Openbox lipcowej edycji Chillbox

22:59

Cześć kochani <3 

Wakacje kojarzą nam się z czasem odpoczynku i relaksu. Lubimy wtedy usiąść nad wodą z dobrą książką, napojem i po prostu się odprężyć. W wakacje lubimy także bardziej zadbać o siebie. Mnie także dopadło to wakacyjne lenistwo, jednak brakowało mi kilku rzeczy, by się zrelaksować. Postanowiłam, że nie będę sama na własną rękę kupować sobie produktów, które pomogą mi się odprężyć, tylko zdam się na Chillbox, czyli pudełko pełne rzeczy, dzięki którym się zrelaksujemy. Pudełeczko to dotarło do mnie wczoraj. Co się w nim znalazło?



FLAMING NA DRINKI 7,49 zł

Takiego flaminga zabierzesz nad każdy basen, włożysz do niego  puszkę lub telefon, on będzie pływał, Ty będziesz pływała :) Świetny dodatek na imprezy lub zwykły chillout nad basenem! Flamingi są dmuchane wykonane z PVC.

MASKA BĄBELKUJĄCA- PUREDERM 12,90 zł

Masująca maseczka do twarzy, która dzięki bąbelkom powstających w trakcie jej działania usuwa zanieczyszczenia z porów skóry i głęboko ją dotlenia. Po aplikacji płachty na skórę, w trakcie kontaktu z powietrzem, żelowa konsystencja maski zaczyna musować i zmienia się w detoksykującą piankę, która wnika w głąb porów skóry. Maska ma działanie oczyszczające i zmniejsza widoczność porów skóry. Reguluje wydzielanie sebum i działa odświeżająco. Idealne odświeżenie w letnie dni! <3



NAWILŻAJĄCO-ODŻYWCZY KREM DO TWARZY Z MASŁEM MANGO- MIYA COSMETICS 29,99 zł

Nawilża i odżywia. Poprawia elastyczność. Łagodzi i koi. Masło mango nawilża i odżywia skórę, poprawiając jej elastyczność. Olejek z pestek winogron, witamina E, prowitamina B5 łagodzą i koją podrażnienia, pozostawiając skórę gładką i odżywioną. Dzięki lekkiej, kremowej formule QuickAbsorb szybko się wchłania i nadaje się pod makijaż. Idealne nawilżenie skóry po całym dniu opalania <3!

MASECZKA ROZŚWIETLAJĄCA PEEL-OFF Z KURKUMĄ- CALAYA 11,33 zł

Cudownie pachnąca maseczka do samodzielnego stworzenia! Nowa baza maseczki peel-off zapewni Twojej skórze poprawę kolorytu, zastrzyk składników mineralnych i regenerację. Maseczka oczyszcza, rewitalizuje i ujędrnia cerę. Zachwyci Cię jej żółto-pomarańczowy kolor :)

MASKA TORFOWA DO CIAŁA- BANIA AGAFII 7,99 zł

Bania Agafii Maska do ciała czarna torfowa ma działanie odmładzające i ujędrniające. Wygładza i odżywia skórę, zapobiega tworzeniu się cellulitu. Składniki aktywne to glinka katomska- o dużej zawartości minerałów i mikroelementów, ma działanie silnie spowalniające procesy starzenia się skóry, ekstrakt z czarnego tofu- działa na skórę antyseptycznie i przeciwbakteryjnie, a także tonizująco; olej bylicy pospolitej- dzięki zawartości kwasów organicznych, flawonaidów i prowitaminy A głęboko odżywia skórę; ekstrakty organiczne mchu islandzkiego i arcydzięgła- wzmacnia i ochrania skórę. Sposób użycia: Delikatnie nanieść maskę na ciało, pozostawić na 10 minut i spłukać ciepłą wodą.



CZARNE MYDŁO SAVON NOIR DO KĄPIELI- MAROKOSKLEP 15,25 zł

Naturalne czarne mydło SAVON NOIR wytwarzane jest tradycyjnymi metodami w Maroku z czarnych oliwek, oleju oliwnego, wody oraz wodorotlenku potasu niezbędnego w procesie zmydlania. Swoje cenne właściwości zawdzięcza właśnie obecności oleju z oliwek ( w której my się zakochaliśmy będąc w Grecji <3).  Dodatkowo jest to pierwszy element rytuału Hammam popularnego w krajach tureckich.

RĘKAWICA KESSA- MAROKOSKLEP 18,49 zł

Rękawica Hammam używana jest wraz z czarnym mydłem- savon noir do pielęgnacyjnego i złuszczającego zabiegu marokańskiego hummamu. Pozwala wygładzić ciało i pobudzić krążenie. Nadaje skórze jędrność, elastyczność i gładkość. Rękawicy należy używać nie częściej niż dwa razy w tygodniu. Rękawice najlepiej używać w połączeniu z czarnym mydłem. Poleca się wziąść 5-cio minutową kąpiel, aby zmiękczyć naskórek oraz namoczyć rękawice. Następnie należy nałożyć czarne mydło, dokładnie rozprowadzić  je na ciele aż osiągnie lekko pienistą konsystencję, kiedy osiągniemy zamierzony efekt- dla lepszego efektu warto poczekać 5 minut. Potem należy wycisnąć uprzednio zmoczoną Rękawicę Kessa i okrężnymi ruchami z góry do dołu masować ciało. Podczas masażu można dostrzec na rękawicy włókna martwego naskórka, co oznacza, że zabieg przynosi oczekiwane efekty. Na koniec spłukujemy z siebie pozostałości czarnego mydła.

