Co kupić na prezent naszemu mężczyźnie?

22:15

Zbliżają się urodziny twojego mężczyzny lub niedługo wasza rocznica, a Ty nie wiesz, co mu podarować, bo wszystko jest takie oklepane i byle jakie? Jeśli tak, to bardzo dobrze, że trafiłaś na mojego bloga, bo właśnie wraz ze sklepem My Gift DNA przychodzimy Ci na ratunek.


My Gift DNA uważa, że najlepszy prezent to ten stworzony z myślą o osobie, którą zamierzamy obdarować. Właśnie dlatego posiadają w swojej ofercie spersonalizowane prezenty. Znajdziemy tam coś wyjątkowego na każdą okazję, np. prezent dla chłopaka, na dzień ojca czy nawet dzień piwosza.  Ich asortyment jest  niezwykły i wyjątkowy. Na pewno sprawi radość twoim bliskim. Co zatem możemy podarować z My Gift DNA swojemu mężczyźnie?

Pierwsza propozycja prezentowa to spersonalizowany pendrive. Myślę, że będzie to idealny prezent dla każdego, bo przecież pendrive przyda się zawsze- na uczelni, w domu, czy do samochodu, by móc puścić ulubione piosenki. Pendrive, który prezentuję, ma pojemność 8 GB. Myślę, że jest to odpowiednia pojemność. Nie za duża i nie za mała.


A może twój facet to złota rączka i potrafi wszystko naprawić lub po prostu kocha majsterkować? W takim razie idealny dla niego będzie multitool. Co to takiego jest? To narzędzie wielofunkcyjne. Znajdziemy w nim: nóż, śrubokręt krzyżowy i płaski, otwieracz do butelek, piłę, pilnik, przecinak do drutu, kombinerki i młotek. Dodatkowo multitool od My Gift Dna posiada specjalne etui, które można przypiąć do paska spodni.


Kolejna propozycja jest dedykowana dla Panów, którzy lubią kawę. Jest to kubek termiczny. Dzięki niemu twój mężczyzna już nigdy nie będzie miał poranka bez kawy, bo zawsze będzie mógł mieć ją przy sobie. Dodatkowo będzie miał pewność, że nigdy nie pomyli swojego kubka z kogoś innego, a to wszystko dzięki grawerowi z jego imieniem.


Ze skórzanego portfela będzie zadowolony chyba każdy mężczyzna, a jeśli będzie jeszcze posiadał jego inicjały to tym bardziej. Wyjątkowy i niespotykany- taki jest właśnie portfel, który jest moim przedostatnim pomysłem na prezent. Posiada on miejsce na bilon, 2 kieszenie na banknoty, 6 miejsc na karty oraz 5 kieszeni na dokumenty.


Ostatnią propozycję, którą wam przedstawię, sama zamierzam podarować mojemu mężowi na naszą rocznicę ślubu. Co to takiego jest? Mój mąż jest smakoszem win, dlatego postawiłam na zestaw do win zapakowany w piękne drewniane pudełko z dedykacją.



Grawer został wykonany z użyciem najnowszych technologii laserowych, a dokładnie laserem firmy Trotec Laser. Pozwala on na osiągnięcie dokładności rzędu  setnych części milimetra. Dzięki temu nasz zestaw wygląda niesamowicie, a grawer jest trwały.


Zestaw ten składa się z czterech części: korkociągu, 2 zatyczek (w tym jedna z funkcją nalewaka) oraz obrączki na szyjkę butelki zabezpieczającej przed kapaniem. Myślę, że spodoba się on nie tylko koneserom win, ale także mężczyznom, którzy lubią wieczorami usiąść i wypić wino ze swoją kobietą.


Jak wam się podobają moje pomysły na prezent? Może zamawialiście już coś z tego sklepu?

You Might Also Like

37 komentarze

  1. świetne propozycje, mam takiego pendrive, polecam też termokubek oraz narzędzie wielofunkcyjne, super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły :) Bardzo lubię ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście nie muszę wydawać pieniędzy na chłopaka, bo go nie mam :)
    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube
    Daily Dose of Beauty/SuzaneKate



    OdpowiedzUsuń
  4. Super propozycję sama mam ten zestaw do win i jest niezastąpiony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam personalizowane prezenty! Dzięki za pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Portfel to zawsze fajny prezent.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne pomysły ten pen jest mega

    OdpowiedzUsuń
  8. pendrive bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne propozycje. kazda mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój z zestawu do wina nie byłby zadowolony - do wina to bardzo rzadko go ciągnie :) Ale inne propozycje całkiem ciekawe :) Za niedługo nam się zbliżają okazję bo w lipcu jego urodziny i może zapytam czy coś by chciał, a w sierpniu rocznica ślubu (tu mam plan wreszcie stworzyć foto album)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne pomysły na prezent. Mam ten pendrive i jestem z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysły na prezent, chyba bym wybrała dla swojego ten pendrive :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te propozycji są bardzo fajne i nie jednemu na pewno taki prezent by się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten zestaw kupiłam przyjaciółce na ślub - piękne wykonanie i idealna pamiątka na długie lata.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Mój na pewno by się ucieszył, ze wszystkiego co pokazałaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mojemu mężowi kupiłabym takiego personalizowanego pendriva. Myślę, że by mu się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oo taki pendrive to coś zarówno bardzo przydatnego, jak i ładnie prezentującego się;>

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne pomysły, chetnie coś popatrzę na stronie

    OdpowiedzUsuń
  19. Każdą z tych propozycji chętnie podarowałabym mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe propozycje. Myślę, że taki prezent na pewno sprawiły przyjemność każdemu mężczyźnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne propozycje kochana, u nas to gadzety i gry :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe propozycje :) Uwielbiam prezenty z tego sklepu, są naprawdę wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W tym sklepie sama robiłam zakupy kilka razy, są swietne, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kupiłam już w tym sklepie właśnie taki kubek termiczny i portfel - polecam, warto.

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie jestem w trakcie poszukiwań idealnego prezentu na dzień ojca :D muszę bliżej przyjrzeć się propozycjom, które nam dałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawa jestm czy coś wpadłoby w oko mojemu męzowi.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mojego męża wybrałabym portfel. Jego jest już zniszczony.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja zamówiłam mężowi portfel z grawerem i jest bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest to mój ulubiony sklep, jeżeli chodzi o prezenty:) z twoich propozycji zamawiałam już portfel z dedykacją! Jest rewelacyjny, polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne propozycja, lubię spersonalizowane prezenty! Mój co prawda woli dostawać książki, ale z pendriva też się ucieszy!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe mają rzeczy, ciągle tak patrze i nie mogę oczu nacieszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow świetne te pomysły na parezent!

    OdpowiedzUsuń