Perfumy od Glantier

07:00

Hej :)

Dziś przychodzę do was z recenzją perfum od Glantier.

Perfumy tej firmy wywożą się z Grasse- światowej stolicy perfumiarzy, gdzie powstają receptury zapachów znanych na całym świecie. Kompozycje zapachowe ich perfum powstają w efekcie starannego doboru nut zapachowych. Glantier w swojej działalności kładzie nacisk na doskonałą jakość produktów. Ciągle pracują nad nowymi zapachami po to, aby w ich ofercie każdy znalazł coś dla siebie.


Jako swój pierwszy zapach z tej firmy zakupiłam model 485. Są to perfumy orientalno-waniliowe. Najbardziej można w nich wyczuć zapach paczuly, ciemnej czekolady oraz karmelu. Zapach jest słodki, ale zarazem bardzo mocny- idealny np. na romantyczną kolację z ukochanym. Myślę, że przypadnie do gustu jedynie Paniom, które lubią naprawdę mocne perfumy.


Zaskoczyła mnie trwałość tych perfum. Spokojnie utrzymają się na ciele do dziewięciu godzin, co jak na perfumy za tak niską cenę, bo tylko niecałe pięćdziesiąt złotych, jest niesamowite. Sam flakonik jest wykonany z solidnego szkła. Jest prosty, bez  zbędnych grafik i bardzo elegancki. Pięknie zaprezentuje się na każdej toaletce.


Serdecznie zapraszam wszystkie Panie czytające mojego bloga do zapoznania się z ofertą sklepu Glantier. Myślę, że każda z Was znajdzie tam coś idealnego dla siebie.

You Might Also Like

27 komentarze

  1. A ja cię zaskoczę: Perfumy z Bi-Es za niecałe 15zł utrzymują się mi na ubraniach po kilka dni. :) Dalej niektóre swetry mi nimi pachną.
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  2. nuty orientalne zdecydowanie nie dla mnie... Wolę słodkie i owocowe zapachy z nutką tajemniczości xD

    zapraszam do mnie - właśnie pojawił się nowy post!
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałem nigdy o nich ale na prezent może kiedyś spróbuje zakupić by zobaczyć. Oczywiście prezent dla dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie sprawdzę co jeszcze jest w tym sklepie, i jakie ma zapachy , uwielbiam perfumy

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam perfumy z tej strony, właściwie to już na wykończeniu, i jestem bardzo zadowolona! Z pewnością jeszcze nie raz coś u nich zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się prostota w wykonaniu flakonika ;) Ogólnie zapachów nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Orientalno-waniliowe to nie moja bajka, aczkolwiek markę znam i polecam ich zamienniki. Są bardzo trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ich perfumy. Mają ładne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  9. super, że perfumy mają tak dobrą trwałość, bardzo lubię gdy nie muszę dodawać ich sobie w ciągu dnia, ładny flakonik w swej prostocie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie moje nuty zapachowe. Jednak markę znam i byłam zaskoczona trwałością. Na plus oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam i nie zamówię. Lubię zapachy oryginalne, mam swoje typy do których wracam. Z tego, co zauważyłam to ciężko znaleźć (może też i stworzyć, nie wiem) zamienniki tanie takich zapachów jak z linii Armani Prive czy Tom Ford Private Blend gdzie za 1 zapach musimy zapłacić ok 1tys. Pewnie, można szukać i próbować ale ja wolę zapłacić i mieć w 100% to, co chcę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach raczej nie dla mnie, bo nie lubię nut paczuli. Chętnie zerknę na inne zapachy w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam perfumy z tej firmy i są cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ich perfumy... Jestem bardzo zadowolona z jakości ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mialam od nuch zamiennik chanelki i przynam ze zaskoczyl mnie trwałością

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety te nuty zapachowe to nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  17. mamy od nich jedne perfumy meskie i K. je sobie chwali ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach nie do końca mógłby mi odpowiadać, ale widziałam kilka, które z opisu mogłyby mi pasować :) Ciekawa jestem ich trwałości, gdyż ciężko jest mi trafić na jakieś dobre.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oo już mi się wydaje, że ten zapach by mi się spodobał. Chętnie bym go sprawdziła! ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię nut wanilii w perfumach, więc ta propozycja nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym móc w końcu przetestować te perfumy, ostatnio wiele o nich słyszę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za mocnymi perfumami, a wręcz mnie duszą. Wolę delikatniejsze :) Ale nie mówię im nie! Musiałabym powąchać i może przydałyby się na większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. marki nie znam osobiscie jestem ciekawa ile kosztuja hmmm

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytałam o tej marce sporo ale nie mialam jeszcze okazji poznac :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham perfumy tej firmy - u mnie są trwalsze, niż wszystkie które miałam do tej pory, serio.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mimo,że mam po świętach zapas perfum,to chętnie zapoznam sie z ofertą tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja uwielbiam perfumy od Glantier za ich design, kompozycje zapachową i przede wszystkim za ich trwałość!!!

    OdpowiedzUsuń