Vegacom ozdobi twój telefon

13:03

W dzisiejszych czasach chyba każdy z nas ma telefon. Większość z nich to telefony z wyższej półki cenowej. Wiadomo, że skoro zapłaciliśmy więcej za telefon to chcemy, żeby posłużył nam dłużej. Oprócz tego chcielibyśmy także by, jakoś się prezentował oraz nie miał obtarć i rys. Zabezpieczamy, więc swój telefon przeróżnymi casa'mi począwszy od tych tylko na tył telefonu, a skończywszy na tych zamykanych. Najczęściej wybieramy obudowy takie zwyczajne jednokolorowe lub przezroczyste. Dla mnie takie case'y są bardzo hm... nudne i nieciekawe. To chyba będzie najlepsze określenie. Ja lubię, jak rzeczy, które posiadam opisują to, jaka jestem, więc mój case też musi taki być. Długo szukałam idealnego, aż natrafiłam na sklep internetowy Vegacom.



Zdecydowałam się na dwa case'y. Pierwszy z nich wybrałam już gotowy, a drugi stworzyłam sama. Przyznam, że to była świetna zabawa. Case'y przyszły bardzo szybko. Prezentowały się identycznie jak na stronie. Byłam bardzo zachwycona i ogólnie rozradowana, bo w końcu miałam case'y idealne jednak ta moja radość szybko minęła.


Case, który widzicie na powyższym zdjęciu to właśnie ten przygotowany przeze mnie. Niestety jego jakość była kiepska. Już po pierwszym dniu użytkowania zauważyłam drobne starcia na dolne obudowy. Po tygodniu już prawie 1/3 nadruku była starta. Nie wiem, może tylko ja trafiłam na jakiś wadliwy nadruk, bo widziałam, że inni sobie chwalili. Poza tym każde wycięcie było na swoim miejscu, a wielkość case'a była idealna do mojego telefonu.


Do case'a, którego wzór wybrałam gotowy ze strony, natomiast nie mam żadnych zarzuceń. Nadruk jest bardzo trwały i choć mam tę obudowę już kilka miesięcy nic się nie starło. Tak, jak poprzedni case ma dokładnie wycięte miejsca na słuchawki itp. oraz jest idealnie dopasowany wielkością.


Ogólnie mogę ocenić moje zamówienie na 7/10. Myślę, że może kiedyś jeszcze zamówię jakąś obudowę u Vegacom, ale raczej będzie to któryś z gotowych wzorów.

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Bardzo ładne obudowy! Ja muszę koniecznie kupić sobie nowego case! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze mam etui ala książeczka, taka forma jest dla mnie najwygodniejsza, i jest miejsce na karty,

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie i efektownie, podobają mi się takie obudowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie przepadam za pokrowcami, jak już to tylko portfelowe lubię, chroni telefon jak należy.

    Świetny wpis pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej podoba mi się ten wzór przygotowany przez Ciebie i wielka szkoda, że ma wady:C

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam różne gadżety i case'y na telefony! Fajny post! Zapraszam do siebie :*

    http://www.ohmystyle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że ten personalizowany case nie jest najlepszej jakości. Dobrze, że chociaż ten drugi jest lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam etui z podobnym motywem do Twojego z napisem 'dreamer', bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta obudowa z gotowym worem - ona jest lepsza, bo ma mniej nadruku, tylko 3 elementy, więc nie ma się za wiele co wytrzeć. Tamta ma nadruk na całości i to normalne, że on schodzi, ale dziwne jest to, jak szybko :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda ze case z wzorem zrobionym przez Ciebie nie wytrzymal dlugo i starl sie :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne obudowy. Ja osobiście wolę bardziej wytrzymałe tradycyjne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te obudowy - szkoda że tak słabo trzymał się napis zrobiony przez Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. w sumie muszę pomyśleć nad obudową do mojego telefonu. chociaż mimo, że posiadam telefon bardzo rzadko z niego korzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubie takie obudowy, ktore mozna samemu sobie zrobic. zabawa w grafice jest bardzo fajna. moze poniesc wyobraznia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygladaja fajnie, szkoda że taka słaba jakość.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda że wzór z jednego etui się wytarł

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie gustuję w takich case'ach. Mam swój ze Swarovskiego, który jest twardy i z kryształami. Jakość wykonania jest genialna i kilka razy uratował mój telefon przed upadkiem! Tak się przekonałam do tej obudowy, że już zawsze będę sięgać po Swarovskiego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne te obudowy. Niebawem sama będę musiała wybrać jakiś ciekawy wzorek :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej firmy, ale etui bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne case ❤
    Mimo wszystko ja wolę zwykle przezroczyste
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda ze nie jestes do konca zadowolona no ale juz na przyszlosc bedziesz wiedziec jakie case zamawiac :

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej firmy, chętnie wejdę na ich stronę i zobaczę co mają jeszcze ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne te obudowy, ta która jest dostępna na stronie bardzo mi się podoba. Niestety, ja kiedyś też pokusiłam się o zamówienie obudowy z własnym wzorem i również szybko się starł. Myślę, że to częsty problem.

    OdpowiedzUsuń
  24. such a pretty post cases look cute dear thanks for sharing..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie za bardzo podobają mi się te case, a skoro jeszcze słabo z ich jakością, to tym bardziej nie zamówię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślałam, że nadruk będzie się dłużej trzymał, ogólnie prezentują się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie ozdabiam telefonu takimi gadzetami , nie czuje takiej potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne i oryginalne te obudowy.

    OdpowiedzUsuń
  29. muszę powiedzieć, że obie są fajne, a sklepu nie znam xd

    OdpowiedzUsuń
  30. Możliwość stworzenia własnego wyjątkowego wzoru jest bardzo fajne i zachęca jak najbardziej. Szkoda tylko, że nie idzie to w parze z jakością.

    OdpowiedzUsuń