczy sie troche i wyciagnie pozytecznej tresci.

    OdpowiedzUsuń
  19. Moj syn mimo, ze ma 8 lat to też czasami obejrzy jeszcze Psi Patrol 😉 Ksiązke pewnie też by przeczytał.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wykonane są te książeczki. Widać, że Twój brzdąc jest nimi bardzo zainteresowany, a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne są te książeczki, myślę, że dzieciom także się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje dzieci też lubią psi patrol, ogólnie uwielbiają oglądać bajeczki. Niestety TV i laptop jest w codziennym użyciu ale jeden z synów po prostu się domaga bajek.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna książeczka, na pewno kupie synkowi.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiamy książeczki :) Nie wyobrażam sobie dnia bez przeczytania dziewczynkom książki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie książeczki są super. To świetna zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna książeczka, ładnie zaprojektowana :)

    OdpowiedzUsuń
  27. oo bardzo ładnie prezentuje się ta książeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z bajek to ja wyrosłem, ale miło popatrzeć jak dziecko czyta książkę, a nie gapi się w ekran telefonu.

    OdpowiedzUsuń