Grissini i paluchy od Beskidzkich

13:34

Witajcie kochani w tę ponurą środę. Postanowiłam trochę polepszyć wam dzień propozycją kolejnych przekąsek od Beskidzkich. Tym razem pod lupę wzięłam grissini i paluchy. Czy mi posmakowały dowiecie się z reszty postu.


Jako pierwsze opisze wam grissini. Jest to rodzaj włoskiego pieczywa, które ma postać wąskich  paluszków. Jest wyrabiane z drożdżowego ciasta. Beskidzkie podarowało mi do testów trzy smaki grissini:


  • klasyczne,
  • parmezan,
  • rozmaryn i czosnek;
Klasyczne grissini spróbowałam jako pierwsze. W ogóle nie przypadło mi do gustu. Postanowiłam, jednak nie rezygnować z testów i posmakowałam kolejne wersje. Te były już o wiele smaczniejsze. Najlepszy było grissini o smaku rozmarynu i czosnku.


Beskidzkie paluchy miałam okazje spróbować w dwóch smakach: 
  • spirulina,
  • chia;
Paluchy o smaku chia bardzo przypadły mi do gustu. Zresztą nie tylko mi, ale też i moim dzieciom. Natomiast te o smaku spiruliny to zupełnie nie moje gusta smakowe. Były one mdłe, jakby w ogóle nie miały żadnego smaku.

Podsumowując, Beskidzkie starają się, by każdy znalazł w ich ofercie coś dla siebie. Jest to bardzo duży plus, ponieważ każdemu smakuje coś innego. 

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Fantastic post!

    Kisses ...

    Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie smakołyki! Z wielką chęcią i tych spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mniammm, uwielbiam i właśnie jem paluszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie nowości, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zdrowe przekąski. Są idealną alternatywą na wakacyjne wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. wczoraj zajadalam sie palichami z parmezanem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O takich jeszcze nie jadłam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ale lubię takie przekąski wiec chętnie spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie przekąski :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupowałam je dla moich dzieciaków, uwielbiają je chrupać jako przekąskę.

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko dla czego ja musze mieć dietę a tu takie pyszności

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię klasyczne paluszki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och mamo jak mi ochoty narobiłaś na takie paluchy

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię tego typu produkty myślę że by mi posmakowały.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam paluszki. Muszę i tych skosztować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet nie wiedziałam, że Beskidzkie ma taki asortyment, ja bardzo lubię ich klasyczne paluszki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chia, Spirulina... warianty na czasie, jestem ciekawa czy by mi smakowały.

    OdpowiedzUsuń
  18. jadłabym takie paluch oj jadła

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem bardzo ciekawa paluchów chia. Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile pyszności, aż zrobiłam się głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię takie przekąski, nie mogę się oderwać jak już zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie do konca lubię takie przekąski, mało kiedy jadam wolę jakiś owoc zjeść :) Mało kiedy nawet paluszki jadam...

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie zdrowe przekąski. Są idealne na wszelkie wyjazdy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim dzieciom bardzo smakowały te paluchy. Nawet zdjęć nie zdążyłam zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz racje, każdy ma inny smak, więc warto wypróbować i przekonać się co będzie smakowało własnie nam;)

    OdpowiedzUsuń