Udekoruj swój dom ze sklepem Strefa Domu

16:27

Od zawsze podobały mi się klasyczne wnętrza. Najlepiej by były w czarno-białych barwach. Niestety mieszkam w mieszkaniu cioci i średnio mogę tam coś zdziałać. Znalazłam, jednak jakieś rozwiązanie. Dodatki to było coś, w co spokojnie mogłam zainwestować. Jakbym miała się wyprowadzać, to zawsze mogę zabrać je ze sobą.



Swoje idealne dodatki znalazłam w  internetowym sklepie Strefa Domu. Zdecydowałam się na popularne lampki cotton balls w kolorze czarno-białym. Na jednym kablu znajduje się ich dziesięć sztuk, a dokładnie pięć w kolorze białym i pięć w kolorze czarnym. Zasilane są na baterie, więc możemy powiesić je, gdziekolwiek chcemy. Lampki te są bardzo wytrzymałe.  Najpierw wisiały na łóżku moich chłopców, ale Tomuś ciągle je zwalał. Jak widać na powyższym zdjęciu, lampkom nic się nie stało. Do zakupu skusiła mnie także cena. Były akurat na promocji i kosztowały zaledwie  osiem złotych.


Wybrałam także świeczkę o zapachu "Lazy Afternoon" z firmy Home Aroma. Świeczka znajduje się w małym słoiczku, dzięki czemu pięknie ozdabia nasze wnetrzę. Dodatkowo ma przepiękny zapach. Podczas palenia da się wyczuć słodki zapach. Nie jest on jakiś duszący, ale bardzo delikatny. Lubiłam ją sobie zapalać jesiennymi i zimowymi wieczorami. Ma ona tak, jak lampki świetną cenę, ponieważ kosztuję niecałe cztery złote.


Uważam, że jeśli jesteście na etapie poszukiwania dodatków do mieszkania, to musicie zajrzeć do sklepu Strefa Domu, ponieważ, jak możecie zobaczyć i przeczytać powyżej można tam znaleźć świetne dodatki za niewielką cenę.

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Uwielbiam świeczki zapachowe :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeczka i lampki wyglądają świetnie. Warto w jakiś sposób dekorować swoje domy/mieszkania. Dodaje to miłego nastroju. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o dekoracje to gustuje w minimaliźmie. Pozdrawiam. A lampki położył bym na parapecie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dodatki!

    http://nouw.com/flaviagutowska/co-dostalam-od-ani-lewandowskiej-32471464

    OdpowiedzUsuń
  5. Te lampki zawsze świetnie wyglądają nie jest ważne gdzie się je umieści i jaka jest kolorystyka pokoju to i tak świetnie ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cotton balle lubię i mam kilka łańcuchów w domu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam świeczki, mam ich mnóstwo ❤
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam dodatki do mieszkania, pięknie dekorują mieszkanie :) Zwłaszcza świeczki!
    Świetny post!! :)

    Zapraszam do siebie!
    www.ohmystyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Cotton balls to moja ukochana dekoracja! Sama mam taką u siebie :)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  10. Cool post I love the candles!
    Please visit my Blog!

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie bliżej poznam ten sklep. ostatnio często zamawiam rzeczy do domu z myślą o nowym mieszkaniu. uwielbiam świece

    OdpowiedzUsuń
  12. Chetnie zajrze na stronę sklepu bo juz dawno "czaje sie" na cotton ballsy

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio kupiłam córce cotton balls i był to naprawdę udany zakup. Dodają dużo uroku

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię Cottonballsy, bo dodają fanego klimatu wnętrzu :) Te czarno-białe prezentują się naprawdę zacnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te cotton ballsy no i cena jest bardzo atrakcyjna. świeczki zapachowe uwielbiam i nie może ich zabraknąć w moim domu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie te lampki wyglądają. Ja jak ta sroka,lubię wszystko co się świeci :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie lampki są nieodłącznym elementem pokoju

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam lampki i świeczki, serio! W moim pokoju mam całą szafę z książkami oświetloną, a świece zapachowe tworzą wyjątkowy klimat. :)

    OdpowiedzUsuń