Wissper- "Głowa do góry Orangutanie"

20:20

Jako rodzic muszę umieć zająć dziecku czas w deszczowe dni. Najczęściej wtedy gramy w gry, ale i one się w końcu nudzą. Co wtedy? Większość rodziców włączyłoby pewnie telewizor i popularne bajki, ale nie ja. Wolę sięgnąć po książeczki.


Ostatnio nasza kolekcja powiększyła się o kolejną książeczkę, a jest nią "Głowa do góry, orangutanie" z serii opowiadań z Wissper. Kim jest ta dziewczynka? To bohaterka popularnej na MiniMini+ bajki. Wissper jest niezwykła. Rozumie mowę zwierząt i potrafi się przenieść wszędzie,  gdzie zwierzątko potrzebuje pomocy. Pomaga każdemu zwierzakowi bez wyjątku.


Nasza książeczka opowiada akurat o małym orangutanie, który wstydzi się swoich długich rąk. Wissper pomaga mu je zaakceptować, pokazując mu ich zalety. Jak widzicie, książeczka ta uczy, że każdy jest wyjątkowy na swój sposób oraz ukazuje, że wady da się przezwyciężyć. Uczę  moje dzieci od małego, że nie ma ludzi idealnych, a ta książeczka mi tylko w tym pomaga. Na pewno sięgniemy po kolejne tomy tej serii.


To opowiadanie oraz inne książeczki od wydawnictwa Media Service Zawada możecie kupić na ksiazeczkibajeczki.

You Might Also Like

30 komentarze

  1. To fajnie ze dzieci u ciebie nie siedza 24 h na dobe przed telewizorem. To dosyc rzadkie a wiec tak trzymac !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Umnie od 2 lat nie ma telewizji sporo czasu spędzamy na świeżym powietrzu czy też z corka czytamy bawimy się ewentualnie oglądany jakaś bajkę na tablecie ale to bardzo rzadko

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię książeczki dla dzieci - często czytam je z dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wizualnie książeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna książeczka, moja młodsza ogląda w tv Wissper :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajkę znamy i mój Gabryś ją lubi więc by mu się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bajka jest świetna. Idealna dla młodszych i starszych dzieci, dla chłopców i dziewczynek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za piękne ilustracje, dzieci są teraz rozpieszczane przez wydawnictwa.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo łądnie wydana jest ta książeczka

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna propozycja dla małego fana Wissper.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiamy tą bajeczkę i oglądamy ją, kiedy tylko jest w telewizji. Na pewno przeczytanie opowieści o Wisper byłoby jeszcze ciekawsze.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne książeczki, moja siostrzenica lubi

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne sa takie książeczki :) Super, że czytasz z Dzieciakami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Książki czy bajki to najlepsze rzeczy na spędzenie czasu z dziećmi

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz racje kochana, że czas spędzony z książka jest o wiele lepszy dla dziecka, niż ten spędzony przy telewizorze. Zwłaszcza, jeżeli książeczka jest tak kolorowa jak ta:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja póki co czytam mojemu synkowi książeczki dla najmłodszych

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna jest ta książeczka :) super, że to taka historyjka z morałem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie ksiazkowe propozycje dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znamy tej bajki :) chłopcy mają inne zainteresowanie tematyczne bajkami

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja Martynka jest za mała, ale bajka jest calkiem przyjemna

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też moim dzieciom dałabym książkę zamiast telewizora :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wydrukowana ta książeczka:>

    OdpowiedzUsuń
  23. Bajki dla dzieci są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne są te książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mojej córci na pewno by się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  26. Moja Natka bardzo lubi Wissper, ta książeczka na pewno się u nas pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna ta książeczka. Moje dzieci lubią od czasu do czasu coś poczytać ale latem zdecydowanie bardziej lubią być na dworze.

    OdpowiedzUsuń