Openbox pudełka U.R.O.K- edycja XXV

17:49

Witam was kochani w ten słoneczny czwartek. Aż chyba za słoneczny, ale mniejsza o to :D Jest koniec miesiąca, więc przychodzę do was z openboxem kolejnej edycji pudełeczka U.R.O.K. Tym razem jest to edycja XXV. Co znalazło się w jej środku?


Vis Plantis
_Element- Szampon do włosów z węglem aktywnym oraz  wyciągiem z kiełków rzeżuchy
Cena: 29,99 zł/ 300 ml

Ten szampon ma dobry wpływ na normalną i przetłuszczającą się skórę głowy. Węgiel działa niczym magnes- przyciąga zanieczyszczenia i pomaga się ich pozbyć. Rzeżucha jest wyjątkowa, ponieważ chroni skórę przed wnikaniem nowych zanieczyszczeń,  ale także oczyszcza ją z tego, co zdążyła już wchłonąć. Poprawia jej kondycję i sprawia, że wygląda promienniej oraz wolniej się starzeje.

Vis Plantis 
_Element- Tonik oczyszczający do twarzy z odpowiednikiem jadu żmii
Cena: 19,99 zł/ 150 ml

Odpowiednik jadu żmii to składnik, który jest specjalnie przygotowany do kosmetyków. Jego wzorem jest  ten naturalny. Jad żmii odpręża skórę, ma zdolności redukowania zmarszczek mimicznych oraz zapobiega skurczom mięśni. Jad żmii świątynnej  ma podobne działanie do botoksu, czyli wygładza skórę oraz rozluźnia mięśnie spięte w efekcie mimicznych ruchów.



Silcare
Lakier hybrydowy Color IT
Cena: 11,99 zł/ 6 g

Zwiększona ilość pigmentu daje efekt doskonałego krycia płytki paznokcia wybranym kolorem. Nakłada się łatwo i szybko. Nie osłabia płytki. W 100% ściąga się z paznokcia acetonem lub płynem do hybryd. Hybryda Color IT Premium doskonale utrzymuje się na paznokciach, a jej kolor jest intensywny, nie matowieje. Mix kolorów.

Raisin
Naklejki wodne na paznokcie
Cena: ok. 4,50 zł/ zestaw

Naklejki wodne na paznokcie to niezwykłe łatwe i oryginalne rozwiązanie na stylowy manicure. Naklejki marki Raisin można naklejać  zarówno na lakiery klasyczne jak i hybrydowe. Ich aplikacja jest szybka i prosta, a każdy arkusz zawiera minimum 10 pojedynczych naklejek. Mix rodzajów.

MiaCalnea
Jednorazowe listki do pedicure ON-THE-GO
Cena: 4,49 zł/ zestaw

Bardzo wytrzymały, chociaż ultra cienki listek ścierny jest idealnym rozwiązaniem do szybkiej i wygodnej pielęgnacji stóp poza domem. Mały rozmiar, piórkowa waga oraz doskonała ergonomia sprawią, że dbanie o stopy w każdym zakątku świata będzie super łatwe. Mix rodzajów.


Biały Jeleń
Seria WEGE- FITOkoktajk do mycia włosów
Cena: 14,99 zł/ 250 ml

Fitokoktajle do mycia ciała i włosów Biały Jeleń WEGE nie zawierają żadnych składników pochodzenia zwierzęcego, ani tych  pozyskiwanych w sposób przysparzający zwierzętom cierpienia. Unikalne produkty oparte na warzywnych ekstraktach pozostają w równowadze z człowiekiem  i naturą. Starannie wyselekcjonowane składniki warzywne przywrócą skórze i włosom  zdrowy i piękny wygląd.


W pudełeczku znalazły się także dwie próbki:

  • Velvetin- krem przeciwzmarszczkowy ze śluzem ślimaka, komórkami macierzystymi, olejkiem arganowym i koenzymem Q10,
  • Noscar- krem z masy perłowej przeciw bliznom;



Zawartość tego pudełeczka moim zdaniem jest kiepska. Jedyne, z czego jestem zadowolona to naklejki na paznokcie. Skorzystam także z lakieru hybrydowego, ale nie jestem nim zachwycona, ponieważ mam już podobny odcień od konkurencyjnej firmy. Nie podoba mi się też to, że w pudełeczku znalazłam aż dwa szampony. Co do toniku to nie jestem ani na tak, ani na nie. Mam ich na razie zapas, więc będzie musiał poczekać na swoją kolej. Ogólnie wolę pudełeczka, gdzie jest jeden droższy produkt, a reszta z niższej półki cenowej, bo tak to wszystko z mogłabym sobie kupić, a po produkty z wyższej półki cenowej sięgam rzadko. Czekam na kolejne edycje. Może bardziej przypadną mi do gustu. Ten box oceniam na 3/10.

You Might Also Like

39 komentarze

  1. Też bym nie była zachwycona tą zawartością.

    OdpowiedzUsuń
  2. super, zawartość, byłabym zadowolona z tego zestawu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak trwałe będą nakleji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiepskie to pudełko moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten boks jest bardzo fajny. Tym razem fajnie dobrane kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  6. dla milosniczek manicure jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No troszkę taki nijaki ten box faktycznie i dla mnie. Tonik może by mi spasował a reszta już nie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie jako fanki pięknych paznokci nie jest zle:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słabo oceniłaś box i nie dziwię się że nie do konca1 jesteś zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że zawartość tego pudełka średnio przypadła ci do gustu. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie bardzo fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem również kiepskie pudełko

    OdpowiedzUsuń
  13. Średni ten box, ale naklejki spoczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna zawartość, muszę pomyśleć o zamówieniu tego boxa :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie całkiem fajne to pudełko. Właściwie wszystkie produkty by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nie przemawia do mnie zawartość tego pudełka. Myślę, że bywały zdecydowanie lepsze boxy.

    OdpowiedzUsuń
  17. uła, to lepsze naturalnie piękna

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbia. Ich pudełka dzięki nim poznałam mnóstwo fajnych kosmetyków do których wracam

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam Ci rację co do oceny zawartości pudełka :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie do końca podoba mi się zawartość pudełka, jednak zaciekawiło mnie jeden produkt, a mianowicie koktajl do mycia włosów. Nigdy się z czymś takim nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie do konca podoba mi się ta zawartość a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie ta zawartosc nie zachwycila zupelnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie zachwyca mnie ta zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie sprawdziłabym tonik oczyszczajacy. Ciekawi mnie też ten produkt do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  25. Słaby ten box jak dla mnie :D a co do lakierów Color It - Silacre nie polecam osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  26. biały Jelen przykuł moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam się na tego typu pudełkach ale faktycznie to wypada słabo na tle tych które już widziałam

    OdpowiedzUsuń
  28. Słabo oceniłaś, a mi się w sumie podoba ta zawartośc.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi sie najbardziej podoba lakier hybrydowy z całego zestawu. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na jego temat.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zawartość mnie nie zachwyca, ale ostatnio zrobiłam się wybredna w kwestii pudełek i ciężko mi dogodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. No sząłu nie ma, mam wrażenie, że w UROK pozbywają się nadmiarów magazynowych...

    OdpowiedzUsuń