Poznajcie Świnkę Peppe i jej braciszka

21:01

Moja córeczka, choć ma tylko osiem miesięcy lubi, gdy czytam jej bajki. Leży wtedy spokojniutko i bardzo często podczas czytania zasypia. Dzięki temu możemy spędzić chwilę czasu same. Mężczyźni wtedy zazwyczaj spędzają czas razem na zabawie.


Ostatnio na stronie ksiazeczkibajeczki dokupiłam nową książeczkę do naszej kolekcji. Jest to książeczka z wydawnictwa Media Service Zawada. Opowiada ona o przygodach chyba wszystkim znanej świnki Peppy. Tym razem spędza ona dzień w przedszkolu, ale nie jest to taki zwykły dzień. Tego dnia George, czyli brat Peppy idzie pierwszy raz do przedszkola, a mała świnka ma się nim zaopiekować. Czy spodoba się to Peppie i czy wszystko potoczy się tak, jak powinno? Tego wam już nie zdradzę.


Książeczka ma bardzo duże i kolorowe ilustracje na każdej stronie. Zdecydowanie przyciągają one wzrok dzieci. Dodatkowo czcionka, którą napisany jest tekst, jest na tyle duża, że nawet najmłodsi poradzą sobie z jej czytaniem.  Mogłabym się przyczepić jedynie do tego, że strony są łatwe do zniszczenia przez dziecko. Nie jest to jednak duży minus tej książeczki, ponieważ wystarczy przypilnować naszego szkraba.


To nie pierwsza i na pewno nie ostatnia nasza książeczka wydawnictwa MSZ, ponieważ są one świetne. Czekajcie na więcej recenzji.


You Might Also Like

20 komentarze

  1. Lubię książeczki dla dzieci mimo że ich nie mam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj znam świnkę Pepe, swego czasu nawet aż za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie cierpię tej świni - tej bajki i wszystkiego co z nią związane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córka nie lubi tej bajki i wcale się jej nie dziwię

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje dzieciaki do dziś uwielbiają Peppe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja córka doskonale zna świnkę Peppę i całą jej rodzinkę. To jej ulubieni bohaterowie.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w przedszkolu wszystkie dziewczynki lubią Peppe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Peppa już za nami, był okres szału mniej więcej w wieku 3-4 lat. Teraz córka starsza więc tez pojawiły się inne zainteresowania, ale jak najbardziej polecam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna i kolorowa książeczka. Na pewno ułatwi wdrożenie dziecko do regularnego chodzenia do przedszkola.

    OdpowiedzUsuń
  10. OOo jedna z moich ulubionych postaci w dzieciństwie!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne są te bajeczki dla najmłodszych

    OdpowiedzUsuń
  12. Moj syn jak byl maly to ogladalismy te bajke

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja siostra była wielką fanką tej bajki, kiedy była mała.

    OdpowiedzUsuń
  14. nasi chłopcy nie przepadają za peppą. wolą inne tematycznie bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam sporo ksiazeczek z tego wydawnictwa. sa swietne

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój brat lubi peppę, i na pewno ucieszyłby się z takiej książki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój synek bardzo lubi kiedy mu śpiewam, chętnie spróbuje tez z czytaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój synek jeszcze nie zna Świnki Peppy. Muszę kupić mu tą książeczkę i poczytać. Te piękne ilustracje na pewno mu się spodobają ;)

    OdpowiedzUsuń