Co zrobiłam, że moje włosy już nie lecą garściami?- Recenzja kuracji Trychoxin

23:34

Włosy wypadają każdemu i jest to normalne. Jest to jednak mała ilość. Co zrobić, gdy zamiast kilku włosów na szczotce znajdziemy ich mnóstwo, gdy poprawiając włosy, zostanie nam ich garść w ręce? Już wam podpowiadam kochani.



Mnie włosy zaczęły lecieć po porodzie. Potrafiło to być kilka garści dziennie. Zawsze miałam piękne gęste włosy. Bałam się, że zostanie ich niewiele. Zmieniłam dietę, zaczęłam stosować szampony przeciw wypadaniu włosów, ale to mi nie pomogło. Zdecydowałam się poszukać jakiegoś produktu na blogach moich znajomych. Wiem, że one zawsze napiszą prawdę o danym produkcie i mogę im zaufać. I tak na jednym z blogów trafiłam na Trychoxin

Marka pisze o sobie: 

"Misją Trychoxin jest zapewnić na rynku fryzjerskim skuteczny standard produktu przeniesiony z rynku farmaceutycznego. Wykorzystując doświadczenie z branży farmaceutycznej i współpracy z trychologiem, stworzyliśmy najwyższej jakości Tychoxin Ampułki przeciw wypadaniu włosów."



W opakowaniu kuracji znajdziemy 12 ampułek. Jedna taka ampułka starcza nam na dwie aplikację. Producent pomyślał o wszystkich ułatwieniach i dodał na ampułkach miarkę wyznaczającą dzienną dawkę produktu. Dodatkowym plusem jest fakt zastosowania atomizerów, które bardzo ułatwiają nam aplikację. Kuracja daje najlepsze efekty na mokrych włosach. Wiadomo, że nie każdy myję włosy codziennie, ponieważ niektórzy po prostu tego nie potrzebują. Pomyślano także i o tym. Produkt przyniesie także zadowalające efekty nakładany na suche włosy.


Preparat należy nanieść na skórę głowy i masować 1-2 minuty. Możemy poczuć wtedy delikatne pieczenie, ale to znak, że kuracja działa. Co do jego zapachu to jest on bardzo przyjemny. Delikatny, ale bardzo umilający aplikację. Produkt nie obciąża nam włosów ani ich nie skleja. Należy go stosować przez 6 dni. Potem na jeden dzień przerywamy kurację. Najlepsze efekty można zauważyć po 3 miesiącach stosowania.


By wspomóc ampułki, zakupiłam także szampon. Znajduję się on w poręcznej butelce z pompką, która ułatwia nam wydobycie produktu. Jego konsystencja nie jest leista ani za gęsta. Jest w sam raz. Szampon ma kolor bezbarwny i pachnie równie przyjemnie, jak ampułki. W jego składzie nie znajdziemy SLS, SLES, parabenów ani silikonu. Podczas użycia powinniśmy zostawić go na kilka minut, by składniki aktywne mogły zacząć działać.


Produkty firmy Trychoxin sprawdziły się u mnie znakomicie. Włosy przestały lecieć garściami. Widać, że są teraz zdrowsze. Pierwsze efekty kuracji zauważyłam już po dwóch tygodniach. Myślę, że było to spowodowane tym, że wspomagałam się także szamponem.  Dużo osób się pewnie zastanawiać czy włosy nie zaczną znów wypadać po zaprzestaniu kuracji. Odczekałam troszkę z postem, by móc to sprawdzić. Włosy nadal są w świetnym stanie i na szczotce jest ich tylko kilka. Myślę, że warto wydać te 120 zł i cieszyć się świetnym efektem niż wydawać kasę na drogeryjne szampony i robić sobie tylko gorszą krzywdę. Szczerze polecam.

You Might Also Like

17 komentarze

  1. So interesting products, look really useful, love it.
    great review darling.

    Malefica

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosuję od niedawna tę kurację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje włosy nigdy nie wypadały nadmiernie a w łamały się. przeszłam kurację tymi środkami wczesną wiosną a teraz mam jeszcze mocniejszą i bardziej gęstą czuprynę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam już ,że ta kuracja jest skuteczna. Super, że sprawdziła się u Ciebie 👍

    OdpowiedzUsuń
  5. I u mnie fajnie sprawdziły się ampułki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy po ciąży w dalszym ciągu lecą jak oszalałe, a nie prostuję ich, nie suszę....
    Może skuszę się na tą kurację.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie przetestować tą kuracje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No muszę zainteresowac się tą kuracją bo u mnie jest dramat z włosami

    OdpowiedzUsuń
  9. O, przypomniałaś mi właśnie o ampułkach na włosy! Uważam, że takie serum są najbardziej skuteczne! A w połączeniu z innymi produktami danych firm robią cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje włosy na szczęście nie wypadają i są w dobrym stanie. Warto pamiętać o tym produkcie na przyszłość

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze duży problem z wypadaniem włosów mam po zimie, więc zapamiętam tą firmę i wtedy kupię i przetestuje u siebie. Mam nadzieję, że też tak zadziała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dbam o włosy, nie mam problemu z wypadaniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. mialam ta kuracje i jest super. wlosy urosly mi 2cm

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosowałam tą kurację i jestem zachwycona rezultatami. Włosy wyglądają zdrowo, są puszyste i lśniące.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi włosy też wypadają, ale nie aż w takich ilościach. Chociaż jak dla mnie to i tak sporo. Słyszałam o tych produktach wiele pozytywnych opinii, ale sama nigdy nie przetestowałam. Na pewno warto zapamiętać nazwę, może kiedyś mi się przyda :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że kuracja zadziałała, ja na razie nie mam problemów z włoskami, ale kiedyś chętnie wypróbuje jak będę miała taki problem :) Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już nie mam cierpliwości do moich włosów - ciągle wypadają i niewiele rosną :( Byłam u dermatologa ale ostatecznie niewiele to pomogło (Dermena i jakiś antybiotyk). Po skrzypowicie zauważyłam niewielka zmianę na plus, ale nie jestem zbyt regularna :)
    Może powinnam spróbować czegoś do wcierania tak jak i Ty :)

    OdpowiedzUsuń