SHAKE TRUSKAWKOWY- FOODS BY ANN 4,49 zł

Idealny dodatek na słoneczne dni! Shake sporządzony z 225 g owoców w jednej porcji. Idealny do przygotowania truskawkowego napoju bądź jako dodatek do koktajlu owocowego. Dzięki innowacyjnej metodzie suszenia w niskiej temperaturze udało się zachować maksymalnie wysoką wartość odżywczą. Truskawki charakteryzuje przede wszystkim wysoka zawartość witaminy C. Substancje w nich zawarte wywierają dobroczynny wpływ na metabolizm. Związki fenolowe obecne w owocach neutralizują wolne rodniki, blokujących ich produkcję oraz wspomagając systemy antyoksydacyjne organizmu.



KSIĄŻKA- RÓŻNE 37,90/39,90 zł

Dopełnieniem relaksu jest oczywiście książka! Jak zawsze pięć gatunków do wyboru! A Ty jaki gatunek wybrałaś? Kryminał? Romans? Obyczaj? Przygodówkę? Czy może fantastykę?

To już wszystko, co znalazło się w moim boxie. Przyznam, że zawartość bardzo mi się spodobała. Najbardziej do gustu przypadła mi maseczka bąbelkująca. Już jakiś czas myślałam o jej zakupie. Reszta kosmetyków także jest bardzo fajna. W ogóle zapach kremu od Miya Cosmetics skradł moje serce. Jest cudowny. Flaminga na drinki ukradła mi Tysia. To była miłość od pierwszego ujrzenia :D Co do książki to ja rzadko kiedy sięgam po fantastykę, ale postanowiłam się skusić. Mam nadzieje, że się nie zawiodę. Ogólnie box  zasługuję na 10/10 i na pewno jeszcze nie jeden u mnie zagości.

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Nie cierpię motywu flamingów. Dobrze, że jesteś zadowolona z zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa zawartość, chociaż u mnie połowa z tych produktów skończyłaby w kącie :D Książkę z wielką chęcią bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, super zestaw, podobają mi się te niekosmetyczne dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten box! Przygarnęłabym większość rzeczy z niego. Szczególnie maseczki bo mam wielką słabość do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tych boksów ostatnio jest mnóstwo. Ale o ile o tych całkowicie kosmetycznych słyszałam wiele, t o takim "relaksującym" słyszę po raz pierwszy. Podoba mi się połączenie rzeczy kosmetycznych do ciała z tymi, dla umysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatne rzeczy, idealne na wakacyjny wypoczynek! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam boxów kosmetycznych z książkami :-D ja pewnie skusiła bym się na romans lub fantastykę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zasadniczo najbardziej chętnie spróbowałabym Miya, od dawną chodzą mi ich produkty po głowie.

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam ten sam box i jestem zadowolona z zawartości

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki box to ciekawa sprawa. Na wakacje wprost idealny,

    OdpowiedzUsuń
  11. Krem z Miya to petarda, mam go obecnie i serdecznie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten krem z Miya to petarda, mam go obecnie i serdecznie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się niekosmetyczne dodatki fajny pomysł bo kosmetyki średnie jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam tego boxa ale jeszcze nie rozpakowałam go hehe muszę koniecznie to dziś zrobić, bo widzę ciekawe produkty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie słyszałam o tym boxie :) ostatnio jednak mam mieszane uczucia, co do zamawiania pudełek więc może blizej świąt się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna zawartość pudełeczka, większość rzeczy tutaj mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uważam, że ChillBox jest jednym z lepszych boxowna rynku :) Jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  18. całkiem fajna zawartość, coś innego, bo i książka jest

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie zawartość bardzo fajna, chociaż wolałabym trafić na jakąś inną książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wcale się nie dziwię, że zawartość tego pudełka Ci się podoba, jest fajna

    OdpowiedzUsuń
  21. mam go ;) ksiazka mi sie najbardziej spodobala

    OdpowiedzUsuń
  22. Krem miya jeynie by mnie ucieszył, nie kusza mnie ostatnio te pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chillbox chyba jako jedyny trzyma naprawdę wysoki poziom swoich jak pudełek, super zawartość:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten kremik Miya jest super, miałam go kiedyś. Tu natomiast mam ochotę na przeczytanie tej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  25. Całkiem przyjemna zawartość :) Rękawica kessa najbardziej mnie ciekawi .

    OdpowiedzUsuń
  26. O widzę tu same świetne kosmetyki - Miya i moje ulubione mydło czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam takiego flaminga i sobie pływa po basenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa zawartość boxa. Mnie bardzo zaciekawiła maseczka bąbelkowa. Dla mnie to coś nowego.

    OdpowiedzUsuń