Zabawkowy wózek zakupowy na zakupy od Banggood

16:00

Mój synek- Tomuś od zawsze nie lubił z nami robić zakupów. Gdy był mniejszy, jeszcze dało się to jakoś przeżyć,  ponieważ  można było go wcześniej na dworzu uspać, ale gdy podrósł, zrobiło się gorzej. Z każdymi zakupami wiązał się krzyk i szybkie wyjście ze sklepu. W końcu przestaliśmy go zabierać ze sobą. Szkoda nam, go jednak było, bo takie zostawianie go też  wiązało się z płaczem.  No bo przecież Antoś idzie, to on też chce. Wpadliśmy w końcu na pomysł, by pokazać mu, że zakupy nie są złe. By to zrobić, zamówiliśmy ze strony Banggood zabawkowy wózek zakupowy.


Wózek dotarł do nas po miesiącu od zamówienia. Trzeba było go oczywiście złożyć. Dodatkowo zostały dorzucone do niego plastikowe owoce oraz warzywa, papierowe pieniądze i pudełeczka (ryż, makaron itp.). Zdziwiły mnie wymiary wózka po złożeniu. Był malutki. Jak zwykle nie doczytałam, że jest to mini wózeczek. Nie przeszkodziło nam to, jednak w zabawie w sklep.

Koszyk znajdziecie tutaj.

Tomusia zabawa zaciekawiła i wchłonęła  na kilka godzin. Czy podziałało to w rzeczywistości? Czy już nie płacze podczas zakupów? Przyznam, że jest o wiele lepiej. W czasie zabawy zrozumiał, że zakupy są całkiem fajne. My także coś zrozumieliśmy, a dokładnie to, że z zakupów także można zrobić zabawę. Gdy jesteśmy na nich z Tomkiem, potrafimy wygłupiać się, pozwalamy mu siedzieć w dużym koszu, wkładać wybrane przez nas artykuły do koszyka. Płacz zdarza się w tylko w jego gorsze dni.

Wasze dzieci lubią zakupy?

You Might Also Like

30 komentarze

  1. fajnie, że zabawka dobrze wpłynęła na dziecko i teraz rozumie sens robienia zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ten wózek, mój syn to jednak zakupowy zwierz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że udało się trochę pokonać niechęć do zakupów Twojego synka. Może sprawisz mu jeszcze zabawkową kasę fiskalną? Będzie mógł poznać sklep "od drugiej strony" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. taki wozek to i u mnie by znalazl zastosowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja córka zakupów nie lubiła ale w sklep swego czasu się bawiłyśmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Martynka jest jeszcze za mala, abu wkladala cos do koszyka, ale taka zabawa jest bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje dzieci od zawsze lubią zakupy. Nawet jak były małe to musiałam oboje zabierać, bo nie miałam z kim ich zostawić. Obecnie bardzo często jeździmy razem z córką na babskie zakupy. Syn też chętnie bierze udział w zakupach o ile nie są zbyt duże.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zabaweczka. Miałam coś podobnego kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że zabawka pomogła Wam przy prawdziwych zakupach. Koszyk mi się podoba i chętnie zamówiła bym taki córce

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje dzieciaki uwielbiają zakupy i bardzo się cieszą jak mają swój wózek zakupowy :) super jest taka zabawka bo można się nią nie tylko pobawić w domu ale wziąć ja na zakupy w końcu mali pomocnicy bardzo się ucieszą z takiej opcji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nasi chłopcy często jeżdżą z nami na zakupy, jednak nie w ich stylu zabawkowym ten wózek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no proszę świetny, i super zabawa

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale.fajny wozek podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wózek dla maluchów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja Hania pewnie by się nim bawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są takie zabawki! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy córka była mniejsza tez zakupiłam podobne zabawki plus oczywiście kase fiskalną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna zabawka dla dziecka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie sądziłabym, że taka zabawa może wpłynąć na reakcję dziecka w realnym sklepie. Świetny patent! Szkoda, że nie jest ten wózek ciut większy jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W dzieciństwie miałam coś podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny jest taki wózek. Ja kiedyś jak byłam mała to chciałam mieć taki, ale wiadomo jak było kiedyś :) Teraz jest to wszystko na wyciągnięcie ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna zabawka, jako dziecko lubiłam sie bawić w sklep, ale wózka na zakupy nie miałam;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mamy podobny i Marysia zabiera go na zakupy do sklepu :D To jest dopiero frajda :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki koszyk to idealny dodatek do zabawy w sklep. Gwarantowana zabawa na długie godziny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja uwielbia zakupy poniewaz lubi jazdę w zakupowych wozkach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla maluchów bardzo fajna zabawka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, że dzieki zabawce Tomuś zrozumiał, że zakupy to także fajna sprawa :D u nas niestety Anastazja po zgodzie na wrzucanie artykułów do koszyka załapała, że co się podoba ma tam wylądować :D i zazwyczaj i tak kończy się płaczem bo mama wielu rzeczy nie pozwala :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja Ninka też ma taki koszyk i zabiera go zawsze na prawdziwe zakupy do marketów ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mój chłopak się lubi zakupów, Ale takie wózeczkiem raczej go nie przekonam:)))

    OdpowiedzUsuń