Hair Jazz- Czy włosy rzeczywiście zaczęły rosnąć jak szalone?

21:08

Hej misiaki <3

Jakieś trzy miesiące  temu obcięłam swoje włosy na  bardzo krótko i już tydzień po tym zaczęłam tego żałować. Nie dlatego, że nie podobała mi się fryzura, ale dlatego, że brakowało mi moich loków. Wtedy zapragnęłam by moje włosy urosły jak najszybciej.  Zaczęłam szukać, więc informacji w internecie i tym sposobem natrafiłam na Hair Jazz.


Producent obiecuje nam, że jego produkty sprawią, że nasze włosy trzykrotnie szybciej wzrosną, będą miękkie i błyszczące oraz zmniejszy się ilość wypadających włosów. Wynik ten ma  utrzymać się przez wiele miesięcy.  Pomyślałam: "Czemu, by nie spróbować i nie przetestować, skoro moje włosy mogą dzięki temu urosnąć szybciej?". Zdecydowałam się na zestaw zawierający szampon i lotion.


Szampon zamknięty jest w miękkiej, zakręcanej tubce. Wolałabym, gdyby był umieszczony w opakowaniu na klik lub z pompką, bo z tego można wylać zbyt dużo szamponu, tym bardziej że jest dość rzadki. Pieni się bardzo dobrze, więc już jego nieduża ilość wystarczy na moje włosy, choć jest ich bardzo dużo.


Lotion zamknięty jest w butelce o pojemności 200 ml. Produkt nakładamy na umyte i wysuszone ręcznikiem włosy. Masujemy delikatnie przez 1-2 minuty. Lotionu nie spłukujemy. Ogólnie bardzo podoba mi się jego opakowanie, ponieważ jest typowe dla przeróżnych spreyów. Zapach średnio przypadł mi do gustu.  Jest troszkę chemiczny.


Jednak przejdźmy do tego, co was pewnie najbardziej interesuje. Tak,  kuracja Hair Jazz przyśpieszyła rośnięcie moich włosów. Nie o tyle, co obiecuje producent, ale wynik także nie jest zły. Włosy miałam ścięte na typowego boba. Tylne sięgały jakoś do ucha, a przednie delikatnie za. Dziś przednie sięgają już ramion i spokojnie mogę związać kucyka. Także z efektów jestem zadowolona.

You Might Also Like

28 komentarze

  1. dużo słyszałam o tych produktach, ale nie miałam okazji testować.
    mi w sumie na wzroście nie zależy, bo rosną mi dość szybko, za to mam problem z wypadaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt. Mam tylko kilka pytanek gdzie dostalas ten produkt ? I przez ile go stosowalas :) mozesz mi napisac na blogu
    by-tala.blogspot.com albo instagramie :) cheeky332 bylabym wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem jak u mnie by się sprawdził ten zestaw, czytałam o nim wiele opinii i nie wszystkie są pozytywne niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że jakiś efekt jest, moje włosy same z siebie bardzo szybko rosną, nie miałam jeszcze tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  5. ja swoje włosy, a właściwie grzywkę, która była wielkim błędem, piwem (oczywiście nie piciem, ale płukanką) i olejem. Teraz z rośnięciem nie mam problemu, chociaż nigdy nie miałam.
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie testowałam tych produktów ale przydałoby mi się coś co przyspieszy ich wzrost

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie pokazałaś efektu na zdjęciach. Czytałam o tym zestawie wiele różnych opinii, sama się nie skuszę ze względu na cenę, jest wiele świetnych przyśpieszaczy porostu włosów w niskich cenach

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje włosy nie rosną już prawie od roku, może ten produkt by mi pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie ich użyję na przyśpieszenie wzrostu moich włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że działają - słyszałam o nich różne opinie. Niestety nie sięgnę po nie - bo moje włosy bez takich specyfików rosną jak szalone.

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro efekt jest taki jak opisujesz to muszę zaopatrzyc się w ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedys je testowalam ale strasznnie po tym zestawie wlosy sa tepe nie lubilam tego uczucia

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja naszczescie nie narzekam na szybkość rosniecia wlosow ale fajnie ze u Ciebie sie sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie stosowałam tych kosmetyków, ale fajnie, że są skuteczne. Sama chętnie bym je wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do porostu to się zgodzę, włosy rosną znacznie szybciej, ale i przed tą kuracją nie miałam z tym problemu. Co jedyne to zapach po długim stosowaniu mnie odrzuca.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie, że rzeczywiście przyspieszają wzrost włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam te kosmetyki, ale jakoś nigdy nie sięgnęłam po żaden z nich. Może kiedyś;>

    OdpowiedzUsuń
  18. jakos nigdy dotad nie chcialo mi sie wierzyc w to, ze dzieki takim produktom wlosy szybciej urosna. ciekawa jestem skladu. jesli by mi odpowiadal moglabym wyprobowac,aby przekonac sie o dzialaniu. opinie sa rozne

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez by mi się przydał taki przyspieszacz. Chyba wypróbuje na swoich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Choć mam długie włosy, to marzą mi się jeszcze dłuższe, dlatego z czasem na pewno sięgnę po te kosmetyki, aby przyspieszyć ich porost.

    OdpowiedzUsuń
  21. wow to fajnie, że widać efekty w długości włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne produkty i super efekt! Też sobie takie kupię! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaciekawiłaś mnie tymi kosmetykami, z chęcią je wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że tego typu produkty się sprawdzają :) moje włosy i tak rosną szybko, więc nie skorzystam z Twoich propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam ten zestaw. Był ok ale nie za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  26. O, zapisuję bo te kosmetyki ciekawie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  27. Również zalezy mi na szybszym wzroście moich włosów, dlatego chętnie wypróbuję na sobie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja go zamówiłam i użyłam go do Piero 1 dzien i jeszcze nic nie widać ale super pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń