Biolonica pomoże Ci zadbać o siebie.

20:34

Do pielęgnacji twarzy i dłoni przykładam szczególną uwagę. Na co dzień noszę dość mocny makijaż. Wiadomo nie od dziś, że potrafi on zniszczyć twarz, dlatego o pielęgnacji cery nigdy nie zapominam. Pielęgnacja dłoni to moja zmora. Nie chce, ale niestety  muszę smarować ręce po każdym kontakcie z wodą.


Nie potrafię być wierna jednemu kosmetykowi. Choć mam kilka swoich pielęgnacyjnych hitów to wciąż sięgam po nowe produkty. I tak właśnie to moich rąk ostatnio trafiły produkty firmy Biolonica. Jest to polska firma kosmetyczna, która produkuje kosmetyki oparte na roślinnych komórkach macierzystych. Misją firmy jest dbanie o urodę i zdrowie klientów poprzez zastosowanie naturalnych surowców.  Ich ekologiczność została potwierdzona certyfikatami.

KREM DO RĄK Z KOMÓRKAMI MACIERZYSTYMI JABŁONI



Kremów do rąk mam chyba z dziesięć, ale ich nigdy u mnie za wiele, więc ucieszyłam się, gdy znalazłam ten w paczce. Byłam bardzo ciekawa tego kremu, więc od razu po otwarciu przesyłki zabrałam się za jego testowanie. Krem ten pachnie pięknie. Jego zapach przypomina mi świeże, słodkie jabłko. Co do jego działania jest one średnie. Nawilża dłonie, ale nie robi jakiegoś efektu WOW. Mogę mu to jednak wybaczyć, ponieważ takie nawilżenie, jakie daję, satysfakcjonuje mnie o tej porze roku. Pozostawia on także uczucie lepkości, ale nie na długo.



KREM DO TWARZY 30+ Z KOMÓRKAMI MACIERZYSTYMI JABŁONI


Najpierw chciałam ten krem podarować znajomej do testów, bo przeraziło mnie to "30+". Jednak został on u mnie i przetestowałam go na sobie. Okazało się, że jest on rewelacyjny. Nawilżył moją twarz i nawet pomógł w pozbyciu się wyprysków, które pojawiły się przez stres. Poza tym pachnie tak samo pięknie, jak krem do rąk. Aż chciało mi się go używać. Co do jego konsystencji to jest ona średnia. Ani rzadka, ani gęsta. Powiedziałabym, że taka, jaką ma większość kremów do twarzy.




Myślę, że jeszcze nie raz produkty firmy Biolonica zagoszczą w moim domu. Dzięki nim wiem, że  napisy typu "30+, 50+" nie znaczą, że tego produktu nie mogą używać młodsze osoby. Jak widać, krem z takim oznaczeniem sprawdził się także u mnie, choć mam dopiero dwadzieścia lat. 

Znacie te produkty? Jak się wam sprawdziły?

You Might Also Like

28 komentarze

  1. jeszcze nie słyszałam o tej marce

    OdpowiedzUsuń
  2. interesujące produkty,szkoda, że krem do rąk jest zwykły codzienny nie daje efektu wow, ale to nic. nie miałam jeszcze niczego z Biolonica

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie zupełna nowość ale chętnie bym przetestowała na własnej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę ten krem. Zaciekawiły mnie jego właściwości. Póki co nie jest on dla mnie odpowiednia, ale za te 9 lat na pewno się nim zainteresuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam marki, ale zapowiada się bardzo ciekawie. Tym bardziej, że daje dobre nawilżenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam kremu do rąk i jak dla mnie jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten krem do rąk i lubię go używać. Krem do twarzy czeka na bliższe poznanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kompletnie nie znam i chyba nigdy nie używałam produktów z jabłkowym składnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tych produktów nie znam, a firma jest dla mnie nowością. Ciekawa jestem właśnie, że krem, który teoretycznie przeznaczony jest dla osób 30+ bardzo dobrze sprzadził się na znacznie młodszej skórze. Może w tym tkwi sens, że kosmetyki przeznaczone od konkretnego przedziału wiekowego wcale nie muszą być przekreślone dla osób młodszych, bądź starszych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szybko je przetestowałaś. Markę znam jedynie z blogów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak szybko :) Już od trzech tygodni ich używam, jak się nie mylę :)

      Usuń
  11. Krem do twarzy na pewno wypróbuję. Co prawda, też nie jestem 30+, ale myślę, że nie zaszkodzi a być może sprawdzi się tak dobrze jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam ale myślę ze ten krem bylby odpowiedni dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ochotę na ten krem do twarzy bok kompletnie go nie znam, kremów do rąk mam aż za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedyś obiła mi się o uszy ta firma, jednak nic z niej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawily mnie i zaraz przejrze ofertę tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie ten krem do twarzy sprawdza się fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja często używałam produktów nawet +40 a mam ledwo 20 :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety o tych produktach słyszę pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Używam te kosmetyki i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszę pierwszy raz o Tych kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam te kremy i bardzo je lubię. Sprawdziły się u mnie całkiem dobrze i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jest dla mnie, bo chociaż na chwilę, ale pozostawia uczucie lepkości, czego nie zdzierżę nawet przez moment :P

    OdpowiedzUsuń
  23. 30+ to juz coś dla mnie, chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam zupełnie ale bardzo mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prezentują się nieźle i jeżeli nie mają w składzie parafiny to można brać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam okazji korzystać z tych kosmetyków. Fajnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń