Prosta stylizacja do szkoły z Rosegal

18:27

Cześć kochani

Szkoła zaczyna się już niedługo, bo za miesiąc, więc czas zacząć przygotowywać do niej wyprawkę. Piórnik, plecak, zeszyty i inne tego typu rzeczy są bardzo ważne, ale nie ukrywajmy, że ubrania są na bocznym torze. Teraz szkoły to rewia mody. Postanowiłam, więc dzisiaj przygotować dla was prostą stylizację do szkoły ze sklepem Rosegal. W jej skład wchodzą jeansy z przetarciami, czarna koszulka na krótki rękaw z modnym nadrukiem oraz wiązaniem i białe buty. Jako dodatek wybrałam srebrne kolczyki koła. Nie mogło zabraknąć plecaka. Postawiłam na klasykę i wybrałam czarny plecak. Podoba wam się taka stylizacja ze sklepu Rosegal?



koszulka/spodnie/buty/kolczyki/plecak

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Bardzo podoba mi się cały ten sportowy zestaw. Bluza i jeansy wyglądają niesamowicie. Buciki prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo mi się podoba. Prosta i uniwersalna, a zarazem robi wrażenie.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe buty na jesień bardzo fajnie wyglądają, szkoda tylko że się tak szybko brudzą :P
    https://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako że lubię elegancki styl to połączenie zupełnie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajny zestaw :) Prosto i na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj czasy szkoły już dawno za mna, ale zestaw świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio coraz częściej sięgam po sportowe ubrania. Fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękno tkwi w minimalizmie i prostocie, więc podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikane ;) dawno nie zamawiałam ciuchów z Chin, muszę przejrzeć promocje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń