Konkurs!

08:00

Cześć kochani :)

Dzisiaj mam dla was konkurs. Wraz ze sklepem Miasto Włosów i firmą Paul Mitchell przygotowaliśmy dla was bon na 200 zł na zakup kosmetyków do włosów. Moim zdaniem to bardzo fajna nagroda. Co trzeba zrobić, by wziąć udział w konkursie?

1. Konkurs jest przeznaczony dla obserwatorów  mojego bloga i instagrama, więc jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, to zapraszam. Mój instagram to jozwowska.
2. W komentarzu pod tym postem należy odpowiedź na pytanie: "Jak wygląda wasza pielęgnacja włosów?".
3. Komentarz ma być dodany według wzoru, który znajdziecie na samym dole postu.
4. Konkurs trwa od 23.05.2018 do 10.06.2018 roku.
5. Konkurs ten nie jest grą losową. 
6. Organizatorami konkursu są SKD Distribution Sp. z o.o. (do której należy sklep Miasto Włosów) i ja.
7. Fundatorem nagrody (voucher 200 zł na zakupy ) jest sklep Miasto Włosów.
8. Informacja o wygranej zostanie dodana dnia 11.06.2018 na moim instagramie. Do zwycięzcy napisze także wiadomość prywatną.

Jak widzicie, jest to dziecinnie proste. Czas teraz jeszcze na regulamin.

Pełny regulamin konkursu znajdziecie tutaj:
https://www.miastowlosow.pl/1,110,723,regulamin-konkursu-beauty-by-bloggers

UWAGA!!

Bon obowiązuję tylko na produkty do włosów firmy Paul Mitchell. Między innymi te na poniższych zdjęciach.



Wzór
Obserwuje bloga jako:
Obserwuje na ig jako:
Odpowiedź:



WYNIKI:

KONKURS WYGRYWA Eve-brush!

You Might Also Like

35 komentarze

  1. Obserwuje Obsga jako : lifeisstyle Poland
    Obserwuje ig jako : blessedyourself
    Moja pielęgnację włosów zaczynam najpierw od nałożenia maski na włosy regenerującej na dzień przed umyciem potem myje włosy , lekko podsuszana ręcznikiem , nakładam odżywkę i spłukuje 😊 i na sam koniec wmasowuje w końcówki olejek 😋

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje bloga jako: delicious beauty
    Obserwuje na ig jako: deliciousbeautybe
    Odpowiedź: Pielegnacja moja zaczyna się od szamponu dostosowanego do moich potrzeb ( nawilżający obecnie) następnie maska do włosów i olejek na końcówki ( pod czepek i 2 godzinki na głowie) ostatni etap to lotion termoochronny, keratyna na końcówki i suszymy :) Życzę wszystkim powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. zycze wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje bloga jako: Nika
    Obserwuje na IG jako: recenzjebynikaa
    Moja pielęgnacja włosów jest bardzo prosta. Szampon i odżywka w sprayu:) czasami nakładam na nie maskę.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł na konkurs :) Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje bloga jako: Żaneta Serocka
    Obserwuje na ig jako: Babskikacik
    Odpowiedź: Moja pielęgnacja włosów polega na delikatnym ale regularnym oczyszczaniu. Mam wrażliwy, problematyczny skalp, który źle reaguje na mocne detergenty. Stosuję je od czasu do czasu, przeważnie używam delikatnych szamponów . Moje włosy są rozjaśniane od lat dlatego suche i łamiące się. Duże znaczenie ma też ich długość, sięgają prawie do pasa. Intensywnie je nawilżam bogatymi maskami i zawsze zabezpieczam końce olejkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny konkurs, życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to powodzenia dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  9. Super konkurs! Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że osoba któa wygra będzie zadowolona :) nagroda super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy. Działają cuda. Życzę wszystkim powodzenia i udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje bloga jako: Eve-brush z bloga kosmetycznapasja.pl
    Obserwuje na ig jako: Eve-brush
    Odpowiedź: W pielęgnacji moich włosów nie zawsze jestem systematyczna, choć jak każda chę by były w świetnej kondycji. Kluczem uważam jest olejowanie włosów przed ich myciem, co staram się robić minimum raz w tygodniu. Szampon a potem odżywka lub maska to konieczność. Osuszam lekko ręcznikiem i stosuję wcierki, lotiony i serum na końcówki a na koniec suszę włosy ze sprayem na objętość.
    Moje włosy potrzebują kosmetyków na nawilżenie i gładkość minimalizując puszenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wzięłabym udział, ale mam ogromne zapasy kosmetyków do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dodaj jeszcze info, ze konkurs nie jest grą losowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki za każdego kto bierze udział w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  16. Super nagroda :) zycze powodzenia uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia dla wszystkich uczestników konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Życze wszystkim powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja produktów do włosów mam aż nadmiar, ale nagroda ciekawa! Zyczę wszystkim powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super konkurs! Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny konkurs i świetne nagrody. Życzę wszystkim powodzenia i dobrej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję ig jako: ngrzymala
    Odpowiedź: Mam bardzo długie włosy I podczas pielęgnacji muszę poświęcać im sporo czasu. Na codzień myję włosy szamponem pielęgnującym z odżywką Nivea. Następnie delikatnie osuszam włosy, ręcznikiem i nakładam odżywkę z Nivea. Po kilku minutach spłukuję. Czekam aż włosy wyschną, nie używam suszarki ani prostownicy. Gdy są już suche spryskuję je odżywką ekspresową z Nivea. Raz w miesiącu wykonuję peeling kawowy. Dwie czubate łyżeczki kawy mielonej, odrobina wody I kilka kropel olejku arganowego. Nakładam mieszankę na skórę głowy i masuję ją. Po kilku minutach spłukuję i myję włosy szamponem. Ważną rolę w pielęgnacji moich włosów odgrywa podcinanie końcówek- robię to co dwa miesiące.

    OdpowiedzUsuń