Gdzie znaleźć tanie i ładne sukienki na wiosnę?

19:14

Tej wiosny słoneczko zdecydowanie dogrzewa, więc decydujemy się na gołe nogi. Jeśli gołe nogi to i oczywiście sukienki.  No, ale gdzie znaleźć ładne i tanie sukienki? Ostatnimi czasami przeglądając internet trafiłam na sklep Talever. Posiada on w swoim asortymencie modne w tym sezonie ubrania za niewielkie pieniądze. Zajrzałam do działu z sukienkami i wybrałam kilka perełek.



 

klik/klik/klik

Pierwsza i druga propozycja to sukienki idealne na ciepłe dni. Ostatnia propozycja będzie natomiast idealna na dni trochę chłodniejsze.

BOHO DRESSES


 

klik/klik/klik

Pierwsza sukienka posiada wzór w ananasy. Jest idealna dla kogoś, kto lubi tego typu printy. Druga propozycja to sukienka z prześwitami na wysokości ramion, talii i kolan. Natomiast trzecia sukienka jest w stylu retro. Myślę, że spodoba się większości dziewczyn.


OF THE SHOULDER DRESSES

 


klik/klik/klik

Pierwsza propozycja to istne szaleństwo, ale nie w kolorach, ponieważ jest biała z małym dodatkiem czerni. Szaleństwo znajduję się w rękawach sukienki. Są one rozszerzane i naprawdę duże. Natomiast dwie kolejne sukienki są już bardziej stonowane.

FLORAL DRESSES

 

Sukienki w kwiaty nigdy nie były w moim guście. Nie były to dobre słowo, bo ostatnio coraz bardziej się do nich przekonuję. Wybrałam dwie rozszerzone sukienku z printem kwiatów oraz jedną lejącą się.

klik/klik/klik

MINI DRESSES

 


klik/klik/klik

Pierwsza sukienka jest zdecydowanie dla odważnych młodych dziewczyn. Druga sukienka jest już bardziej spokojna, ale posiada dość sporo dekolt. Ostatnia sukienka także jest bardziej odważna. Jest dopasowana do sylwetki. Jej wzór jest w kolorowe paski, a dekolt posiada modne "wiązanie".

Jak widzicie w sklepie Talever każda z nas kobietek może znaleźć coś dla siebie. Przedstawiłam wam tylko część sukienek tam dostępnych. Jest ich ogrom. Uwierzcie mi i koniecznie do nich zajrzyjcie.

Podoba wam się któraś z przedstawionych sukienek?

You Might Also Like

6 komentarze

  1. wszystkie propozycje są swietne!

    OdpowiedzUsuń
  2. znam ten sklep. ma fajny asortyment nie tylko sukienek, ma ocd nich świetny sportowy żakiet

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie sukienki są świetne! Ja sama muszę sobie kupić sukienki na lato bo moja szafa świeci pustkami! :(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako, że moja szafa jest tak samo antykwaryczna jak ja to w oko wpadły mi sukienki z BOHO Dresses :D

    nocozrobisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń