Recenzja wzmacniającego micelarnego szamponu od Nivea

17:36

Cześć kochani <3

Ostatnio coraz bardziej dbam o swoje włosy. Tym bardziej że ich kondycja po ciąży nie była dobra.  Teraz jest już lepiej, ale nadal borykam się z kilkoma problemami. Zaczęłam testować różne szampony. Chciałam znaleźć coś, co mi pomoże. Sporo szamponów przetestowałam i kilka z nich sprawdziło się u mnie całkiem nieźle. Niestety nie znalazłam szamponu, który pomagając mi na jeden problem, nie wzmacniał drugiego. Aż do teraz.


Wzmacniający micelarny szampon od Nivea to był strzał w dziesiątkę. Moje włosy oprócz wypadania  garściami, łamały się i były szorstkie. Szampon ten wygładził je i wzmocnił. Zmniejszył także trochę ich wypadanie, jednak nie o tyle, bym mogła powiedzieć, że już nie mam tego problemu. Męczę się także z łupieżem i inne szampony tylko go wzmacniały. Ten tego nie zrobił, ale i na niego nie pomógł. Wiadomo, miał przecież inne zadanie. Mogę z czystym sumieniem polecić ten produkt.

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Uwielbiam produkty Nivea !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również byłam z niego zadowolona. Fajnie oczyszczał - aż czułam jak skóra głowy oddycha.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że szampon działa wygładzająco , ja mam problem z puszeniem się moich włosów

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę go wypróbować, Nivea ma widzę coraz ciekawsze te nowości.

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Zapisuję ten produkt! Nie miałam nigdy szamponu z tej firmy ale Twoja recenzja mnie zachęciła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tego szamponu, ale po twojej recenzji wiem, ze jest dla mnie idealny. Wzmocni moje włosy i poprawi ich wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również testowałam wiele szamponów i powiem Ci, że tylko Nivea jakoś mi podchodzi :) Również polecam ten produkt. Wpadnij do mnie! Pozdrawiam SoSimply :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że u Ciebie się sprawdził - moje włosy niestety go nie zaakceptowały ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego szamponu schecia przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie niestety źle się sprawują od Nivea produkty... :/

    OdpowiedzUsuń
  11. O cholercia! Nie wiedziałam, że jest coś takiego jak micelarny szampon! Czad! Musze wypróbować, chyba jednak Nivea na nowo mnie kupi i czas przełamać strach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię firmę Nivea. Słyszałam o micelarach, ale jeszcze nie próbowałam. ale ostatnio skusiłam sie na nowa serię Nivea Hair Milk i jestem zadowolona. Tobie kochana również polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że się sprawdził. Może kiedyś go wypróbuje na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie zaopatrze się w ten szampon.

    OdpowiedzUsuń