Jak się spisuję moje nowe ubranko na telefon?- Recenzja case'a od Etuistudio

15:30

Hejo <3

Witam was kochani w poniedziałek. Jak wam mija dzień? Mnie dość dobrze. Pamiętajcie, że poniedziałek także może być miłym dniem. Musi się tylko zmienić nasze podejście.

Całkiem niedawno otrzymałam przeuroczy case na telefon od sklepu Etuistudio. Chciałam poczekać z recenzją, ponieważ mój telefon jest zepsuty, a na gwarancję nie chcą go przyjąć, ale to już inna historia nie brnijmy w nią. Mój kochany mąż jednak pozwolił mi ten case przetestować na swoim telefonie. Mam to szczęście, że mamy ten sam model. Jak więc sprawdza się etui od sklepu Etuistudio?


Zacznijmy może od wyglądu samego case'a. Posiada on nadruk modnych w ostatnim czasie różowych flamingów na białym tle. Wycięcia na ładowarkę, mikrofon, słuchawki i aparat są bardzo dobrze wykonane i w odpowiednich miejscach. Case ten jest miękki i idealnie dopasowuje się do mojego telefonu.


A jak z nadrukiem? Przyznam, że case był solidnie użytkowany. Nie raz telefon podkradły moje dzieci, a uwierzcie, że oni z telefonem nie obchodzą się delikatnie. Nie raz także wędrował w kieszeni lub torebce wraz z kluczami. Mimo to nadruk nie starł się nawet odrobinkę. Świadczy to o jego wysokiej jakości.

Jak widzicie kochani nowe ubranko na telefon nie ma wad. Chcielibyście takie lub inne tak dobre jakościowo, jak te? Jeśli tak, to zapraszam was do zakupów w sklepie Etuistudio.

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Bardzo ładny case, podoba mi się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie silikonowe case są bardzo trwałe. sama mam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu, ale mam 'uczulenie' na flamingi. W ogóle mnie ta moda nie kręci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się prezentuje to etui :) Sama chciałam sobie zamówić etui z flamingami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja stawiam przede wszytskim na bezpieczenstwo tlefonu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne etui, ja muszę też kupić coś nowego bo obecne jest już porysowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mój gust :D Ale mam nadzieję, że będzie długo służył :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam flamingi, fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja juz troszke za stara jestem na takie motywy 😉 Wole pokrowce skorzane z klapka. Najwazniejsze jest dla mnie to, aby telefon byl odpowiednio zabezpieczony w razie upadku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile czasu je nosisz ? nie wyciera się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam je dwa tygodnie, ale było intensywnie użytkowane. Nic się nie wyciera.

      Usuń
  11. Widać, że etui jest bardzo dobrze wykonane ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem fajne to etui. Mogłabym takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio mam faze na flamingi, więc na pewno bym taki nosiła!

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam etui z flamingiem i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią wybiorę coś ze sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie już kilka razy byłam na ich stronie i nie umiem się zdecydować, tyle tam jest pięknych wzorów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny ten case :) taki inny :P

    OdpowiedzUsuń
  18. JA zdecydowanie nie jestem fanką takich właśnie etui. Wolę klasyczne

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są te flamingi- extra 😍👍

    OdpowiedzUsuń
  20. Grafika tego etui kest boska. Bardzo mi się podoba i fajnie że etui spełnia swoją funkcję.

    OdpowiedzUsuń