Relacja z I edycji Beauty By Bloggers

21:18

Hej :)
Przyszedł czas na relację z I edycji Beauty By Bloggers. Nadal nie dowierzam, że mogłam wziąć w niej udział. Gdy dostałam e-mail, że się zakwalifikowałam na listę, to ucieszyłam się, jak małe dziecko. Byłam taka szczęśliwa, choć czekała mnie dość długa i męcząca droga na te warsztaty.




Moje przygotowanie do warsztatów rozpoczęło się już dzień wcześniej. W tak długą podróż musiałam się zabezpieczyć w dużą ilość... oczywiście muzyki. Zaczęłam, więc przeglądać youtube, ale jak zwykle nic nie wpadło mi w ucho. Pomyślałam: "no cóż, trudno". Największy problem pojawił się dopiero wieczorem, kiedy zaczęłam sprawdzać autobusy. Okazało się, że żeby zdążyć to musiałam wyjechać przed szóstą. Także czekała mnie pobudka o godzinie trzeciej. Niestety stres wziął nade mną górę i nie zmrużyłam oczu. Mimo to czułam się wyspana. 





Miałam małą trudność w dotarciu do Sound Garden Hotel, czyli miejsca, w którym odbywało się oweospotkanie. Po jakimś czasie poszukiwań dotarłam na miejsce. Zarejestrowałam się i czekałam na rozpoczęcie warsztatów. W między czasie poznałam kilka pozytywnych osób m.in Anię i Anetę, z którymi do tej pory znałam się tylko z "internetów".



Warsztaty zaczęły się o godzinie dwunastej panelem paznokciowym prowadzonym przez firmę Chiodo. Nauczyłam się dzięki nim rysować kwiatki na paznokciach oraz robić pionowe ombre. Próbowałam się także nauczyć rysować palemkę, ale nie szło mi to za dobrze. Myślę, że poćwiczę jeszcze w domu i będzie ok.




Kolejne warsztaty były prowadzone przez firmę Paese. Podczas nich utalentowana Joannę Dąbek zaprezentowała nam kilka trików makijażowych. Uwielbiam się malować, więc bardzo się ucieszyłam, że mogę nauczyć się czegoś nowego.



Na ostatnie warsztaty czekałam najbardziej. Były one prowadzone przez firmę Paul Mitchell, a dokładnie przez Łukasza Urbańskiego i Mikołaja Kiełbusa. Dzięki nim nauczyłam się robić proste, ale efektowne fryzury na co dzień. Dodatkowo dużo się uśmiałam, ponieważ prowadzący mieli bardzo duże poczucie humoru. Oby było więcej warsztatów prowadzonych przez takie uśmiechnięte osoby.

Podczas tych spotkań każdy z nas otrzymał także produkty do przetestowania. Był to bardzo miły gest ze strony firm.

CHIODO




PAESE







Podsumowując, warsztaty bardzo mi się podobały.  Czas podczas nich minął mi niezwykle szybko, a to wszystko przez  ludzi, którzy razem ze mną brali udział w tych warsztatach. Mam nadzieję, że będę miała okazję ich spotkać także na kolejnej edycji.

PS. Chciałabym jeszcze podziękować Ani i Piotrowi Józefczykowi za zorganizowanie tak świetnych warsztatów.


Patronat medialny nad wydarzeniem sprawowali: Szukam Fryzjera, Kurier Fryzjerski, Kurier Fryzjerski.

Partnerami spotkania byli: ChiodoPRO, Paese Cosmetics, Paul Mitchell.

You Might Also Like

40 komentarze

  1. Nie zgłaszałam się jeszcze na to wydarzenie, ale za rok.. kto wie.

    OdpowiedzUsuń
  2. chcialam na to jechac ale wyskakiwal mi blad przy zapisywaniu sie i po dwoch probach dalam sobie spokoj

    OdpowiedzUsuń
  3. No szkoda że mnie tam nie było:) w zasadzie pierwsze słyszę o tym wydarzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga świetna przygoda, ja się nigdzie nie zgłaszam bo nie mam z kim dzieciaków zostawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. żałuję że nie mogłam uczestniczyć w tym wydarzeniu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nawet nie wiedziałam że takie spotkanie będzie - szkoda bo bym pojechała. Fajne warsztaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach takie warsztaty i w ogóle możliwość uczestniczenia w tego typu wydarzeniu to super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wydarzenie, wierzę, że było ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę takiego spotkania! Na pewno fajne wspomnienia zostaną.

    OdpowiedzUsuń
  10. na pewno było super, sporo fajnych zdjęć, nigdy nie byłam na takich warsztatach

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie wydarzenia, żałuję że daleko od mnie się odbywają i nie mam możliwości uczestnictwa w nich

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie! Sama chętnie wzięłabym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie warsztaty to super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ żałuję że jednak nie udało mi się dotrzeć. Tyle wartościowych warsztatów umknęło mi koło nosa ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nigdy nie uczestniczyłam w takim spotkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne upominki a relacja bardzo sympatyczna. Cieszę się że Ci się podobało, ja nigdy nie lubiłam takich spotkań.

    OdpowiedzUsuń
  17. To musiało być fantastyczne przeżycie :) W ogóle skąd Ty się dowiadujesz o takich spotkaniach? Niedawno z ciekawości próbowałam poszukać czegoś w Google i nic nie znalazłam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Te organizowała akurat znajoma blogerka, ale poprzednie np. znalazłam na instagramie. Po prostu przeglądałam i natrafiłam :)

      Usuń
  18. Świetne są takie warsztaty. SUper, że mogłaś w nich uczestniczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie warsztaty to fajne doświadczenie i miło spędzony czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne spotkanie. Chciałabym się kiedyś na takie wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne doświadczenie uczestnictwo w takich warsztatach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow to musiało być dla Ciebie cudowne przeżycie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, że udało Ci się dostać na takie wspaniałe spotkanie :) Widać, że udane!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe wydarzenie. Żałuję, że nie mogłam w nim uczestniczyć.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurczę ja to jestem zacofana w tych wszelkich wydarzeniach i nigdy nie wiem co się wokół mnie dzieje..

    OdpowiedzUsuń
  26. Super też miałam być, ale niestety w ostatniej chwili musiałam zrezygnować.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdyby nie komunia w tym samym czasie również wzięłabym udział w rekrutacji :) Zazdroszczę udziału :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna sprawa wziąć udział w takim wydarzeniu

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubie takie spotkania z warsztatami. Zawsze mozna nabyc wiekszej wiedzy od profesjonalistow. Plus mile spedzony dzien i nowo poznane osoby motywuja do tego, aby sie na tego typu spotkania zapisywac :) wygladalas Aga bardzo promiennie - usmiechaj sie czesciej 😘

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale super przeżycie! Chętnie bym na takie spotkanie się wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Widze, że fajnie się bawiłąś tam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O proszę :) Ktoś tu czesał moją koleżankę! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie wzięłabym udział w podobnych warsztatach. To musi być fascynujące doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Super było Cię poznać osobiście! Widziałam, że kolejna edycja już w lipcu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ooo widzę, że było wspaniale ! I fajne pamiątki, a raczej upominki przywiozłaś ze spotkania ! Może spotkamy się na kolejnej edycji xd

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie pouczestniczyłabym w takich warsztatach:) świetna okazja ny się doszkolić, poznać nowe marki i fajnych ludzi!

    OdpowiedzUsuń