Haul zakupowy- FashionMia

12:15

Cześć :)

Jakiś czas temu otrzymałam paczuszkę od FashionMia. Jest to sklep, który w swojej ofercie ma ubrania oraz dodatki. Każdy znajdzie tam coś dla siebie. Ja zamówiłam sobie dwa ciuszki oraz naszyjnik. Dziś pokaże wam niestety tylko ubrania, ponieważ naszyjnik mi gdzieś  się zapodział. Jak się znajdzie to pokaże wam go na instagramie  lub w jakiejś stylizacji. Chciałabym jeszcze zaznaczyć, że ubrania pokazuje moja siostra, ponieważ na mnie przyszły za małe. Brałam swój rozmiar i klapa. Także trzeba brać o rozmiar większe, niż nosimy.


Zamówienie składałam zimą, więc pierwszą wrzuconą przeze mnie do koszyka rzeczą był szary płaszcz z dodatkiem futerka przy rękawach. Jest on mega ciepły i pięknie się prezentuje. Będzie idealnie pasował do eleganckich sukienek i jakichś bucików na obcasie. Gdyby nie to, że jest za mały, to bym go nosiła. Szkoda troszkę, ale no cóż.


Drugą rzeczą jest czarna marynarka. Niestety jest ona bardzo kiepskiej jakości. Materiał pozostawia wiele do życzenia oraz źle się układa na sylwetce. Do tego jest zapinana na takie jakby hafki (nie wiem, jak to się zwie). Niestety odpinają się one i niektóre odpruły się od materiału.


Jak widzicie, to zamówienie jest średnie. Oceniłabym je na 5/10. Spodobał mi się w nim płaszczyk oraz naszyjnik, którego jak już pisałam, nie ma na zdjęciach, bo się zagubił. Marynarka mi się niestety nie spodobała. Może ocena byłaby wyższa, gdyby nie te rozmiary. Czy dam szansę jeszcze temu sklepu? Sama nie wiem.

You Might Also Like

22 komentarze

  1. szkoda, że zamówienie nie usatysfakcjonowało Cię w 100%, tak czasami jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing haul, so lovely items.

    Malefica

    OdpowiedzUsuń
  3. Szary płaszczyk bardziej w moim guście.
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcz zdecydowanie lepiej się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne płaszczyki, dobrze się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety zdecydowanie nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie do końca te rzeczy się się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szary plaszczyk mi sie bardziej podoba. Moj kolor. Ale to futerko to juz nie moje klimaty. Kiedys kupilam bordowy. Ale te cacka przy rekawach byly odczepiane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pierwszy mi się podoba. Szkoda że za małe...

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, że szanse należy sklepie dać. Przynajmniej jeszcze raz spróbować coś zamówić. Następnym razem już będziesz wiedziała jak trafić w rozmiarowke, bo jakoś materiału to już inna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że marynarka jest kiepska. Płaszczyk fajnie wygląda i pasuje Twojej siostrze

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę szkoda, że tak słabo wyszło to zamówienie..

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam od nich płaszczyki i na początku byłam załamana, ale na szczęscie mam siostre krawcową i udało się wszystkie 3 uratować!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bym powiedziała ze na siostre tez troche przyduze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi też wiele razy zdarzyło się zamówić nieodpowiedni rozmiar. To znaczy- w tabelach się zgadzało a później klops.

    OdpowiedzUsuń